Не розумію, що відбувається!
Добрий вечір! Я відразу почну описувати ситуацію: мій хлопець влаштувався на нову роботу , а точніше працює водієм так склалося що він був не працював десь 3 місяця і тепер в нього хороша зарплата. Він хоче мати сім'ю дітей але є багато перешкод. Наприклад його сестра ревнує мене до нього вона молодша за нього і їй не подобаються те, що він мене привозить додому до себе я певний час живу в нього поки він не їде в рейс. Останній раз вона взагалі при мені заявила йому щоб він їй дав гроші, що не купив нічого їй з першої зарплати. Коли він мене відвіз додому вона скористалася ситуацією і він поїхав з родиною на базар і купив їй що вона хотіла. Я так йому і сказала що так не красиво по відношенню до мене тепер він зі мною не розмовляє тобто уникає мене. Ми вже з ним 4 роки разом і тільки він получить зарплату його родина біситься щоб він мені нічого не купив. Я не розумію чому так я повода для цього ніколи не подавала . А в сестри дуже велика ревность до мене.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Анатольевна Новитная
Здравствуйте!
Ваш МЧ похоже не отделился от своей семьи. Вы с ним 4 года, но из поста не понятно вы просто встречаетесь или вы с ним отдельная семья. Возможно вы считаете, что вы пара, семья, а он так не считает. Прояснен ли у вас c ним этот вопрос?
Дополнение от автора
Ні ми з ним живемо так: коли він їде в рейс я їду додому бо я не можу жити в нього. Батьки купили йому дім але там потрібно робити ремонт який ще навіть і не починався. А коли він приїжджає додому то я живу в нього.
психолог онлайн
Ирина Анатольевна Новитная
Инна Гречко
Дина Дмитриевна Каленская
Шоколатте, доброго времени суток!
Поддерживаю коллегу, похоже Ваш молодой человек не сепарировался от родителей. И, скорее всего, его сестра видит в Вас не соперницу, а преграду для выкачки денег.
А что Вам мешает обсудить Ваши переживания с молодым человеком? Узнать, а как он смотрит на ваши отношения? Есть ли у него планы на ваше "мы"? Что он думает о сложившейся ситуации?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня.
Видно, що Вам боляче. Співчуваю, що у Вас з сім"єю хлопця склалися стосунки суперників. Ви пишете:
цитата:
Він хоче мати сім'ю дітей але є багато перешкод. Наприклад його сестра ревнує мене до нього вона молодша за нього і їй не подобаються те, що він мене привозить додому до себе я певний час живу в нього поки він не їде в рейс.
Не зовсім зрозуміла: сестра є однією з цих перешкод? Як Ви гадаєте, для впевненого в своїх почуттях та цілях чоловіка сім"я може стати реальною перешкодою? Хлопець казав Вам про те, що хоче сім"ю зараз і з Вами? Чи це просто мрія про можливе майбутнє?
Із Вашого тексту видно чітко, що зараз на першому плані у хлопця родина. І якщо це про відсутність його сепарації від своєї родини, то такі ж відносини будуть і після одруження (якщо ви його плануєте). Радила б Вам обговорити ваші відносини та дізнатись у хлопця, яким він бачить подружнє життя, на якому місці в цьому житті дружина, діти, на якому родичі (батьки, сестра і т.д.). Для себе визначити відразу, якими Ви бачите такі стосунки. І з цього судіть, на стільки влаштовують вас обох ваші бачення.
Дополнение от автора
Я своєму МЧ говорила , що твоя сестра мене не навидить на що він мені відповів щоб ми самі розібралися і його не вміщували. Так я з ним і поговорити не можу після цією ситуацією з покупками він не розмовляє зі мною і вона доречі веде себе як його дівчина. Він коли їде в рейс вона йому готує в дорогу сумку мені не дозволяє я маю на увазі їсти готує.
психолог онлайн
Инна Гречко
цитата:
Я своєму МЧ говорила , що твоя сестра мене не навидить
А на основании чего Вы сделали такое заявление?
Если Вы ему ситуацию ТАК преподнесли - то Ваш молодой человек ответил Вам вполне разумно и здраво. И, если Вы агрессивно ведёте себя по отношению к его близким - скорее всего очень скоро Вы разрушите ваши отношения.
Дополнение от автора
Батьки його ніколи мені нічого поганого не казали вони навіть і іноді за мене заступаються . Коли я в нього то ми з його сестрою не говоримо тільки по ділу я навіть його мамі говорила що вона ( сестра) чомусь зі мною не говорить. Але його мама сказала мені це в неї пройде. Мій МЧ живе одним днем і не може сказати що і як буде далі але хоче мати сім'ю і дітей і навіть жити зі мною . Я просто замітила за його родиною що вони бояться що я в нього заберу зарплату. Я хоть ніде і не працюю не просила ніколи в нього гроші він сам добровільно скидав мені гроші не великі суми 500 грн лише
Дополнение от автора
Зробила я таке заялення тому, що з першого дня я їй не сподобалася вона тоді ще ходила у 8 класс . Коли я приїжаю я до неї вітаюся вона від мене лице відвертає . Людина дуже високо літає і постійно веде себе так як кажуть що цар і Бог.
психолог онлайн
"Я просто замітила за його родиною що вони бояться що я в нього заберу зарплату. Я хоть ніде і не працюю не просила ніколи в нього гроші він сам добровільно скидав мені гроші не великі суми 500 грн лише" Як гадаєте, звідки в них такі думки? Що заважає Вам працювати? На чиї кошти Ви проживаеєте? Хто утримує Вас, коли Ви живете в хлопця? Хто утримував вас обох, коли він не працював (Ви тоді також в нього жили?).
Мій МЧ живе одним днем і не може сказати що і як буде далі але хоче мати сім'ю і дітей і навіть жити зі мною . Мені здається, є суперечливість між жити одним днем і ставити плани на майбутнє.
Людина дуже високо літає і постійно веде себе так як кажуть що цар і Бог. В Ваших словах відчувається агерсія. Скажіть, ви пробували себе так вести? Що заважає? Адже із вас двох погано від цих стосунків саме вам. Сестра, як задалось з Ваших слів, відчуває себе заголом ОК. В цій "війні" кожна з вас бачить себе і свої потреби, не бажаючи розуміти іншу.
Чому б Вам не звернутись до психолога індивідуально и розібратись в своїх почуттях, в своїх межах, цілях, відносинах.
Дополнение от автора
Коли він мене звав до себе жити з ним була розмова про те що я ніде не працюю і його питали чи готовий він взяти відповідальність на себе він сказав так. Я зараз в пошуку роботи але нажаль відмова в мене не має стажу роботи. Мене ніхто не утримує живу я з мамою двох. Коли я знаходжуся в нього він живе в селі а там все домашнє його родина нічого не купує . І чому казала що не хочу приїздити до тебе і сидіти на шиї що він відповів : не мели дурниць.
Дополнение от автора
Ні я себе так не пробувала вести і не збираюся .
психолог онлайн
цитата:
Ні я себе так не пробувала вести і не збираюся .
І це звісно Ваш вибір. Та вибір сестри хлопця інший і вона, можливо, не хоче вести себе по-іншому. Кожна з Вас бачить себе й не сприймає іншу. Судячи з усього хлопець не збирається в це втручатись (адже це значить стати поганим для однієї з сторін, а він цього робити не готовий). І тут виникає питання, чи готові Ви шукати вихід з цієї ситуації і які варіанти бачите. Можете взяти аркуш паперу і перебрати всі доступні варіанти й можливі результати. Обрати ті, які Вам найбільш компонують й намагитсь примінити їх в житті.
Дополнение от автора
Варіантів тут мало вона якось вміє маніпулювати на свого брата і його воля починається цьому. Я не знаю щоб було б якщо ми б жили окремо але їй потрібно зрозуміти що вона сестра а я його дівчина . Так він не хоче приймати якусь сторону я його розумію. Вона не розуміє що він з нею не буде жити і рано чи пізно в нього буде своя родина.