Отношения с парнем
ДД. Живём вместе 5 месяцев. Встречаемся больше года. Мч обладает теми качествами, которые я всегда искала в мужчине, если бы не одно но. Последнее время очень часто встречается с друзьями, пиво каждый день. Я работаю 6 дней в неделю, он 1/3, поэтому времени для такого отдыха полно. Сказала о своем недовольстве, начал скрывать, что гуляет. Что делать? Как с мужчиной/другом/человеком всё хорошо, если бы не это...
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Хуже всего то, что начал недоговаривает. Просто не говорит, что водит к нам кого-то домой пивка попить. Я на работе, не узнаю.

психолог онлайн
Добрый день.
Нет такого человека, в котором бы все устраивало. Важно, на сколько перевешивают те или иные качества.
В данной ситуации, подумайте, почему Вас не устраивают действия партнера, какие чувства они вызывают, чего бы хотелось. Можете обсудить и поделиться ими с партнером, выслушать его мотивы, потребности и чувства. Попробовать прийти к общему решению, удовлетворяющему обоих или компромиссу.
консультация психолога
Вранье и склонность к алкоголю достаточно весомые недостатки, которые могут перевешивать все возможные достоинства. И важно понимать, а готовы ли вы с таким человеком строить отношения?
Что ценного в отношениях?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Мч обладает теми качествами, которые я всегда искала в мужчине
Эти качества все еще актуальны для Вас? Они того стоят?
Дополнение от автора
Я с человеком могу быть самой собой. Он меня понимает. Мы, как на одной волне. Но как только речь заходит о выпивке доводы бесполезны. Ситуация его не напрягает, его раздражает то, что я об этом всё время говорю. Ко всему получается, что живём мы больше за мой счёт, потому что ЗП у меня больше.
Дополнение от автора
Думаю о будущем. Не хочу тянуть всё на себе, пока он будет расслабляться.
консультация психолога
Ещё и живет за ваш счёт. Совсем печально
Но так дальше и будет, если МЧ не видит проблемы в выпивке
психолог онлайн
Ну вот Вы и ответили на свой вопрос::thumbup::
психолог онлайн
Доброго дня! Знаєте як говорять: всі щасливі родини щасливі однаково, а всі нещасні - по-різному нещасні. За довгі роки психологічної практики, побачила, що більша кількість невдач у стосунках не від якихось там особистісних проблем, а від елементарного незнання правил побудови стосунків. Якщо дівчина або жінка дає згоду жити з чоловіком без вступу в шлюб, потрібно усвідомлювати, що серьозними такі стосунки є лише для жінки. Чоловік починає відповідально ставитися лише тоді, коли бере на себе відповідальність. А отже, ставить отой банальний (на думку багатьох) штамп у паспорті! Життя під одним дахом ще не є для нього приводом для серьозності. На козаку нема знаку, так раніше говорили, і були не так вже і неправі. Перші місяці ейфорії пройшли і почалися сімейні будні. Якщо до заміжжя не були побудовані більш глибокі стосунки ніж сексуальні, таке життя дуже швидко стає нестерпним. Тому що природа сексу має швидкоплинний характер: від сильних почуттів до зникнення потреби в них взагалі. На відміну від дружби. І ще... Мені здається Вам варто задатися питанням, а для чого Вам потрібні були ці стосунки? Адже жінка "виходить за між" за "мужа" за чоловіка... Є закон життя, чим більше жінка працює, тим менше працює чоловік... Закон гармоніїї... Закон взаємонаповнювальних посудин. Можливо варто переосмислити, у чому Ви бачите сенс життя свого як жінка? Адже у жінки трохи інші задачі, і інші обов'язки... У всякому випадку, працювати до чорноти в очах, це аж ніяк не жіноча справа... Почніть більше спілкуватися з подругами, ідіть в гості, знайдіть цікаву справу для себе (хоббі), не кидайте хлопця, але просто відстороніться від нього. У делікатній формі, без наїздів та образ, дайте йому зрозуміти, що Вас такі стосунки не влаштовують. В решті решт, турбуйтеся про нього як жінка, але перестаньте бути "швидкою допомогою" у тому числі в сексі. Адже Вас ніхто не має права примусити обслуговувати чоловіка, який Вас не поважає. Почніть себе поважати! Але робіть це без демаршів! Жіноча сила у її слабкості та гідності. По-доброму, але твердо сказане слово "НІ!" варте безкінечних нудних настанов, претензій та образ... Ставте йому умови, не бійтеся цього. Але умови повинні бути такі, щоб Ви самі їх витримали... В решті-решт, якщо він Вас кохає, він почне задумуватися... Ми самі, зачасти, розбещуємо своїх близьких, а потім самі на них і ображаємося....