Стає дуже гидко від дотиків, просинається дика агресія
Вже роки 4 помічаю таке, шо мені стає гидко від дотиків людей, навіть від рідних. У мене ніколи не було таких ситуацій де мене насильно чіпали, але ця *різка агресія* та *відчуття мерзості* коли мене чіпають, в любому місці якась не ясна. Спочатку стало сильним червоним прапором шо щось не так, те що я не можу довго з кимось обніматись, навіть 5 секунд триматись не можу, стаю агресивною, або мені стає дуже не комфортно; потім з'явилось відчуття таке, ніби ця частина тіла де мене чіпали, стала не моя, мені хочеться її витерти об щось, одежу, рушник, об шо тільки є. З одежою така ж історія, якшо хтось носив мою одежу, хочется вистірати її до блиска, щоб ні каплі чужого запаха на ній не було, та й ше брезгаю давати комусь свою одежу. З сім'єю у мене все гаразд, всі люблячі, нема криків, ссор та напруги. У мене є думки що я просто мабудь не тактильна людина, і це нормально себе почувати так, коли я не хочу щоб мене чіпали, але чи нормально те що воно викликає у мене такі бурні емоції по поводу цього? що хочеться вдарити, відштовхнути та накричати?

Ответы психологов
Одно дело не любить объятия, другое испытывать отвращение, агрессию, желание оттолкнуть, стереть с себя следы.
Я бы не сводила это к тому, что вы просто нетактильный человек. Скорее интерес вызывает, почему телесный контакт переживается как вторжение и что именно вы пытаетесь защитить с помощью такой реакции.
При этом для формирования подобных переживаний не обязательно наличие грубого насилия в детстве, достаточно опыта в котором не было права на дистанцию, отказ или собственные границы регулярно не замечалось.
Мне кажется, это скорее тема для исследования в индивидуальной терапии, поскольку за такими реакциями нередко скрывается чтото большее, чем просто нелюбовь к тактильности.