Ревность
Доброго дня всім !!!
Скажіть будь ласка як можна визвати ревність у свого чоловіка????? ( тільки що після пологів, дитинці 3 місяці, з фігурою все супер)
Він в мене зовсім не ревнивий, коли запитую .... Чому ти мене не ревнуєш??
Відповідь : Я ревную но по своєму ( чоловічому) або ти тільки дай конкретний повід!
А так хочеться щоб хоч раз телефон перевірив, запідозрив щось чи сказав що дорожить мною (
Підскажіть будь ласка як зробити так щоб він начав більше мене контролювати ?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Зачем вам этого хочется?
Ваш муж относится к вам, как к партнеру, а не как к своей собственности. Откуда такая потребность у вас? И что будет, если он вас будет контролировать?
Дополнение от автора
Маргарита доброго дня!
Коли мене ревнують я відчуваю себе потрібною, сексуальною , красивою ! Коли він буде мене контролювати,я буду знати що дорога йому
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрый день!
Возможно, что за Вашей ревностью стоит что-то другое? Вам хочется внимания и любви со стороны своего мужа. Вы чувствуете, что сейчас много Ваших мыслей занято ребенком и Вы можете думать, что уже больше выступаете в роли матери, а не женщины для него.
психолог онлайн
Анна, доброго времени суток!
цитата:
як зробити так щоб він начав більше мене контролювати ?
Вы уверены, что именно этого хотите?
Подозреваю, что Вам нужно нечто иное, а не череда скандалов, недоверие, претензии, ограничение свободы и требования делать всякие странные вещи...
Опишите, что значит "контролирует" и что значит "ревнует" - какое поведение и какие слова транслируют такое поведение.
психолог онлайн
цитата:
Що це за сценарій такий?
Відчувати свою нужність не через турботу, а через ревнощі? Звідки у вас такий досвід?
Можливо прийшов час змінювати відношення до себе в більш здоровий та екологічний спосіб?)
психолог онлайн
Никак. Для того чтобы человек был ревнивцем , необходим ряд опредленных предрасположенностей. Если этого нет, то нет.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Анна, Вам варто радіти, що ваш чоловік не контролює Вас та не ревнує.
Бо це свідчить про те, що з ним все добре, він не має низької самооцінки, не має негативного досвіду, з яким не може впоратися, він вміє довіряти та поважати Вас, а це дуже, дуже добре))
В здорових стосунках контроль відсутній.
Інша справа те, що Вам не вистачає підтверджень того, що Ви для нього привабливі, що Ви подобаєтесь йому як жінка.
І це «питання» можна розділити на 2 частини, в яких можна пошукати відповіді:
1) ваші очікування
2) його дії.
Якщо ваші очікування завищені, або дещо викривлені, то варто розібратися в причинах та відкоригувати цей момент.
Наприклад, Ви можете спиратися на певну хибну ідею, наприклад «після пологів чоловіки втрачають цікавість до жінки», або «якщо чоловік не ревнує, значить не кохає» тощо.
Або час від часу у Вас і раніше виникало відчуття по типу « я нікому не потрібна», а тепер воно загострюється.
Тоді не «результат» (поведінка чоловіка) потребує корекції, а саме ваші внутрішні установки, очікування. Адже через ревнощі «демонструють» не зацікавлення, а невпевненість в собі та неповагу до жінки. А Вам хочеться відчувати себе коханою та бажаною.
Але може бути й так, що чоловік просто мало демонструє свої почуття (не вміє, або не вважає за потрібне, або його потреба проявляти свої почуття значно нижче ніж ваша потреба це відчувати). І тоді варто обговорити з ним цей момент, сказати, що Вам важливо це чути та бачити, домовитись про зміни в цьому питанні.
Народження дитини – непростий етап для подружжя, і варто обговорювати всі моменти, які турбують, знаходити спільні рішення, і те, що Вам може не вистачати уваги чоловіка – також.
психолог онлайн
За этим желанием скорее всего стоит что-то другое. Чувствовать себя любимой, желанной, ценной. Но ревность сама по себе не означает, что вы дороги. Это означает лишь низкую самооценку и отсутствие доверия в отношениях. Вряд ли вы этого хотите.
Какие у вас отношения с мужем? Как он выражает свою любовь к вам?
Давно у вас такие желания?