Подружнє життя
Доброго дня. Почалися проблеми з чоловіком після нашої розписки, але не через побут а через те що майже кожен вечір любив випити то пиво то 100 гр через те часто сварилися я могла його вдарити а він мене. Була таке що будучи вагітною получила ляпаса за те що не дозволила пізно ввечері йти. Коли зустрічалися він міг випити раз в тиждень пиво. Але змирилася коли зрозуміла що бере приклад з батька. Все було добре купили квартиру через те переїхали зі зйомною квартири до моїх батьків поки не зробимо ремонтів, все було добре поки на місяць не змушені були переїхати до його батьків. Там він з сином не грався час йому не приділяв майже може в день півгодини тому що мені треба було відлучитися. Говорив що втомився з роботи або хоче відпочити перед роботою. Хатніх обов'язків нуль. Настав час переїжджати назад. На що він сказав ні мені тут добре я переїжджати не буду. Я сказала ти вибираєш нас чи жити тут, він сказав мені з сином добре але я хочу залишитися тут. На що я зібрала речі і переїхала до моїх батьків. Тепер незнаю що робити, бо знаю що чоловік гордий і ніколи сам перший не помиритися.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Оксана Сенченко
Здравствуйте. А в чем сложность помириться с мужем первой? По идее, вы близкие люди, что может быть такого особенного в этом действии? Чего боитесь? Это первый вопрос.
Второй. А какие проблемы вас сейчас волнуют в отношениях, кроме самого факта примирения?
Из вашего письма создается впечатление, что взрослые люди дают друг другу ляпасов, разрешают/не разрешают куда то идти. Вы точно муж и жена, а не мать/отец и ребенок? Как взрослому человеку можно что-либо разрешать или не разрешать? И главное, почему? Почему у взрослого человека не может быть своего собственного пространства и способа проводить время так, как ему нравится? Но вопрос еще и в том, что нужно прояснять об этих способах еще "на берегу", подходят ли они вам, способны ли вы принять это в человеке. А то получается, поженились и обрели полную власть друг над другом? Но это невозможно.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день!
А яке саме питання до психологів?
Яке майбутнє бачите для цих стосунків? Для себе особисто?
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, какой у Вас вопрос? Что Вы хотите? Вы хотите, чтобы он вернулся? Были ли похожие ситуации до этого и как Вы решали эт
цитата:
Була таке що будучи вагітною получила ляпаса за те що не дозволила пізно ввечері йти. Коли зустрічалися він міг випити раз в тиждень пиво. Але змирилася коли зрозуміла що бере приклад з батька
от вопрос?
Как Вы относитесь к тому, что он может поднять на Вас руку? Вы говорите, что он берет пример со своего отца
психолог онлайн
А кроме вопроса примирения вас остальное все устраивает? (и алкоголь, и рукоприкладство)
Если да, то идите мириться первой. В чем сложность?
психолог онлайн
А що робити? Схоже, що ваш чоловік вибирає легке життя, без обов'язків. Вибирає бути недорослим.
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Ви більше боїтесь піти на примирення, чи жити з ним після примирення?
Дополнение от автора
Просто у шлюбі дійсно почуваю себе не то мамою не то служанкою. Примирення не боюся, казала щоб одумався коли він привозив речі. Але не хочу бути мамою яка все робить за нього, хочу почуватись дружиною. Адже дитина маленька і догляд за ним і по хаті і за чоловіком все на мені. Коли жили з моїми батьками він хоть трохи та й помагав, а там взагалі на все болт забив.
психолог онлайн
Яна Валерьевна Музик
Кожен з нас робить в житті вибір.
Бути жертвою яку бють чи мати жіночу гідність, казати про свої почуття або мовчати і терпіти, змиритися з тим що живете не як мріяли, або йти до своєї мети.
Що ви обираєте?- те з вамтиі відбувається.
Ви самі чого хочете?
Як уявляєте подальше життя?
психолог онлайн
Доброго дня, nik4d5.
цитата:
він сказав мені з сином добре але я хочу залишитися тут.
Ваш чоловік чітко заявив про свою позицію - він не хоче брати ніякої відповідальності. Водночас, ми не здатні вплинути на почуття, бажання, поведінку іншої людини без її бажання, а лише на власні. Лише Ви обираєте, як до Вас ставляться люди і з якими людьми Ви готові провести своє життя.
Скажіть, будь ласка, що особисто для Вас є цінним у стосунках, де немає психологічної близкосьті, взаємопідтримки та взаємоповаги + присутнє фізичне насилля? Що Вас тримає у цих стосунках?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
"Але не хочу бути мамою яка все робить за нього, хочу почуватись дружиною. Адже дитина маленька і догляд за ним і по хаті і за чоловіком все на мені. Коли жили з моїми батьками він хоть трохи та й помагав, а там взагалі на все болт забив."
---а как у него в семье распределены обязанности? Какие отношения в семье? Это информация о том, как он привык жить и какое у него представление о том, как существует семья. Это может совсем не совпадает с тем, что вы ожидаете от него, и какое у вас представление о семье.
Если вы бы хотели изменить ваш стиль общения, жизни, то стоило бы обсудить с ним ваше видение. В таком вопросе необходимо договариваться. Если это возможно, конечно.
психолог онлайн
Возможно, что он копирует поведение своего отца и его все устраивает. Вы говорите, что оба могли поднять руку друг на друга. Я так понимаю, что были сложности в том, чтобы услышать друг друга. Что Вы получаете от этих отношений? Вы говорите, что выполняете роль мамы для него больше и не чувствуете себя женщиной
Дополнение от автора
В нього в сім'ї батько помагає по дому все робити свекрусі. І чоловік помагав мені звичайно не так, але все ж. Зараз на прохання застели ліжко бо я і за дитиною дивлюся і їсти варю він має мене понервувати півгодини а потім аж зробе.Можливо повпливало на те що він єдина дитина в сім'ї.
психолог онлайн
"В нього в сім'ї батько помагає по дому все робити свекрусі. І чоловік помагав мені звичайно не так, але все ж. "
Скажите, а до свадьбы Ваш муж выпивал? Возможно, что в нем есть что-то и хорошее от своего отца, но Вам сложно договориться с ним. Что было в Вашей семье? Какие у Вас были отношения с родителями?
Дополнение от автора
До весілля з випивкою такого не було. Він єдина дитина тому мати завжди переживає за нього. Все найкраще йому. З батьками стосунки чудові . З мамою моєю взагалі як з подружкою підколоти її любить пошутити, деколи аж через чур. Що я йому на таке робила зауваження
психолог онлайн
Добрий день! Що Ви знаєте про співзалежність?
психолог онлайн
Вам варто максимально зконцентруватись на собі.
Чого ви хочете, як ви бачите подружню життя, що ви можете зр о бити щоб змінити ситуацію, де ваші особисті кордони..?
Ці питання є наразі для вас пріоритетними
психолог онлайн
Вы выходили замуж, имея уже сформированного, взрослого мужчину со своими взглядами, ценностями и характером. Мужчину, для которого норма ударить женщину (и для вас видимо это тоже ок поднимать руку на мужа), который не достаточно ответственно относится к семье. Для вас обоих норма, что взрослый человек должен получать разрешение от партнера куда-то пойти.
Почему сейчас вы думаете, что должно что-то поменяться?
Дополнение от автора
Хочу бути дійсно подружжям яке допомагає один одному ділить обов'язки по побуту і виховують разом сина. Тому що два останніх виконую тільки я, а він приходить додому і тільки шукає відмазки. Незнаю як змінити цю ситуацію адже говорила чоловікові що мені важко самій все робити. А він вважає раз я в декреті то кожен день як вихідний
Дополнение от автора
Зараз ніхто нікого не запитує дозволу кудись піти. Ну і сварки з рукоприкладством в нас вже немає. Це було раніше
психолог онлайн
"Хочу бути дійсно подружжям яке допомагає один одному ділить обов'язки по побуту і виховують разом сина."
А муж этого хочет?
психолог онлайн
Ви говорили чоловіку що вам важко, а що відчуваєте, коли всі побутові обов'язки виконуєте одна?
Дополнение от автора
Говорила, що мені важко . Але він каже що то жіноча робота. Хоча раніше говорив зовсім інше
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго!
І чого ж Ви очікуєте?
Що при поверненні він зміниться і стане зовсім іншою людиною?
Дополнение от автора
Просто якщо він і вернеться його заставлять батьки а говорити про проблеми в стосунках він не захоче щоб найти якогось компромісу. Він буде обіжатися не говорити зі мною щоб я почувалася винною
психолог онлайн
Будь які стосунки- це завжди про двох.
Важливо щоб обидва партнера шукали точки дотику,готові були працювати над собою і відносинами.
Якщо ваш чоловік вважає що він правий і в ноього чудова життя, а будь які проблеми то лише ваші проблеми- змінити щось буде дуже важко.
психолог онлайн
Скажите, а как у Вас в семье распределялись обязанности? Как получилось так, что Вы подняли на него руку? Было ли что-то похожее в Вашей семье? Вы говорите, что до свадьбы он не пил и, возможно, что в Ваших отношениях происходит что-то, что Вам сложно услышать друг от друга
Дополнение от автора
Підняла руку ще коли ми навіть не зустрічались. В компанії він сказав щось про мене погане і так я "захищалась". Ні в його ні в моїй сім'ї такого немає.
психолог онлайн
Скажите, а на Вас кто-то поднимал руку в детстве? На сколько Вам сложно выражать свои чувства, что Вы себе можете позволить ударить своего мужчину?
Дополнение от автора
Так піднімав батько і старша сестра, коли я не хотіла щось робити
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Тоді навіщо повертати?!
психолог онлайн
В какой-то степени Ваш муж тоже что-то не хочет делать и Вы можете проявить себя подобным образом, как с Вами в детстве отец и сестра. Я думаю, что у Вас много своих обид и разочарований в детстве, которые Вы можете переносить на отношения с мужем. В отношениях всегда участвуют двое и Вы начинали отношения с того, что он не пил
Дополнение от автора
Просто до весілля він не пив міг раз місяць чи коли було якесь свято. А тут прям кожен день, як не пиво то ще щось. В мене спочатку було враження ну з'їхав від батьків почув волю. Колись я спитала він пошутив бо на тобі одружений. Але з кожним днем мені здається може дійсно через це. Я розумію що ніколи не буде як колись, але коли я говорю я тебе кохаю я хочу почути я тебе також кохаю а не угу
психолог онлайн
Скажите, а у Вас в семье кто-то пил?
психолог онлайн
Вы так много пишите о том, что вас не устраивает и о нежелании мужа обсуждать проблемы.
Так зачем его возвращать? Зачем быть с ним в отношениях?
Иногда можно ошибиться с выбором партнера, то это точно не повод жить с ним всю жизнь, мучаясь.
психолог онлайн
"Він буде обіжатися не говорити зі мною щоб я почувалася винною"
Як часто, Ви себе почуваєте винною? По яким причинам?