Самооцінка
Я стидаюсь своєї клишоногої походки, стопи в середину, це заважає мені бути впевненим, радіти життю. Мені здається, що я недосконалий, і всі це помічають. Через це також в мене є страх бути непотрібним.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
цитата:
Мені здається, що я недосконалий, і всі це помічають. Через це також в мене є страх бути непотрібним.
Похоже, что больший для вас страх - это быть не нужным. Кому? Зачем вам быть нужным кому-то?
А к этому вы уже подтягиваете другие ваши физиологические особенности. И тогда получается - "Раз у меня особенная походка, значит я никому не нужен".
А на самом деле, это разное :
- быть нужным кому-то - это потребность
- иметь особенную походку - это отличительная особенность, которая есть какая-нибудь у каждого ))
Дополнение от автора
Дякую, за відгук!!
психолог онлайн
Здравствуйте, Юрий!
ВЫ переживаете чувство стыда, из-за косолапости и вам кажется, что из-за этого вы не можете быть уверенным в себе и радоваться жизни, у вас есть страх быть не нужным.
Ваши проблемы связаны с тем, что вы не принимаете себя, скорее всего не любите, вам сложно радоваться себе и своим проявлениям, вы испытываете стыд за то, что вы не такой, не совершенный. Это проблемы из детства, из отношений с близкими людьми, которые любили вас, скорее всего за что-то, а не просто потому, что вы есть такой и это прекрасно. Для того, чтобы начать принимать себя таким какой вы есть, начать считать себя достаточно хорошим и привлекательным, чтобы не испытывать так много стыда, начать радоваться жизни, стать уверенным, лучше всего начать работу с психологом. Для этого потребуется достаточно времени.
психолог онлайн
Юрий, доброго времени суток!
цитата:
Я стидаюсь своєї клишоногої походки, стопи в середину, це заважає мені бути впевненим, радіти життю
Це заважало завжди, чи тільки-но зявилося? Підозрюю що невпевненність має корні ще у дитинстві. Як діти, однокласники реагували на вашу ходу?
цитата:
Через це також в мене є страх бути непотрібним.
Це єдина причина Вашого страху?
Дополнение от автора
Це триває з Університету, я чув як всі обговорюють мою ходу, дівчата насміхатися, а коли я проявив інтерес до однієї, випадково почув фразу, виглядає класно, але ходить не гарно! Після цього я стараюсь проводити час один, і весь час турбуюсь як виглядаю зі сторони! Так боюсь до кінця бути невпевненим і непотрібним!
психолог онлайн
цитата:
коли я проявив інтерес до однієї, випадково почув фразу, виглядає класно, але ходить не гарно! Після цього я стараюсь проводити час один
тобто один-єдиний випадок, одна-єдина фраза змусила Вас кординально змінити відношення до себе і перетворила з упевненного в собі хлопця на невпевненного?
Дополнение от автора
Також мене не записали в футбольну секцію, проте цьому я засмутився меньше. Справа в тому, що як тільки я намагаюся змиритись з своїм тілом, починаю йти на контакт, в голові одразу ті насмішки, і слідкую як люди реагують. Як цього позбутись не розумію. Батьки підтримують ,але я відчуваю не щирість, теж не розумію чому!
психолог онлайн
Повторю свой вопрос:
цитата:
Дополнение от автора
Так саме ця ситуація вплинула на мене, після цього я стараюсь не йти на контакт, постійно переживаю за свій вигляд!
психолог онлайн
цитата:
Так саме ця ситуація вплинула на мене
Тобто думка однієї дівчини перехрестила особісто Вашу думку про себе, та думку і повагу Ваших батьків, друзів, однокласників, приятелів? Тобто цінність та авторитетність цієї дівчини вища ніж цінність Вас та Ваших друзів?
А чи можна лікувати клишоногіть? Можливо з цим можна розібратися?
Дополнение от автора
Друзі вже з сім'ями і дітьми, і взагалі не можна їх вважати друзями, крім одного який мене підтримує! Решта тільки з мене насміхалися коли я трохи випивав або розважався! Через це вже й не вживаю! Я лікував клишогогість носив устілки, але не допомогло, бо як кажуть лікарі це спричинено різною довжиною ніг.Тому це не лікується.
психолог онлайн
Рекомендую поработать с психологом по вопросам самоценности, самооценки и аутентичности. Я могу и ошибаться, но во всех Ваших постах я ощущала большое непринятие себя самого в первую очередь. Реплика девушки была лишь лакмусом, открывшим Вам самого себя. Но, это лишь моё впечатление. В любом случае, работа с психологом Вам будет весьма ресурсна.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
Дякую за спілкування і рекомендації!