Алкоголізм
Доброго вечора. Пишу сюди, бо не знаю до кого звернутися. Проблема в тому що мій старший брат випиває. Мені за нього страшно. Йому 31, а через алкоголізм на вигляд набагато більше. Розмови, прохання йому не допомагають. Слухати він нікого не хоче. Він не визнає що він алкоголік. Кодуватися теж не хоче. Жалко племінницю, бо вона це все бачить, і це може з часом на ній сказатись.... Що робити з цим всім, куди іти ? Як правильно знайти підхід?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий вечір. Щоб щось зробити, саме ПЕРШЕ Треба бажання вашого брата. На жаль по іншому робота з залежними не починається. Раджу вам зайнятись своїм життям. Що в вашому житті відбувається, що ви хочете вирішувати проблеми іншої дорослої людини.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Щиро співчуваю вам, проте без згоди і бажання Вашого брата нічого зробити не можна.
консультация психолога
Александр, добрый вечер! Сколько лет вашей племяннице, есть ли у брата жена или он проживает вдвоём с дочерью?
Дополнение от автора
Племінниці 6 років. Так, жінка є.
психолог онлайн
Ирина Новитная
Добрий ранок! Алкоголізм - це хронічне захворювання. Поки людина сама не вирішіть лікуватися, Ви нічого не зможете зробити. Єдине, що Ви усі, вся родина!!!!!!, можете - перестати підтримувати хворобу, перестати вести себе так, об сприяти вживанню. Що Ви знаєте про співзалежність? На цьому сайті я опублікувала 2 статті на цю тему. Почитайте. А також, Москаленко Зависимость семейная болезнь. Удачі Вам!
консультация психолога
Прочтите эту книгу. В ней описан способ, как можно попробовать поговорить с человеком: Вернон Джонсон
"Как заставить наркомана или алкоголика лечиться"
психолог онлайн
Добрий день. На жаль поки ваш брат не визнає свою хворобу-йому допомогти неможливо.
Як би, можливо, цинічно це не звучало - але займіться своїм життям.
Дополнение от автора
Зайнятися своїм життям життям, і дивитися як руйнується життя рідної мені людини?(
психолог онлайн
цитата:
Вибачте, але рідна людина сама собі руйнує життя. Він дорослий чоловік.
А ви зара хочете зайнятися рятівництвом, і поставити своє життя в залежність від життя іншої людини.
Це небезпечний шлях для вас.
консультация психолога
Александр, присоединяюсь к коллегам: без осознания человеком того, что он причиняет вред себе и другим, помочь очень сложно. Ваш брат находится в состоянии отрицания проблемы. Кодирование - это далеко не самый действенный метод при лечении зависимости, поэтому не стоит на него надеяться. Прямо сейчас вы можете обратиться к наркологу в вашем городе и получить консультацию касательно возможных вариантов лечения для вашего брата, учитывая его стаж употребления, состояние здоровья. Исходя из полученной информации, вы можете попытаться ещё раз поговорить с братом. И я настоятельно не рекомендую вам обращаться в организации, которые применяют насильственные меры по заключению человека в закрытый реабилитационный центр.
психолог онлайн
Увы, но именно так - оставить брату право жить жизнь, которую он сам выбирает и жить своей жизнью. Для племянницы вы можете стать просто хорошим дядей - любящим, заботливым, тем, кому она может доверять и на кого может опереться. Это будет самым лучшим вариантом помощи ей. А брату вы не поможете (и никто не поможет) пока он сам не осознает, что он алкоголик и не захочет решить эту проблему.
Почитайте про созависимость, а лучше поработайте с психологом. Важно прожить все переживания, которые есть у вас в связи с ситуацией - бессилие, злость, отчаяние, а потом и принятие, что так есть и вы не можете никак повлиять на проблему.
психолог онлайн
Доброго, Олександр20!
Це його вибір - себе руйнувати і навіть вбивати. Без його бажання врятуватись ніщо не допоможе.
Можете переживати за брата скільки забажаєте, але змінити все одно нічого не зможете і будете відчувати безсилля - як і зараз. І це вже Ваш вибір!
психолог онлайн
"Зайнятися своїм життям життям, і дивитися як руйнується життя рідної мені людини?("
Представте на минутку, если бы не было этой проблемы с братом, какую бы следующую проблему вы начали решать?
Дополнение от автора
Певне вирішув би свої проблеми... Їх багато звичайно, вони глобальні, але я думаю не настільки як дана .
психолог онлайн
Ваш брат, не считает, что у него проблемы, так считаете вы. Не является ли ваше желание решать чужие трудности, причиной, чтобы не решать свои, вы пишите, что у вас их много и они глобальные? Как так вышло, что вы расставляете приоритеты не в свою пользу. Я уверена, что это проявляется и в других сферах вашей жизни.
Дополнение от автора
Я занадто добрий. Завжди всім допомогаю. Жертвую собою ради інших. Але я не можу вирішувати свої проблеми, коли є проблема з близькою мені людиною.
психолог онлайн
Когда начнете быть добрыми к себе? Вы знаете, что любую зависимость будь- то алкогольную или наркотическую поддерживают прежде всего члены семьи, вот как-раз такой добротой, вы "питаете" эту зависимост спасая зависимого. Если такого человека оставить одного на небитаемом острове, то знаете, что произойдет?- он тут же перестанет пить и начнет думать о выживании.
Жертвенная позиция-имеет свои выгоды. Что вы получаете, когда жертвуете собой? У меня , ощущение, что я пытаюсь вас переубедить, а вы находите миллион причин оставаться там где вы сейчас находитесь. В этой точке, вы не поможите брату к сожалению(((
психолог онлайн
цитата:
Тоді Ваша доля страждати до тих пір, доки Вам це не набридне, доки не втомитеся від того.
Бо "білі й пухнасті" повинні страждати.
От тільки цікаво, а чи не нав'язана Вам ця "занадта добрість" батьками на противагу "поганості" брата?! Щось на зразок: "Не будь такий, як твій брат..." тощо. А Ви й раді були старатися - радувати батьків...
А тепер за це страждаєте.