Як відновитись?
Вітаю! У мене були неприємні стосунки з хлопцем який не давав мені ніякої чіткості і визначеності, і мене до цих пір зачіпає ця історія. Якось ми розсварилися і дійшло до того, що він взломав мою пошту, і соц мережі, міг бачити мою галерею. Справа в тому, що все це було моїм куточком спокою, якоїсь творчості, ідей, і певним відображенням мене. Після зламу все змінилося, ніби це вже не мій простір. Я до цих пір не відчуваю себе повністю у безпеці, є відчуття ніби в будь-який момент людина зʼявиться і знову таким чином порушить мої власні кордони, буде насміхатись, знецінювати мене і загалом поводити себе жорстоко.
Я намагалася побудувати з ним здорові стосунки але це було дуже важко, і я боялась його. Словом, проігнорувала себе з самого початку і тепер маю. Як мені відновитись після цих стосунків, в мене відчуття ніби він дивиться на мене зі всіх сторін і тільки вичікує моменту де мене ментально «копнути» підійти, посміятись.

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
Ще моя самооцінка ніби похитнулась в моменті, фактично мої рекомендації в соц мережах змішалися з його рекомендаціями і в його рекомендаціях багато творчості і красивих дівчат🙄
Внутрішньо це ніби теж удар по мені, що я недостатня для того щоб зі мною нормально спілкуватись і не вказувати кожен раз мені на недоліки, щоб не насміхатися наді мною. це боляче
Сочувствую, что столкнулись с таким неадекватным поведение.
Как восстановиться? Дать себе время и право прожить все эмоции, чувства, которые есть. На это нужно время и обычно после расставание уходит около года на проживание утраты и восстановление.
Если есть возможность, то поработать с психологом, чтобы разобраться в том, как выбрали такого парня, почему так сложились отношения. Да и просто разделить свои переживания, чтобы не пребывать в этом в одиночестве.
Про соц.сети, то тут только придумывать надежные пароли, какие-то двойные верификации, чтобы не было больше возможности их взломать.
Після токсичних стосунків часто виникає тривога, начебто щось зараз «трапиться». Це нормальна реакція психіки на психологічне насильство.
Безпека – у пріоритеті.
На початку відновлення важливо створити фізично та емоційно безпечний простір.Якщо хлопець продовжує виходити на зв'язок – блокуйте. Це не слабкість. Це ваша психологічна гігієна.
Мозок повинен отримати сигнал: «я в безпеці».
Одне із завдань — повернути собі своє життя по шматочках. Є прості кроки:
-ранковий ритуал турботи (чай, музика, афірмація);
- щоденник: що я відчуваю, чого хочу, що тішить;
-тілесні практики - від дихання до йоги чи танців;
-вибір: «що мені подобається їсти, носити, слухати – саме мені?».
Це може здаватися дрібницею, але саме з дрібниць і збирається нова опора всередині.
Робота з психологом – не розкіш, а турбота про себе.
Багато хто говорить: «Я думала, впораюся сама». Психотерапія дасть вам те, що хлопець забрав - самоцінність.
Я рекомендую шукати спеціаліста, з яким вам комфортно. Добре працюють методи:
КПТ (когнітивно-поведінкова терапія) - допомагає відстежити деструктивні думки та замінити їх;
EMDR – для переробки травм через рухи очей.
Відновлення після токсичних відносин можливе.
Якщо ви відчуваєте, що застрягли — психолог поряд.