Чоловік вживає алкоголь, а я просто втрачаю себе
3 роки до шлюбу ми з чоловіком зустрічались і жили громадянським шлюбом. Все було нормально, працювали закордоном, приїхали в Україну та разом купили будинок, потім розписались і ось вже 1 рік ми як сім'я, і десь +/-6 місяців періодично чоловік заходить в пивний запій. Тобто навіть на роботу не ходить, я намагаюсь і погосподарству і на роботу, але через карантині обмеження, роботи постійної також немаю. Періодами находять емоції і хочу звернутись і піти подати на розлучення, але я вагітна і зараз його не дадуть нам. Хоча якщо я аналізую, то і хороший чоловік але є одне НО він просто п'є. А я постійно знаходжусь у тривожному стані, нап'ється чи ні... І тим самим забуваю про себе, багато плачу, закриваюсь, і взагалі маю повну апатію. Підкажіть, як мені позбутись постійного тривожного станції просто почати жити, повернутись до себе...???
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня!
Жити поруч з людиною, яка періодично "заходить в пивний запій" - це важко, і ваша тривога природня, оскільки поведінка людини в стані алкогольного сп'яніння может бути непередбачуваною.
Скажіть, як поводиться з вами ваш чоловік, коли вип'є?
Чи були алкоголіки у вашій власній родині, можливо, пили батько, мати, дідусь?
психолог онлайн
Ирина Новитная
Алла Григорівна Веленко
цитата:
хороший чоловік але є одне НО він просто п'є.
Увы, это фраза всех созависимых.
Чтобы избавиться от тревоги, простите за резкость, надо избавиться от мужа.
Пока вы с ним и он пьет, вы будете постоянно в напряжении. А уж когда появится ребенок, то тем более. Потому что появится еще и тревога за ребенка рядом с пьяным отцом. А ваше состояние будет отражаться на ребенке, начиная с самого рождения.
Развести вас не могут, но жить отдельно вы точно можете. А муж пусть решает вопрос со своей зависимостью. И только тогда можно говорить о возможности нормальных отношений и вашего спокойствия.
Почитайте про созависимость, про жен и детей алкоголиков, про то, чем оборачивается для них проживание с зависимым.
У вас есть кому вас поддержать? Родители? Близкие?
Чья квартира?
психолог онлайн
цитата:
Підкажіть, як мені позбутись постійного тривожного станції просто почати жити, повернутись до себе...???
Добрий день!
Ви що небуть чули про особистісні межі? Можливо вони розмиті у ваших стосунках, тому може відчуватися втрата себе.
психолог онлайн
Ирина Новитная
Доброго дня! Ви пишете, "Все було нормально, працювали закордоном, приїхали в Україну та разом купили будинок, потім розписались і ось вже 1 рік ми як сім'я..." Отже, чоловік не завжди пив, я правильно Вас зрозуміла?
психолог онлайн
Добрий ранок! На цьому сайті я опублікувала дві статті про співзалжність - почитайте.
консультация психолога
Nana, добрый день! Скажите, пожалуйста, как долго длится запой, как он проявляется? И (дублирую вопрос коллеги выше) когда Вы жили за границей, Ваш муж никогда не употреблял алкогольные напитки?