Діти, батьки, навчання, реалізація і т. д
Добрий день. Прошу підкажіть у наступній ситуації. Два роки тому син моєї знайомої закінчив 9 клас на середні оцінки, тобто не був відмінником, але і 'двійошником ' теж. З огляду на те, що він хворіє на хворобу Рейно ніби(це щось з судинами) обираючи майбутній фах, мати дивилась на те, щоб ця робота була у приміщенні, у теплі (бо йому неможна мерзнути у руки) і не надто фізична. Маючи знайомих у одному з навчальних закладів вона 'дала' 'запхала' сина на програміста(буцімто не важка фізично праця, у теплі і т д) І тут починається повний 'капєц'. Дитина не стягує того всього навчання, та й взагалі йому то не цікаво. Він хотів іти вчитись на автослюсара і говорить про те що поки він сидить тут в комп'ютері, він машину б розібрав вже разів 100 і дійсно він вміє це все і йому то подобається, але мама говорить про те, що як ти взимку працював б на цій роботі, тобі не можна обмерзати, я тобі і те і се, а ти неможеш сісти і тільки вчитись, ні про що недумаєш в плані все маєш що треба, комп'ютер от тобі дорогий купили для навчання сиди і вчись, а дитина собі куди мене запхали, як я маю бути я не можу, вічні плачі і нерви?????? Нервується хлопчина, нервується мама. Як бути платити до кінця з певних предметів і що далі навіть незнаю((( чи забрати документи ( а жаль і мамі бо жаль, що вже 2 курс, і так от, і думаю того щоб інші не говорили от забрали і т. Д, і дитині жаль з того всього, але з навчанням бачу важко і абсолютно то нецікаво. Підкажіть, я розумію що це все неправильно як на мене було зі сторони мами туди його дати вчитись, але вона думає що нічого поганого не хоче для сина, а думала щоб йому легше було тільки.... Як бути .... Що порадити..... Дякую щиро за відповіді
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Victoria, доброго времени суток!
Перепрошую, а Ви саме хто для того хлопця і для його мами?
З якої причини Вас це турбує?
Дополнение от автора
Та хіба це щось міняє хто я,просто хочеться для себе зрозуміти і порадити щось толкове людині
психолог онлайн
цитата:
порадити щось толкове людині
Ви можете працювати лише над собою. А якщо Вас нестримно тягне "причинить добро" комусь - то це якраз питання саме до себе - яку користь я від цієї допомоги хочу отримати особисто для себе? З якою метою я це роблю? З якої причини я не займаюся своїм життям, а займаюся життям двох сторонніх людей?
Дополнение от автора
Бо мені ці люди не байдужі.
Дополнение от автора
Дякую за допомогу.
Дополнение от автора
Якщо я тут написала, то значить я знаю для чого, і явно не для того, щоб мені тут діагностику проводили.
психолог онлайн
Доброе утро!
Соглашусь с коллегой.Скажите, а почему Вас этот вопрос беспокоит? Вы говорите, что Вы просто знакомая и даже не подруга. Если Вы хотите получить консультацию, то желательно быть честной. Это выбор молодого человека и очень важно прислушиваться к его желаниям. Заболеть можно и работая на не любимой работе. Вы мама этого мальчика?
Дополнение от автора
Сестра, я є рідна сестра!!! Не писала про це, бо для мене це не здалось і не здається чимось важливим саме в тій ситуації, бо питання тут не про мене. ...
Дополнение от автора
Якщо звісно можете, сказати щось конкретно по цій ситуації, то будь ласка підкажіть щось, цікаво почути вашу думку з цього приводу і буду дуже вам вдячна!
психолог онлайн
цитата:
Якщо ви тут написали, то маєте розуміти, що психолог зі свого досвіду може поставити вам будь - яке питання.
Це, насамперед, для розуміння більш цілісної картини, ваших мотивів, і задля власної безпеки, як професіонала.
Тому питання "чому вас турбує ця історія, якщо ви сторонній спостерігач" - має значення.
Чи, можливо, ви безпосередній учасник?
І та мама нехай почне жити своїм життям, довіряючи сину та його вибору, незважаючи на діагнози... Мабуть що так.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Оксана Сенченко
Доброго дня. Здається, вам складно зрозуміти чому психологи до вас "причепилися"?
Я поясню - кожна людина діє по- життю для того, щоб отримати щось для себе. Це аксіома.
Навіть Мати Тереза робила свої добрі справи маючи ВЛАСНИЙ мотив. Допомога людям це не мотив. Мотив - це відповідь на запитання ДЛЯ ЧОГО ЦЕ МЕНІ? ЩО Я ОТПРИМУЮ ДЛЯ СЕБЕ ДОПОМАГАЮЧИ ІНШИМ? ( Хтось хоче отримати вдячність, хтось хоче всім подобатись, а хтось таким чином сподівається що і йому допоможуть. і т.д.)
Ви написали, що ви сестра (хлопця,я так розумію) Тоді ваш мотив такий самий як і в мами- вирішити ЗА людину її долю, втручатися в життя інших, а не займатися своїм. Навіть якщо ваші намірий найкращі ( як і мами) - людина повинна сама віришувати як їй жити своє життя. Бо це ЇЇ життя
А мама, скоріше за все, не хотіла би втратити контроль за дитиною, оскільки у неї немає задоволення від власного життя, вон займається життям іншого. Хоча, задача батьків- вчасно відпустити дитину, дати їй моживість робити власні помилки
психолог онлайн
цитата:
Якщо звісно можете, сказати щось конкретно по цій ситуації, то будь ласка підкажіть щось
Я розумію, що як близька людина - Вам дуже бояче бачити, коли дорога людина псує собі життя, або, ще гірше - калічить не тільки себе, а ще й інших людей. Звістно - це боляче. Але Ви нічого не можете з цим подіяти, бо кожен сам приймає рішення і робить вибір - теж самостійно лише для свого життя. В цьому і полягає свобода. Коли хтось за нас щось вирішує - то вже контроль та посягання на чужу волю. Навіть якщо ви праві і знаєте як найкраще - це лише Ваше бачення та Ваші бажання. І Ваша сестра і Ваш племінник - кожен з них мусить прийняти рішення сам для себе. Якщо племіннику ще немає 18 років - він мусить виконувати те, що вимагає матір. Але після 18 - це вже його особистий вибір де навчатися і як жити, але і його особиста відповідальність. Бо, якщо він живе на кошти мами, а волає про свої права - то це вже інша історія, яка не має нічого спільного із свободою вибору.
Дополнение от автора
Так живе наразі він ще на мамині кошти, і йому ще немає 18
Дополнение от автора
Так мені як близькій людині боляче від цього і я хочу бачити його щасливим і він питає в мене, що робити, я так неможу, як бути? А чим же я можу допомогти.....
психолог онлайн
цитата:
він питає в мене, що робити, я так неможу, як бути? А чим же я можу допомогти.....
По перше - підтримати. Це означає розуміння його почуттів. Але при цьому без зассвудження поведінки матері.
Друге - йому треа допомогти зрозуміти страхи і біль його мами. Коли людина розуміє мотиви іншої людини - легше сприймати дійсніть - раз. А по-друге, зявляються внутрішні ресурси турбуватися про себе, ставити мякі кордони не ломаючи взаємовідносини.
Третє, допомогти побачити позитивні сторони у навчанні, яке у нього зараз є.
Є ще четверте і пяте і шосте... ::smile::
психолог онлайн
Здравствуйте! Печально, когда родители не позволяют детям сделать собственный выбор и получить опыт. Даже, если ваш брат ошибается в выборе профессии, то было бы полезно ему самостоятельно в этом разобраться. Только так можно понять, что ему подходит или нет. Вот сейчас он попробовал выбор матери, похоже, нет удовольствия от чужого выбора. Что делать в таком случае? Пробовать что-то другое или же продолжать терпеть дальше. Вы можете только сочувствовать близкому человеку и морально его поддерживать. Если решать проблемы других людей, спасать их, то таким образом вы лишаете их возможности научиться самостоятельно это делать.
психолог онлайн
Если все дело в условиях работы, то эти условия можно подобрать, работая автослесарем. Сейчас технологии не стоят на месте и многие процессы автоматизируются. Скажите, а есть ли у Вас свои дети? Есть ли переживания, связанные с ними?