Я боюсь управляющую заведения, в котором работаю.
Когда я пришла в это заведение, была одна руководительница, но ее заменили на ту, что была до нее. Персонал, который имел с ней дело понемногу разбежался. Первое время, я не понимала, что происходит, но после того, как мы с ней поработали, до меня дошло. Она не просто строгая...Есть только 2 мнения - ее и не правильное. Я могу привести кучу аргументов, для того что бы отстоять свою позицию или позицию своих коллег, которым тоже приходится не сладко, но они любят свою работу и именно по этому пока терпят...Но я боюсь. Меня терзает страх, что будучи с ней сам на сам, я не смогу ее противостоять и сдерживать эмоции. И возможно, она на самом деле не такой уж монстер, как я ее вижу, но каждый раз, когда я слышу оповещение из Вайбера, где все рабочие чаты, у меня начинается сильная паника...
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте, Таня! Какой вопрос у Вас к психологам?
психолог онлайн
Какой самый большой вред она может вам нанести?
психолог онлайн
Здравствуйте Таня! Бывают моменты, когда нужно сделать выбор. Или остаться на работе и поменять отношение к руководительнице (ее вы не измените) или уволиться и найти новую роботу.
психолог онлайн
Таня, чего именно вы боитесь? Что самое плохое может произойти?
психолог онлайн
Доброго дня! Іноді доводиться працювати із неприємними нам людьми. Буває й таке, що ці неприємні люди є нашими безпосередніми начальниками, а ми, в свою чергу, їх підлеглими.
В соціальних ролях, особливо це стосується професійних та кар'єрних відносин, прийнято, що у працюючих людей є певні очікування до поведінки та обов'язків один одного, якщо вони працюють у колективі. В здоровій робочій обстановці повинен існувати чіткий роподіл зон відповідальності за ту чи іншу роботу, яка виконується різними співробітниками і повинні бути начальники які контролюють той чи інший процес. Проте в реальності все далеко не так.
Начальник часто намагається повісити на співробітника обов'язки, які той виконувати не повинен (іноді не хоче, а повинен виконувати, але це інша історія) і ці обов'язки прикріпляються до найчастіше абстрактної картини начальника того як співробітник цю роботу повинен робити.
Звісно стосунки, які у вас склались з цією начальницею не такі як вам би хотілось і це впливає на робочу обстановку. Якщо поглянути на ситуацію зі сторони начальниці- то жоден її співробітник не має права перечити їй чи висувати якісь свої рішення взамін в межах її відповідальності.
З вашого запитання зрозуміло, що ви час від часу наводите аргументи своєї правоти і як зазначено у вашому запиті-боїтесь керуючу, з якою працюєте. Проте аргументація своєї позиції не дуже нагадує емоцію страху. Скоріше це намагання змінити ієрархію в структурі (скинути вожака). Таке бажання може виникати, коли з'являється впевненість в тому, що начальник чи начальниця не на своєму місці. В такому випадку варто претендувати на крісло начальниці, якщо ви відчуваєте, що краще би справились із її обов'язками. Звісно ця модель кар'єрного зросту не спрацює, якщо бізнес, в якому ви працюєте належить цій начальниці, або вона на посаді через якісь інші заслуги.
Не хочу вам радити якісь конкретні типи поведінки чи реакцій. Проте знаю точно, що познайомившись з новими співробітниками начальник намагається встановити свою структуру влади і тому очікує невідкладного і беззаперечного підпорядкування від інших. Правда часто трапляється так, що начальник покидає робочу зону стосунків і втручається в особисте життя (не подобається як одягаються співробітники, як проводять дозвілля, їхня сім'я чи таке інше). В таких випадках дійсно може виникати страх і це цілком нормальне і зрозуміле явище. Проте найкраще пропрацьовувати його на сеансі психотерапії. Якщо такий страх дійсно існує, то варто задати собі запитання чи існує він в моєму житті тільки під час контакту з начальницею чи є ще десь- в контакті з іншими людьми чи конкретною людиною.
Якщо ви не можете змінити ієрархію на вашій роботі, то на мою глибоко суб'єктивну думку, потрібно дозволити начальнику бути начальником (звісно, якщо ви плануєте працювати там далі), тобто виконувати його розпорядження, не вступаючи з ним в конфлікти чи суперечки, принаймні для того, щоб завоювати його довіру як начальника і тоді ситуація різко зміниться. Проте тут є один дуже важливий нюанс- коли начальник намагається покидати зону робочих стосунків і втручається у особисте життя-варто вказати йому на ці чіткі і заборонені до переходу межі-це моє особисте життя і в ньому начальниця уже я.
В психології є одне популярне твердження-якщо ми не можемо змінити ситуацію, то потрібно змінити своє ставлення до неї. Можливо варто почати зі зміни ставлення до інших людей. Втім тільки ви справжнім експертом, який знає як правильно прожити своє життя. Сподіваюсь ви зробите вибір, який принесе вам душевний комфорт взамін страху.
Дополнение от автора
В первую очередь, я боюсь потерять любимую работу на должности арт-директора, если я буду настаивать на своем, меня могут просто выжить с этого места(
Хоть меня на работу меня брала не она, а учредители сети, управляющая может при великом желании мне подпортить жизнь...
Она мне грозилась " здать с потрохами учредителям, за то что у меня была вторая работа", хотя она вовсе на мешала первой. Я собралась с духом и сама все рассказала владельцам. Обьячнила ситуацию, что управляющей не нравится, что я ещё где-то работаю и что она это намерена это с ними обсудить.
А потом меня управляющая вызвала на ковер и так "раскатала" так, что язык не повернется цитировать...Мол зачем ты меня такой плохой выставляет???А ведь я просто "сдалась с поличным" своим работодателям ( к слову они были не против того, что я ещё где-то работаю).
И это всего одна из уймы занимательных историй...
психолог онлайн
Нікому не приємно, коли його відчитують, або як ви написали начальниця "раскатала" і це зрозуміло. Звісно не хочеться втрачати і улюблену роботу та й навіщо її втрачати якщо вона улюблена.
Питання в тому, чого саме ви хочете досягнути на цій роботі: налагодити взаємостосунки з начальницею чи позбутися її? Звернення до керівництва без її відома-це непогана стратегія для другої задачі і дуже погана для задачі першої.
Тут уже не так важливо чия провина в тому, що стосунки напружені. Вона цілком може діставати вас нереалістичними вимогами, завалювати непотрібною роботою чи принижувати перед колегами. І це неприпустима поведінка з її сторони.
Для кожної неадекватної дії з її боку повинна бути адекватна дія з вашої сторони. Конфлікт, неважливо відбувається він в сім'ї чи на роботі, завжди розгорається полум'ям при умові, що в нього підкидають дрова з двох сторін.