Чоловік ображає
Останнім часом чоловік постійно словами ображає. Апелює, що не працюю (хоча була домовленість поки мою роботу поставити на паузу). Постійно незадоволений, критикує мої дії, слова та вчинки. Вважає, що я пливу за течією, а треба постійно шось робити для родини. Ніколи не вибачається, а просто робить вигляд що нічого не було.
Кричить кожен день, навіть при дитині. На зауваження не реагує. Одразу винороб робить мене.

Відповіді психологів
Добрий день,
Це важко звісно. Можливо Ви б могли сформувати, яке у Вас питання до психологів ?
Важливо не загнати себе в позицію, де Ви жертва. Це важче,якщо Ви залежите від чоловіка, але тим більше потрібно окреслити межі для себе. Чи пробували Ви говорити , що вам це неприйнятно та пропонувати конструктивну розмову ? Навіть якщо Ви не права з точки зору чоорвіка ,кричати та принижувати це не дає права.
Ви можете себе захистити та контролювати атмосферу , в якій росте дитина. Краще не з'ясовувати стосунки при ній.
Якщо немає змоги звернутися до фахівця, спробуйте подзвонити на гарячу лінію для жінок та отримати консультацію по телефону. 1547 можна дзвонити цілодобово та отримати консультацію.
Вітаю!
цитата:
Співчуваю Вам - вислуховувати і відчувати шалений тиск у вигляді нарикань за звинувачень вкрай важко, часом навіть нестерпно.
У зв'язку з цим пропоную зазирнути всередину себе і зрозуміти, ЧОГО Вам найбільше хочеться зараз? Від чоловіка?
Від психологів, адже свій біль Ви принесли саме на форум психологів? Напевно ж, була і МЕТА і якісь ОЧІКУВАННЯ від спілкування тут.
Тож поділіться, будь ласка.
Доброго дня. Це дуже важко стикатись з такими реакціями та прямим негативом на себе, тим паче вже якийсь час. І особливо шкода, що Ви відчуваєте нав*язування Вам провини та несправедливих звинувачень. Попри те, що це складно, важливо нагадувати собі втримуватись на відстані від цих звинувачень і не приймати їх до себе.
Також, Ви відмітили, що це останнім часом така поведінка чоловіка. Раніше такого не було?? Що змінилось цим "останнім часом"? І як довго це триває вже??