Пауза в стосунках
10 місяців зустрічаємся з хлопцем. В цілому серйозні стосунки, про які знають батьки з обох сторін... останні кілька місяців завжди з кимось переписується. І двічі знайшла сторінку на сайті знайомств. Перший раз сказав що видалився, після цього через якийсь час побачила підозрілі повідомлення, і от на днях дізналась про анкету на іншому сайті знайомств, де в описі написано, шукаю виключно серйозні стосунки. Звісно я про це сказала, тому що не приємна така ситуація, коли в стосунках викладаєшся на 100%, піклуєшся, а людина шукає серйозності на сайті знайомств... і от через 2 дні написав, що хоче взяти паузу, розумію що це буде кінець, але хочу в цілому оцінку ситуації, завжди звинувачую у всьому себе... чи варто щось змінити?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня! Не завжди вдається одразу зрозуміти, чи підходить вам людина, чи ні. Сумніви можуть виникатиі у вас, і у вашого партнера. В чому ви себе хочете звинуватити?
психолог онлайн
Добрый день! Что хотите изменить? Какую оценку ситуации ждете от психологов и в чем себя обвиняете?
Отношения это про двоих. Так бывает, что люди понимают, что будущее у них не совместное.
психолог онлайн
Вам пощастило! Ви не втратили багато свого часу та всих своїх сил у відносинах які можливо зараз не мають сенсу. Тому що по суті цей молодий чоловік в собі ще сенсу не знайшов, та мабуть і в житті своєму теж. Те в чому ви себе звинувачуєте, це його недолікі.
Отож крім постійних розачарувань від подібних відносин ві нічого не втратили важливого.
Вам важливо навчитись звернути увагу на ваші особисті цінності та знайти більше сміливості до життя та впевненності і віри в себе.
психолог онлайн
Ви в усіх ситуаціях складних берете вину на себе?
психолог онлайн
Зачем вам мужчина, который УЖЕ выбирает не вас(поиски по сайту знакомств)? И прямо заявляет, о том , что хочет паузу. С ним все, более или менее понятно. У вас откуда здесь вина? Что вы хотите изменить?