Ненавиджу дитину
Живу з чоловіком, який має трьох дітей від першого шлюбу. Дружина померла, коли найменшій було 3 місяці. Зараз їй 6 років і у мене з нею складні стрсунки. Вона взагалі мене не слухає, бреше, робить наперекір, розкидує речі. Все стала так зле коли я народила спільну дитину 6 міс тому, тепер більше уваги найменшій. А ще мене насторожує моя реакція, бо коли вона мене не чує, то мене аж трусить від злості, відчуваю ненависть, хочеться вдарити її. Допоможіть будь ласка
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Добрий ранок ! Співчуваю Вам. Тут дійсно треба допомога Вам. Які стосунки з чоловіком? Як він ставиться до цієї проблеми? Хто допомогає Вам у побуті, догляді за дітьми? Чи є у Вас час для себе?
психолог онлайн
Ирина Андреевна Терещенко
Тетяна Вікторівна Олексійчук
Добрий день. Якщо бути об'єктивним, то дитину 6 років ненавидіти неможливо. Це якась ваша особиста історія, яку необхідно виявити на індивідуальних консультаціях.
Дитина може вас не слухати, можливо це її протест, адже її мама! померла!
Ваша відповідальність знайти до неї підхід. Адже ви прийшли в сім'ю з трьома дітьми, ви зробили свій вибір.
психолог онлайн
Доброго дня. Будувати стосунки з дітьми, часом дійсно буває складно. Особливо, коли йдеться про, так звані, вікові кризи. Поведінка дитини, яку ви описуєте дуже схожа на кризу 6-7 років, під час якої діти приблизно так себе і можуть вести. Це мине, але важливо працювати над стосунками. Діти потребуть уваги, підтримки та любові у будь якому віці. У багатодітних сімях з цим складніше, але можливо. Дітей багато, а часу і сил мало. Тому тут важливо потурбуватись про себе і навчитись приділяти дітям не кількісний, а якісний час. Хай це буде 15 хвилин в день, але лише про дитину і для дитини. Подумайте як ви можете наповнювати себе ресурсом, адже чим більше ви в ресурсі тим менше негативних емоцій.
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Оксана Сенченко
Доброго вечора.
Очевидно, що ви переносите на дитину інші почуття та агресію.
Варто в цьому розібратися.
Які відносини з чоловіком у вас?
Чи влаштовує вас загалом ваше життя?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Сочувствую вам, а девочке, что осталась без мамы, сочувствую еще больше.
цитата:
А ще мене насторожує моя реакція, бо коли вона мене не чує, то мене аж трусить від злості, відчуваю ненависть, хочеться вдарити її. Допоможіть будь ласка
Чтобы получить помощь, выберите для себя психолога и разбирайтесь, каким образом шестилетний ребенок вызывает у вас такие сильные чувства.
Что это про вас, про ваше детство, про ваши отношения с отцом?
психолог онлайн
В молодшої можливо проявляється ревність по відношенню до новонародженої, оскільки вся увага не їй. Це поширене явище, тому важливо відчути справжжні почуття до дитини, і зрозуміти що її поведінка це реакція на дискомфорт в стосунку з вами, через що захощаючи своє "Я" приносить вам дискомфорт як протест (не згоду з втратою уваги), або як демонстрацію (привернення уваги). Памятайте це лише дитина яка все ще потребує любові та уваги, особливо розуміння.