Недовіра
Доброго дня.Склалася ось така ситуація.Я розлучена.Нещодавно почала зустрічатися з розлученим чоловіком. Є почуття Але,...іноді в нього зникає настрій і він мені говорить, що всі жінки одинакові,- тобто погані.Говорить, що він мені не вірить.На фоні цього, в нас виникають суперечки.Адже, я йому повірила, познайомила дітей з ним.Недовіра без причин, шукає якісь темні сторони минулого.Разом з тим, говорить що любить.Як себе поводити?В чому причина?Адже, як можна строїти якісь плани на майбутнє, якщо щоразу таке чути?
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день, Irishka!
цитата:
Адже, як можна строїти якісь плани на майбутнє, якщо щоразу таке чути?
Разумный вопрос, Вы его задавали своему мужчине?
цитата:
іноді в нього зникає настрій і він мені говорить, що всі жінки одинакові,- тобто погані.Говорить, що він мені не вірить.
- Вы обсуждали с ним его перемены настроения и вот это деструктивное убеждение? Что он сам думает по этому поводу, видит ли он в этом угрозу вашим отношениям?
цитата:
В чому причина?
- чтобы ответить наверное, надо знать жтого мужчину и его историю. Скорее всего причина в его травматичном опыте отношений с др. женщинами, может еще что-то из его родительской семьи тянется.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Irishka
Так, дійсно, довіра є базою (основою) для побудови гармонійних стосунків. якщо її немає, то між людьми тільки видимість стосунків.
Якщо чоловік так поводиться, але конкретних претензій до вас не має, то швидше за все, його ставлення пов'язане не з вашою поведінкою. Його недовіра до жінок і погане уявлення про них є в середині нього. Згідна з колегою, що чоловік міг мати власний негативний досвід до вас, або взагалі зростати в сім'ї, де так до жінок ставилися завжди.
Що з цим робити? в першу чергу, по щирому з чоловіком поговорити і задати йому це питання: як він збирається будувати свої плани на майбутнє з таким уявленням? для чого йому взагалі стосунки з якоюсь жінкою, якщо всі жінки погані.
Через негативний досвід, чоловік може вступати в стосунки з позиції "доведи мені, що ти не така як всі", "доведи, що тобі можна довіряти". Бути в стосунках з такою людиною досить небезпечно, оскільки ви одразу ніби щось винні, хоч нічого поганого не зробили. Головне не думати, що ви його зможете "врятувати", "зцілити своєю любов'ю" чи змінити. Ви цього не зможете точно. якщо людина налаштована, що жінки погані і довіряти не вміє, вона буде шукати "подвох" в кожному вашому кроці, щоразу вас звинувачуючи та обмежуючи.
Тому, як і з ким будувати стосунки - вирішувати вам. Головне, щоб партнер, з яким ви ці стосунки будуєте подобався вам таким, яким він є. Якщо вам для спільного щастя потрібні зміни в партнері, то стосунків краще не починати, бо швидше за все ви будете сильно розчаровані. Доросла людина не перевиховується.
Якщо бажаєте в даній темі більш детально розібратися, то рекомендую індивідуально звернутися до психолога. Зокрема, ви зможете дослідити, чи не провокуєте таку поведінку чоловіка своїми певними діями.
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Доброе утро!
Я думаю, что он много своих переживаний из прошлых отношений переносит в отношения с Вами и Вам тогда приходится доказывать ему, что Вы другая. Вы можете ему посоветовать обратиться к специалисту, чтобы он разобрался в себе. Эти отношения Вас могут сильно изматывать и Вы можете начать в себе сомневаться.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Є почуття Але,...
якщо це щирі почуття, то це і є довіра. Вона виникає на базовому рівні, коли зі мною і с тобою все ок. Можливо, що ваш новий знайомий не готовий до серьезних стосунків та відповідальності тому так поводить себе зараз. Це підсвідомий момент.
психолог онлайн
Причина точно не в вас и не вам ее решать.
У МЧ болезненный опыт и если он не разберется со своими обидами, недоверием и всем, что случилось с ним в предыдущих отношениях, то гармоничных отношений не случится. Он будет винить во всех бедах вас, а вы, если склонны к спасательству и тому, чтобы искать все причины проблем в себе, будете пытаться "вылечить" его от душевных ран. Но не сможете. МЧ важно самому признать эту проблему и захотеть ее решить. Тогда возможно построить крепкие гармоничные отношения