Хлопець погрожував накласти на себе руки, якщо я піду від нього
Ми з моїм молодим чоловіком зустрічаємося більше чим 3 роки. Рік тому він зробив мені пропозицію руки і серця, і я відповіла Так. Батьки були у шоці, тому що я закінчила тільки 3 курс університету і настояли на тому щоб з весіллям трохи зачекати. І за цей рік я замітила, що мій хлопець не часто, але мітко любить випити алкоголь з друзями. Замітила, що немає стопу. І одного разу ми були у наших друзях і він дуже багато випив і побився з його знайомим. На наступний день, я сказала, що іду від нього, сказала що він п’яниця. Він почав виправдовуватися, казати що ж він не часто вживає і так вийшло. Що це не причина розходитися, що він мене любить, не може без мене, що він завжди все для мене робить, у всьому догоджає, але сама найгірше я почула фразу:»подивися мені в очі, ти їх бачиш в останнє, я з собою щось зроблю»... Дійсно він хлопець добрий, ніколи не позволяв поганого по відношенні до мене. Зараз ми не говоримо тиждень, він висилає квіти доставки, просить пробачення...Але ця його фраза погрози в мою сторону мене більше налякала чим його п’янки без стопа. Я не можу розібратися з цим всім... прошу дуже відповіді
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрий вечір
Ви прохаєте відповіді - на яке питання? Уточніть, будь-ласка.
Дополнение от автора
Те, що хлопець погрожував, це скоріше було на емоціях чи це свідчить про якись його психологічні порушення? І чи взагалі є нормальним погрожувати суїцидом у стосунках?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Якщо брати загалом, то за погрози і шантаж в окремих випадках є кримінальна відповідальність.
Якщо говорити про ваші стосунки, то для вас особисто погрози суїцидом є нормою?
Щодо того, що переживав хлопець ніхто не знає, крім нього. Можливо він так зреагував на шокуючу для нього новину вперше, а можливо ні. Що вам дасть відповідь на це питання?
Дополнение от автора
Дати йому шанс чи сказати ні в таких стосунках? Хочу почути об’єктивну, тверезу думку спеціаліста?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий ранок! о Ви знаєте про співзалежні стосунки? На цьому сайті я опубліковала статтю на цю тему - почитайте!
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день. Мнение специалиста - это субъективное мнение.
цитата:
мій хлопець не часто, але мітко любить випити алкоголь з друзями. Замітила, що немає стопу
Какое развитие событий Вы видите дальше? Какое приемлимое для Вас?
"Дати йому шанс чи сказати ні в таких стосунках?" - на этот вопрос можетеответить только сами.
Если бы Ваша подруга задала Вам такой вопрос о своем парне, как бы Вы ей ответили?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Александр Сергеевич Семенюк
Доброго времени суток!
Ситуация у Вас не простая, очень эмоциональная. Похоже Вы очень взвешенно подходите к вопросу совместной жизни и нюанс с алкоголем не пропустили, не отбросили, подумав как часто бывает: "женится и пить перестанет". А что сам молодой человек думает делать с этой проблемой? Или для него это норма?
цитата:
Была ли это чисто манипуляция или у него есть вопросы к психическому состоянию - с этим может разобраться только он сам совместно с врачом. Но со стороны это выглядит манипуляцией и это не нормально в любом проявлении. Вы либо позволите собой манипулировать либо нет.
Вы любите этого молодого человека? Вы сказали ему "да" по какой причине? А сейчас, что двигает Вас к ответу, какое чувство?
цитата:
Дати йому шанс чи сказати ні в таких стосунках?
Шанс на что именно?
психолог онлайн
цитата:
Дати йому шанс чи сказати ні в таких стосунках?
Я думаю про те, що неправильно ставите питання, Ви не йому даєте шанс, а собі, для початку.