Кинув хлопець
Почала зустрічатися з хлопцем, на якого в принципі ніколи не звертала уваги, як і на його знаки уваги. Стосунки почали розвиватися дуже швидко і добре. Я була окутана любов'ю, увагою і турботою. Згодом з'ясувалося, що через мене він розійшовся з дівчиною до якої були почуття але з його слів не було логічно завершення стосунків. Цю тему ми обговорювали кілька раз. На початку він відверто зізнався що ще думає про неї, і пояснював, що не можливо за день забути колишню. Трохи згодом говорив, що до мене уже набагато сильніші почуття і що ні в якому разі не хоче розходитися зі мною, натякав на пропозицію.... Він далекобійник, 3 тижні тому поїхав на роботу, в дорогу ми збиралися разом, як сім'я, я у всьому йому допомагала і все було добре. Тиждень тому він зник з зв'язку, потім пояснив що дуже стомлюється і мало часу вільного, а кількість днів тому написав що відновив колишні стосунки, бо відстань багато що дала. Я шокована і збентежена, в що вірити? Адже людина говорила про свої почуття до мене.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Доброго дня, Анна.
Дуже Вам співчуваю, адже хлопець завершив стосунки із Вами, так само, не давши Вам логічного пояснення як це було у попередніх стосунках. Скажіть, будь ласка, що Вам давали ці стосунки, а чого у них не вистачало? Чи є люди, які могли б Вас зараз підтримати? Якої допомоги очікуєте від психологів?
Дополнение от автора
Хочу "тверезо" без емоцій зрозуміти ситуацію. Як людина яка розповіла свой мамі та дітям ( він давно був одружений) про мене, готуючи малих, що тато вже не буде сам ( а діти ще жодного разу чули про його нові стосунки) могла так перекрутити ситуацію. Я насправді хочу вірити що в ньогу були почуття і плани на мене. Чи я живу ілюзіюми?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Анна, доброго времени суток!
Очень жаль, что Вами приходится проходить через предательство, это больно и поднимает много эмоций.
Хочу уточнить:
цитата:
кількість днів тому написав що відновив колишні стосунки
прошлые отношения были в вашем городе? Где живёт женщина с которой у него были прошлые отношения?
цитата:
Я насправді хочу вірити що в ньогу були почуття і плани на мене.
А для чего Вам это? Как эта вера поможет Вам экологично принять ситуацию измены?
психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Анна, добрый день!
цитата:
Стосунки почали розвиватися дуже швидко і добре. Я була окутана любов'ю, увагою і турботою. Згодом з'ясувалося, що через мене він розійшовся з дівчиною до якої були почуття але з його слів не було логічно завершення стосунків.
Вы должны понимать, что мужчина очень быстро хотел выйти из прошлых отношений, объясняя, что там не было чувств, хотя он в них вернулся. Он был женат и у него были дети, если я правильно поняла? Вы пишите, что он много говорил с детьми об этом и, возможно, что этот факт тоже мог повлиять на это. Где гарантия, что он с Вами не поступит так, как в прошлых отношениях?
психолог онлайн
"Як людина яка розповіла свой мамі та дітям ( він давно був одружений) про мене, готуючи малих, що тато вже не буде сам ( а діти ще жодного разу чули про його нові стосунки) могла так перекрутити ситуацію".
Відповідь на це запитання знає лише цей чоловік. І власне, що вона Вам дасть?
"Я насправді хочу вірити що в ньогу були почуття і плани на мене".
Що Вам дасть це, адже стосунки вже завершенні? Надію?
Припускаю, що Ви зараз знаходитеся на стадії "торгів" кривої втрати: шукаєте причину такої поведінки чоловіка з надією, що ситуацію можливо змінити, хоча це не так. Чоловік дав свою однозначну відповідь.
психолог онлайн
Доброго дня! Часто люди брешуть заради власних інтересів, можливо ви попались на маніпуляції.
психолог онлайн
Кращим варіантом буде звернутися індивідуально і комплексно розібратися як в ситуації, так і своїх потребах, очікування, моделі поведінки.
психолог онлайн
Александр Сергеевич Семенюк
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Анна, по-перше, без емоцій взагалі не вийде - ми не роботи.
А по-друге, скоріш за все плани справді були, але ж між планами, тим, що ми хочемо і тим, що є всередині може бути велика відстань. Скоріш за все хлопець і сам не розібрався у собі і бажане прийняв за справжнє, почуття до Вас - набагато переоцінив, а свої почуття до колишньої дівчини навпаки сильно недооцінив - бо йому так хотілося з них вирватися. Але ті стосунки суто психологічно ще не були завершені - тому він до них і повернувся.
психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Анна, добрий день, співчуваю Вам! Але у всьому поганому є і добре. Можливо це плюс, що Ви зараз зрозуміли, що не варто витрачати ресурс на ці стосунки?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Анна! "Я насправді хочу вірити що в ньогу були почуття і плани на мене. Чи я живу ілюзіюми?" - когда мужчина влюблен, для него это так, а как только влюбленность проходит, это не так. Были планы, возможно, но планы поменялись, так бывает. Поэтому верить надо не словам, а поступкам. Если сложно его опустить, обратитесь к психологу!
психолог онлайн
Доброго дня! Зараз Ви шоковані і відчуваєте біль, ви не очікували такого, але що тут можна зробити? Тільки зробити висновки стосовно цього чоловіка, бо якщо людина один раз так вчинила, то і в майбутньому будуть повторення таких ситуацій. Також важливо розібратися, яких хлопців ви вибираєте і як будуєте стосунки.