Страх после выкидыша
8 месяцев назад был выкидыш.сейчас стараемся забеременеть, но пока не получается.у врачей проверялись-со здоровьем всё хорошо.я думаю,что в большей мере это из-за моего страха потерять ребёнка снова.как отпустить эту ситуацию и жить дальше?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Ирина Анатольевна Новитная
Доброго дня, nik459.
Дуже Вам співчуваю, Ви пережили значну втрату. Скажіть, будь ласка, як Ви пережили втрату ненародженної дитини? Вас хтось підтримував у цей складний період? Дуже важливо, щоб Ви психологічно пережили криву втрати, тоді це може зменшити Ваш страх і найкраще це зробити, звернувшись індивідуально до психолога-психотерапевта.
психолог онлайн
Ирина Анатольевна Новитная
Добрый день.
Искренне сочувствую Вашей потере.
Безусловно ситуацию нужно отпустить внутри себя, не просто сказать"прошло время, я готова идти дальше", а действительно отпустить.
Проговорить, прожить, проплакать если Вам это нужно.
Когда в душе вы будете действительно готовы, все обязательно получится.
Я бы рекомендовала выбрать психолога и какое то время поработать индивидуально.
Не закапывать эту ситуацию в себе, ведь те эмоции которые сопровождают это печальное событие в любом случае будут выходить на поверхность.
А действительно проработать и отпустить.
психолог онлайн
Доброго дня.
Щиро вам співчуваю. Ви пережили втрату, тому справді зараз можете переживати сильний страх, який впливає не лише на можливість завагітніти, а й, можливо, на інші сфери життя.
Найкраще буде пропраювати це індивідуально на терапії.
психолог онлайн
Ирина Анатольевна Новитная
Доброго времени суток!
Мне очень жаль, что в Вам пришлось пройти через такую утрату. Перинатальная потеря всегда приносит много осознанных и неосознанных последствий. И то, что Вы озвучили - страх новой утраты - одна из них. Я бы рекомендовала Вам найти группу поддержки при перинатальной утрате. Как правило в таких группах достаточно экологично женщины проживают и прорабатывают утрату.
Как Ваш муж помогает Вам прожить это?
психолог онлайн
Доброго дня! Для кожної жінки це випробування, я Вам співчуваю... Ви пишете, що намагаєтеся завагітніти... Але чи не занадто Ви поспішаєте? Адже, головна задача - це виносити малюка! Вам потрібно, у першу чергу, відновитися емоційно та фізично! Тим паче, що Ви пишете, що лікарі не знаходять причину... Отже, як на мене, питання у тих самих силах, які потрібні не тільки для зачаття дитини, а і для того щоб її виносити... Для цього існує цілісна система, у тому числі, безмедикаментозного зміцнення організму... Знання, бажання та наполегливість роблять неймовірні речі! Бажання у Вас вже є!::smile::
Дополнение от автора
Я попросила всіх не задавати мені ніяких питань і не підіймати цю тему.мені важко про це згадувати.просто іноді поплачу про це,щоб ніхто не знав
психолог онлайн
цитата:
Я попросила всіх не задавати мені ніяких питань і не підіймати цю тему.мені важко про це згадувати.
и это проблема. Вы не проживаете утрату, а подавляете её. Такую ошибку совершаю, к сожалению, очень многие женщины, мужчины, пары. Об этом надо говорить. Просто говорить нужно с тем\теми, кто знает, как Вам помочь прогоревать, пройти это, а не сделать ретравматизацию. Может имеет смысл поработать с психологом индивидуально?
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
цитата:
Помітно, що Ви переживаєте своє горе на самоті, проте дуже тяжко його прожити і відпустити, якщо у Вас немає підтримки з боку. Горе розділене на двох стає вже меншим. Крім цього, чому Ви боїтеся показати свої сльози? Що це для Вас? Якщо Вам важко відкритися рідним, то найкращий варіант для Вас - звернення до психолога-психотерапевта, де, в безпечному середовищі Ви зможете нарешті проговорити те, що Вас хвилює і отримати ту підтримку, якої Вам так не вистачає.
психолог онлайн
Непроработанные чувства связанные с утратой плода не дают Вам снова забеременеть. Просто не трогать - не поможет, от слова совсем. Отпустит после проработки этого болезненного опыта с психологом на индивидуальной психотерапии.