боюся майбутнього
здрастуйте! у мене дуже давно така проблема: я не вмію чи, можливо, не можу спілкуватися з людьми. у мене абсолютно немає друзів у школі, і я трішки переживаю через те, що в університеті буде так само.
у моєму місті всі один одного знають і немає ніяких перспектив, тому я хочу кудись поїхати, де мене, чи моїх батьків, ніхто не знає. так би мовити, показати себе з іншого боку.
думаю, в школі не хочу ні з ким спілкуватися через деякі проблеми, які були давно, але після того я закрилася і мені дуже тяжко відвідувати школу. вже 5 років я сама собі друг, і я боюся, що розгубила ось ці навички комунікації.
були випадки коли я була цілий день голодна, бо боялася йти в магазин, бо там, о Господи, треба буде говорити. якщо чесно, у мене і зараз є такі проблеми коли, наприклад, треба забрати посилку чи щось таке. але це відчуття страху вже не таке сильне як тоді.
якщо чесно, я думаю, що я досить цікава особистість і зі мною є про що поговорити, але хто зі мною захоче розмовляти, чи дізнатися глибше, якщо я мовчу вічно?
дайте будь ласка якусь пораду, як перестати думати, що, наприклад, хтось буде сміятися з того, який у мене негарний голос, чи може якщо я щось не те скажу?
я задумався про те як мені буде в університеті, бо коли сказала мамі, що хочу вступати і інше місто, вона відповіла "а що ж ти будеш там робити одна? тобі буде дуже погано" і це наводить мене на думку, що навіть мама не вірить в те, що я зможу побороти цю свою боязнь і знайти друзів.
Вопрос от: ; Возраст: 17
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Марта Вадимовна Чепурная
Добрый день.
цитата:
Добре, що ви знаєте про себе, як про цікаву особистість.
І, справді, хто захоче з вами розмовляти, якщо ви недоступна до розмов? Що вам допоможе перестати вічно мовчати?
цитата:
Тут розмова про надумані роками недоліки, якнамене. Бо стидатися свого голосу, це якась незвична історія для мене. Звідки у вас знання, що ваш голос негарний?
І що справді треба весь час казати щось те?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
у мене дуже давно така проблема: я не вмію чи, можливо, не можу спілкуватися з людьми. у мене абсолютно немає друзів у школі, і я трішки переживаю через те, що в університеті буде так само.
Вы говорите, что эта проблема у Вас давно. Скажите, а до школы, как Вы общались? Какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Здравствуйте!
Из Вашего вопроса я поняла, что Вы надеетесь найти друзей в университете, в другом городе. И тревожитесь при этом, что не сможете ни с кем подружиться, потому что испытываете с этим сложности сейчас.
Я правда не знаю точно, как там у Вас всё сложится. Вы не описали, что за проблемы с Вами приключились в школе?
Но я убеждена в том, что студенческая жизнь - это совершенно новый этап. Отношения там строятся по другим принципам. Студенты вместе живут в общаге, или на съёмной квартире, у них общий быт, общие интересы (главное, профессию выбирать по душе). И главное - все приезжие студенты изначально одиноки в чужом городе и, в каком-то смысле, начинают всё с чистого листа. Шансов найти единомышленников и настоящих друзей в университете гораздо больше.
психолог онлайн
НЕМАЄ ДРУЗІВ, ШУКАЮ ЛІНУ Привіт. Я прочитала історії одної дівчини, яка боїться спілкуватись з людьми і не має друзів. Я дуже хотіла б поспілкуватись з тобою (Ліна 17), в мене така сама проблема, цього року йду вчитись, друзів немає, живу в дуже маленькому селі, де немає з ким спілкуватись, думаю що знайду друзів коли піду вчитись. Ліна, я би дуже хотіла з тобою поспілкуватись, якщо в нас схожі проблеми, можливо ми б могли допомогти одна одній. Якщо ти це читаєш, напиши мені в інсті, @irenerri
---
Ліна, напевне це до вас звернення.
Якщо є бажання напишіть тому, хто шукає Ліну.
Перевіряйте контент перед тим,як спілкуватися з незнайомцями-не забувайте про кібербезпеку.
психолог онлайн
Лина, обратите внимание на вопрос "Немає друзів, шукаю Ліну" 15-01-2021. это обращение к Вам)