Як начати жити повноцінно?
Уже рік як пропало відчуття щасття, нічого нерадує, постійно якийсь груз на душі. Набрала вагу, ніякі дієти та вправи не допомагають. З чоллвіком немає інтиму вже пів року. Робота дратує. Подобається готувати, але вдкрити свою справу немає коштів. Відчуваю себе зомбі, постійна втома, виснаженість , байдужіть... Роблю все на автоматі... Дім, робота, дім....Допоможіть будь-ласка
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Добрий день. Що сталося рiк назад? Що для вас означае повноцiнно жити?
Одразу зазначу, що Ваш запит на декiлька особистих сесiй з психотерапевтом, як мiнiмум.
Дополнение от автора
Доброго дня. Незнаю що сталось, як ніби щось клацнуло і все... Можливо і більше ніж рік назад.. Повноцінно жити це навчитись радіти життю і взагалі жити... В мене чудова дитина чоловік, да недуже гарне матеріальне становище, але ж це не вирок щоб ось так заганяти себе в куток...З чоловікомв плані інтиму взагалі катастрофа, ми навіть спимо в різних ліжках... Він мені став противним. (хоча я здогадуюсь через що). Мені здається, що якби я скинула вагу то все б змінилось, оточуючі перестали б з відразую дивитись на мене
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Відчуваю себе зомбі, постійна втома, виснаженість , байдужіть... Роблю все на автоматі... Дім, робота, дім...
Сожалею, что такое с Вами происходит. И у этого состояния наверняка есть причины. Какие они, на Ваш взгляд? Что привело к такому неутешительному результату?
цитата:
Допоможіть будь-ласка
Помощь бывает разной. Кто-то может утешить. Другой - поддержать. Третий - задавать вопросы, проясняющие самому человеку ответы на его вопросы или жалобы. Психолог может быть с Вами и помогать разобраться в происходящем и помочь найти выход. Но ВЫХОДИТЬ все равно самому человеку. Какой помощи ждете Вы?
Дополнение от автора
Проблема в тому , що я постійно порівнюю себе з кимось. Знайомі худіші, квартира бунок свій, матеріальне становище краще, відпочивають більше. А у мене все погане , все гірше. Можливо попростому банальні зазрощі які перейшли всі межі.
Чекаю допомоги як з цим справитись, як розібратись як знайти вихід
психолог онлайн
Доброго дня
Певна, що богато психологів будуть раді вам допомогти, проте для цього потрібен ресурс- як мінімум спілкування з вами, вивчення глибше вашої проблеми, та застосування конкретних психотерапевтичних методик що будуть ефективні для вас.
Коли у вас болить зуб- незавжди стоматолог може допомогти з одного огляду допомогти, тому що вирішення питання не завжди на поверхні.
У вашому повідомленні одразу декілька запитів
І занизька самооцінка (Адже порівнювати себе треба виключно з собою)
І наявність певних комплексів,
І криза у подружніх стосунках
І певне незадоволення собою і життям, невиправданні очікування які мали місце.
Я вам щиро раджу знайти психолога і хоча б декілька сесій відвідати,щоб зрозуміти у якому напрямі вам рухатися.
Дополнение от автора
Як правильно вибрати психолога
психолог онлайн
цитата:
Проблема в тому , що я постійно порівнюю себе з кимось.
Це, справдi, виснажуе. I начебто ви не можете реально прийняти, що у вас есть. Що того, що у вас э недостатньо...Ви, мабуть, себе ще й критикуете?
ви не можете вiдкрити справу - це також про витрату енерергii. Ви не приймаэте себе, напевне свого чоловiка, що вiдповiдно виснажуэ.
цитата:
Ваша iсторiя, скорiш за все, про дитинство. Про вашу самоцiннiсть. Знову ж таки, рекомендую особисту терапiю.
Дополнение от автора
Як зробити особисту терапію?
психолог онлайн
Доброе утро!
Скажите, а почему это случилось именно год назад, если Вы это все в себе замечали и раньше? Есть ли возможность обратиться индивидуально за терапией? Так случается, когда нас в детстве сравнивают наши родители с другими детьми. Возможно, что Вы себя продолжаете так ощущать
психолог онлайн
""Як зробити особисту терапію?""
Ви можете знайти психолога/психотерапевта у вашому мiстi.
Ви можете знайти психолога/психотерапевта тут на сайтi.
При виборi спецiалiста, я б орiентувалася на особистiсть психолога, на своi вiдчуття. На квалiфiкацiю та рекомендацii спецiалiста. Освiта, спецiалiзацiя, як я його особисто сприймаю. Його стиль, його метод.
Дополнение от автора
Дякую, боюсь помилитись з вибором. У нас в місті нажаль немає, містечко маленьке
психолог онлайн
Найголовніше- щоб ви змогли дійсно відкритися спеціалісту, тому в першу чергу орієнтується на внутрішнє чуття.
Почитайте з якими запитами працює кожен спеціаліст, і можливо знайдете для себе відповідь - чи буде робота з цим психологом для вас корисною.
психолог онлайн
Вы можете работать в режиме онлайн, сейчас многие терапевты так работают. Прислушайтесь к себе, что Вам откликается. Вы можете начать работать со специалистом и тогда Вам будет больше понятно, что Вы можете получить от терапии, помогает ли это Вам, как Вы себя чувствуете в сессии, можете ли Вы доверять ему.
психолог онлайн
Майже всі спеціалісти працюють онлайн, тому вибір насправді у вас є)
Принаймні краще спробувати, ніж не зробити нічого.
Дополнение от автора
Скоріш за все мене тяготить проблема зайвої ваги. чи допоможуть мені психологи
психолог онлайн
цитата:
як на мене, то те, що ви це зараз озвучуэте - це вже гарна рiч.
на Проблему зайвоi ваги можна дивитися, як на симптом, як на психосоматичний прояв.
Тут також про прийняття себе, про свою самоцiннicть, про те - чи достатньо ви займаете мiсця у вашому життi/вiдносинах, наприклад?
Але перед тим, як працювати про зайву вагу - то необхiдно перевiрити гормональний фон. Щоб виключити фiзiологiчнi чинники, що можуть впливати на вагу тiла.
Тобто психологи працюють iз запитом зайвоi ваги.
психолог онлайн
- Відчуваю себе зомбі, постійна втома, виснаженість
-З чоловікомв плані інтиму взагалі катастрофа, ми навіть спимо в різних ліжках... Він мені став противним
-Проблема в тому , що я постійно порівнюю себе з кимось
- пропало відчуття щасття, нічого нерадує, постійно якийсь груз на душ
Якщо відверто,мені здається ви займається самообманом.
Перечитайте свої повідомлення,які я вам процитувала.
Ви дійсно вважаєте що вас просто тяготить проблема зайвої ваги.??
Ви вже на правильному шляху, вже молодець що вирішили говорити про свої почуття і хоч і підсвідомо але шукаєте вихід.
Будьте щирі з собою, це головне!
Дополнение от автора
Що саме Ви маєте на увазі?
психолог онлайн
Я маю на увазі що вас тяготить не тільки проблема зайвої ваги, і це не причина того що з вами відбувається- це наслідок того психоемоційного стану який є.
Першочергово я раджу працювати вам з :
"Відчуваю себе зомбі, постійна втома, виснаженість
-Проблема в тому , що я постійно порівнюю себе з кимось
- пропало відчуття щасття, нічого нерадує, постійно якийсь груз на душ"
психолог онлайн
Проблема с весом может иметь разные причины. Для начала Вам нужно проконсультироваться с врачом и сдать анализы, чтобы исключить другие заболевания. Если с Вами все в порядке, то можно разбираться с психологическими причинами. Можно это делать параллельно. Очень важно, чтобы у психолога было соответствующее образование для проведения терапии, а не консультирования. Вы проверяли гормоны?
Дополнение от автора
Ви змогли б мені допомогти онлайн?
психолог онлайн
Да, Вы можете написать мне или позвонить по телефону.
психолог онлайн
Більшість психологів працюють онлайн. Ви можете почитати про досвід, кваліфікацію, методи роботи і питання з яким працює кожен спеціаліст і самостійно зв'язатись з психологом якого оберете.