Я інвалід дитинства 3групи вмене психічний розлад
Я незнаю шо мені робити мені зараз хочеться скоїти самогубство 1 серпня мобілізували мого чоловіка до мене за 3 неділі 4 рази приїжджала швидка допомога внас ще є син неповнолітній вмене поперекова грижа і шийний остеохондроз мені тяжке немона піднімати . Мені дуже важко я не можу заспокоїтися 3 неділю я незнаю як мені далі жити я нераз хотіла стрибнути з горища.

Відповіді психологів
Марта Калина психолог
м Івано-Франківськ ·
Добрий день Надя! Вам зараз неймовірно важко, і ви перебуваєте у відчаї через тягар хвороб та душевний біль. Не залишайтеся з цим наодинці, поруч є люди, які можуть вам допомогти.
Тіло і психіка тісно пов'язані: фізичний біль посилює депресію чи тривогу, а психічне виснаження знижує імунітет та викликає думки про суїцид.
Не намагатися вилікувати все самотужки або одночасно. Діяти треба системно. Складіть чіткий покроковий план дій:
• Почніть із хорошого сімейного лікаря. Він повинен координувати аналізи, призначати пріоритетні консультації, відсіювати зайве.
• Якщо є психічні розлади, потрібен саме психіатр, а не просто психолог. Тільки він може призначити медикаменти, які стабілізують хімічний баланс мозку.
• Аадаптуватися до свого стану, знизити рівень стресу та навчитися жити далі допоможе психотерапевт, психолог. Якщо немає можливості консультуватися з приватним психологом, то зверніться за безкоштовною допомого до фахівців на гарячу лінію, у Всеукраїнську телефонну службу психологічної допомоги.
Крім того ви можете допомогти собі самі:
• зараз ви хвора, тому нормально не встигати прибирати, готувати чи працювати як раніше, потрібно більше відпочивати без почуття провини;
• звертайтеся за допомогою до близьких, рідних, друзів;
• обмежте перегляд новин та гортання соцмереж.
Фізичні хвороби виснажують психіку, але вихід є завжди, і ваш стан можна полегшити. Ви зараз не одна, і ваш син потребує вас.