Любовь без влюбленности
Встречаюсь с парнем уже месяц. С нашей первой встречи он мне понравился и была искра даже. Потом мы месяц не виделись,опять встретились и были бабочки в животе,но всё изменилось когда я приехала к нему и мы жили вместе 9 дней... После этого всё как-то пошло ко дну. Мы поспешили с жтим и я ощущала себя на 30 лет. Он не романтичный вовсе поэтому-то зажечь вновь как-то сложно теперь. Но любовь как по мне присутствует, с ним мне комфортно, мы идеально подходим друг другу, просто нету этого конфетно-букетного периода и поэтому я в замешательстве. Может ли быть любовь без искры и влюбленности?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Женя.
Скажіть, будь ласка, що особисто Ви вкладаєте у поняття "любов" і "стосунки"? Якого хлопця бачите поряд із собою? Що Вам дають теперішні стосунки, а чого у них не вистачає? Ви бачите себе поряд із цим хлопцем у майбутньому?
цитата:
После этого всё как-то пошло ко дну. Мы поспешили с жтим и я ощущала себя на 30 лет.
Будь-ласка, опишіть детальніше. Що саме трапилося після переїзду?
Дополнение от автора
Я вкладаю розуміння, довіру, відсутність осуду, обговорення проблем в стосунках, неможливість одне без одного. У нас все присутнє,але,окрім останнього пункту. В стосунках з ним мені потрібно часто бути одній, щоб скучити і щоб не набридати. Поряд із собою я бачу такого хлопця як він, все співпадає у нас, окрім романтики якоїсь та іскри...
Ці стосунки дають мені мотивацію,це перші стосунки,які не тягнуть мене на дно,а змушують мене розвиватися,правда через це я почуваю конкуренцію, відчуваю ніби він кращий у всьому за мене. Я себе точно бачу із ним у майбутньому,бо він завжди добивається свого,точно стане хорошим батьком, та й він є хорошим хлопцем і зараз для мене,який мене справді дуже сильно любить. Після переїзду я зрозуміла,що мені потрібно відпочити від нього. Коли я 24/7 була із ним я не розвивалася якось, нам потрібно обом навчитися як відпочивати так і працювати разом. Мені здається,що я не зможу із ним жити в одній квартирі, або,якщо жити,то бачитися лише ввечері. Я втомлююся від нього просто. А ще ми півтора місяці лише переписувалися і від переписки я чомусь не втомлююся. Дуже важко зрозуміти,що це
психолог онлайн
цитата:
Я себе точно бачу із ним у майбутньому,бо він завжди добивається свого,точно стане хорошим батьком, та й він є хорошим хлопцем і зараз для мене,який мене справді дуже сильно любить.
Ось Ви і відповіли на своє запитання).
цитата:
неможливість одне без одного. У нас все присутнє,але,окрім останнього пункту.
"Неможливість один без одного" - це нездорові, созалежні стосунки. Гармонійні стосунки - це дві автномні особистості, яким добре і разом і окремо. Кожні стосунки мають ряд етапів: симбіоз (ми - єдине ціле), диференціації (я і ми, віддалення один від одного), практики (ще більше віддалення), воз'єднання (поступове наближення), взаємозалежності або синергії (добре розвинене почуття власної ідентичності + відносини взаємозбагачуючі; я, ти, ми). Припускаю, що ви вже перейшли на стадію диференціації.
цитата:
Коли я 24/7 була із ним я не розвивалася якось, нам потрібно обом навчитися як відпочивати так і працювати разом.
Безумовно, перебування 24\7 виснажить будь-кого і призведе до непорозумінь. Кожна людина має мати свої особистісні межі, а її життя не має зводитися лише до сфери стосунків.
цитата:
Мені здається,що я не зможу із ним жити в одній квартирі, або,якщо жити,то бачитися лише ввечері. Я втомлююся від нього просто.
Що Вас втомлює найбільше? Можливо якась поведінка? Ви говорили про цю ситуацію із хлопцем?
Також скажіть, будь ласка, які у Вас стосунки із батьками (особливо татом) і батьків між собою як пари?
Дополнение от автора
Втомлює присутність. Контакт кожної секунди. Розмови. Та й просто перебування в одній квартирі. Коли ми жили разом ми не так часто гуляли,тим більше у мене в його місті нікого,окрім нього не було. Просто із повсякчасною присутністю все стає банальним, немає нічого цікавого, як подружня пара, яка 50 років живе пліч-о-пліч і романтики як такої немає і ви вже ніби друзі. Мені хочеться пригод якихось, драми, бурних емоцій, а тут все стабільно. Я звісно люблю стабільність, але лише місяць пройшов і вона затьмарила усе. Батьки розведені, стосунки у них були дуже напруженими. Батька як такого у мене не було, в дитинстві завжди на роботі пропадав. Вже в дорослому віці я із ним сконтактувалася і він мене матеріально забезпечує (лише так може проявляти свою любов). Я завжди шукаю стосунків і якоїсь безпеки,бо у мене не було цього в дитинстві
Дополнение от автора
А з мамою ми подруги і я можу із легкістю із нею чимось поділитися :)
психолог онлайн
цитата:
Просто із повсякчасною присутністю все стає банальним, немає нічого цікавого, як подружня пара, яка 50 років живе пліч-о-пліч і романтики як такої немає і ви вже ніби друзі.
Ви десь спостерігали таку модель стосунків? Знаєте, таке відчуття, що Ви боїтеся, що стосунки "поглинуть Вас", що Ви в них розчинетеся.
цитата:
тим більше у мене в його місті нікого,окрім нього не було.
Ось додаткова причина, чому Вам було так тяжко.
цитата:
Мені хочеться пригод якихось, драми, бурних емоцій, а тут все стабільно.
На жаль, стосунки це не постійний афект. Проте помітно, що Ви хочете "емоційного напруження", яке можливо було у Ваших батьків до того, як вони розлучилися.
цитата:
Батьки розведені, стосунки у них були дуже напруженими. Батька як такого у мене не було, в дитинстві завжди на роботі пропадав. Вже в дорослому віці я із ним сконтактувалася і він мене матеріально забезпечує (лише так може проявляти свою любов). Я завжди шукаю стосунків і якоїсь безпеки,бо у мене не було цього в дитинстві
Припускаю, що можливо, Ви несвідомо пропрацьовуєте через хлопця свої стосунки із батьком. Можливо тому Вам і тяжко перебувати разом із хлопцем, адже Ваш тато завжди був на відстані. Я б Вам рекомендувала пройти індивідуальну психотерапію із психологом-психотерапевтом. Для психоедукації почитати книгу: Уайнхолд та Дж. Уайнход "Бегство от близости" (в безкоштовному доступі поки не зустрічала).
Дополнение от автора
У всіх моїх подруг батьки вже не люблять так одне одного. Часто бачу таку картину стосунків. Лише в однієї подруги батьки дуже люблять одне одного і я прагну до такої любові теж,щоб навіть із часом вона не втрачала своєї сили. Не хочу,щоб стосунки ставали чимось звичним,ніби як просто піти в магазин і все. У мене був досвід,коли я повністю розчинилася в стосунках і це були мої перші. А зараз я стала більш приземленою і хлопець такий самий трапився)
Дополнение от автора
Ого,дуже дякую вам! Відчуваю вже наближення до вирішення цієї проблеми
Щиро дякую, за матеріал і консультацію)
психолог онлайн
Добрый день, Евгения!
Заполните свою жизнь чем-то еще помимо отношений, не складывайте "все яйца в одну корзину". Это даст Вам возможность заряжаться эмоциями в разных местах, освобождать время только для себя и своих интересов, появится возможность поскучать и интересоваться как прошел день у Вашего парня и т.д. Ваша жизнь - это Ваша ответственность, не ждите ответов на все свои вопросы в отношениях.
психолог онлайн
цитата:
Лише в однієї подруги батьки дуже люблять одне одного і я прагну до такої любові теж,щоб навіть із часом вона не втрачала своєї сили.
Дуже добре, що у Вас є досвід спостереження "позитивної моделі", проте Ви маєте також розуміти, що це лише "зовнішня картинка", яку Ви спостерігали. Стосунки - це не лише позитивні, піднесені переживання, але і робота, спільне вирішення конфліктних ситуацій. Крім цього, любов вимірюється не в "силі", а в взаєморозумінні, психологічній близькості, взаємодовірі, співпраці, взаємопідтримці. Любов - це поєднання трьох компонентів: пристрасть, близькість, зобов'язання. Це цілком нормально, що сила афекту з часом зменшується - це помітно навіть на рівні мозку: в закоханих - вибух дофамінових ланцюгів (задоволення, бажання), а в щасливих парах, які вже живуть разом досить тривалий час і зазначили, що знайшли свого партнера - функціонування передньопоясної кори (комфорт, прив'ячзаність, емпатія).
цитата:
У мене був досвід,коли я повністю розчинилася в стосунках і це були мої перші. А зараз я стала більш приземленою і хлопець такий самий трапився)
Скажіть, будь ласка, що Ви вкладаєте у поняття "розчинення" і хто був ініціатором завершення стосунків і яка причина? Крім цього, що Ви вкладаєте у поняття "приземлений"? Припускаю, що попередній досвід стосунків також вніс свою "лепту" у те, що Вам важко перебувати із хлопцем зараз поряд.
цитата:
Щиро дякую, за матеріал і консультацію)
Дуже радію, що змогла Вам допомогти! :)
психолог онлайн
А были ли раньше у вас отношения? Если да, то было ли там так же - присутствие другого утомляет, вам нужно много быть одной, чтобы соскучиться?
Ощущение, что по чувствам вам не комфортно особо, но ваша "голова", говорит вам, что МЧ же хороший, и отцом станет хорошим (кстати, откуда вы знаете?) и любит вас. И вроде как чего ж расставаться с таким МЧ?
Я бы предложила вам все таки прислушиваться к чувствам, не торопиться делать выводы ни про МЧ, ни про будущее, а просто быть в отношениях с наблюдать как вам. Потому что какой бы ни был прекрасный МЧ, но если вас напрягает его присутствие и вы понимаете, что вам банально скучно, хочется видеться поменьше и вообще не так вы хотите строить отношения, то нет смысла себя заставлять. Рано или поздно это аукнется в отношениях.
психолог онлайн
Добрый день!
Совместный быт накладывает отпечаток на отношения, особенно в начале.
Скорее всего вы слишком быстро перешли на этот этап и не были к этому готовы.
Но это не значит ещё, что ваши чувства не сильны
Дополнение от автора
Під розчиненням я маю на увазі якісь рожеві окуляри,коли ти нічого не бачиш, окрім свого партнера + впевнена,що ви ніколи не розлучитеся. Ініціатором напевне був хлопець, бо він надав перевагу розгульному способу життя. Мені неприємно,коли хлопець кожного тижня хоче йти пити,тому, він і вирішив так,щоб не робити мені боляче. Приземлений це немрійливий,а реалістичний, логічний і практичний. Так, ви маєте рацію, бо із попереднім хлопцем ми бачилися кожного дня протягом 8 місяців...
Дополнение от автора
Я була в стосунках і хоч ми бачилися кожного дня 8 місяців я зовсім не втомлювалася. Да, погоджуюся, я мені варто більше прислухатися до своїх відчуттів,коли я перебуваю із ним і точно вирішити вже для себе
психолог онлайн
Про любовь к спиртному вы пишите это нынешнего МЧ или прошлые отношения?
психолог онлайн
цитата:
Так, ви маєте рацію, бо із попереднім хлопцем ми бачилися кожного дня протягом 8 місяців...
А що Вам давали ті попередні стосунки, чого не вистачає у теперішніх? Що дають теперішні, чого не вистачало у попередніх? Якщо говорити про алкогольну залежність - то там своя специфіка, зазвичай вибудовується ціла созалежна система стосунків. Зараз картника виглядає наступним чином: спочатку Ви перебували у созалежних стосунках, а потім переключилися в іншу крайність - контрзалежні стосунки.
Дополнение от автора
Це про минулого хлопця
психолог онлайн
Предположу, что в прошлых отношениях были как раз эмоции, накал чувств. Как часто бывает с теми мужчинами, которые зависимы от чего-либо (в вашем варианте от алкоголя)
Дополнение от автора
За мною "ухаживали", по-різному проявляли увагу, дарували подарунки, я почувалася коханою не лише на словах. А теперішні дають усвідомлення того,що я із розумним та інтелектуально дорослим хлопцем, який знає, чого хоче від життя, із ним у нас,якщо виникають сварки,то вони швидко вирішуються через розмови і обговорення(хоча йому лише 17, я відчуваю пригнічення від того,що у нього більше знань і в нас якась внутрішня конкуренція,принаймні в моїх очах)
В минулих стосунків я справді залежала від хлопця, а в цих я почуваю себе занадто вільно,бо немає якоїсь ревності чи входження в мій особистий простір (минулий хлопець перевіряв мої смски і взагалі я не мала кисню в них,але тоді мене це не бентежило)
Дополнение от автора
Так. Просто тепер,коли емоцій дуже мало у мене виникають питання чи це нормально і чи це любов, судячи із попередніх стосунків
психолог онлайн
А какие чувства у вас к МЧ? Какой вы чувствуете себя рядом с ним?
Устраивает ли он вас как мужчина? Довольны ли вы вашей интимной жизнью?
Есть ли влечение к нему?
психолог онлайн
цитата:
Может ли быть любовь без искры и влюбленности?
Может. Но вам обоим до любви еще как до луны. Любовь - очень зрелое и глубокое чувство и не может появится после 1-2 недель встречаний или даже жизни вместе.
Дополнение от автора
Я відчуваю тепло, підтримку, безпеку і стабільність. Біля нього я почуваюся дуже жіночно,проте дуже скучно, не знаю як вести себе із ним,щоб було цікаво обом. Були ніби на побаченні,яке я сама організувала і просо їли піцу в парку. Романтики як такої і не відбулося. Просто романтику створює не місце, а людина, а він не вміє цього і я біля нього "в'яну" і стаю дорослою жінкою,а не 18 річною дівчиною) Лише в цьому плані не влаштовує мене. До інтимного життя претензій немає. Потяг до нього є, навіть,якщо ми не бачимося день, я хочу до нього,а коли з ним, то хочеться додому :(
Дополнение от автора
Тоді що це, якщо не любов?
психолог онлайн
цитата:
Я відчуваю тепло, підтримку, безпеку і стабільність
Почему-то кажется, что описали то, что получаете от МЧ, а не что к нему чувствуете.
А я спросила про то, что вы испытываете к нему.
Мало понятно про "скучно".
Вам не о чем поговорить, потому что нет общих тем или МЧ для вас недостаточно интересный?
Совпадают ли ваши ценности и взгляды на жизнь?
О чем вы разговариваете вообще?
Что значит просто ели пиццу, но нет романтики.
Что в вашем понимании романтика?
Как бы вы хотели, чтобы проходили свидания?
Дополнение от автора
А до нього я відчуваю любов, бажання піклуватися про нього, прив'язаність (не плутайте із залежністю). У нас є теми для розмови, просто останнім часом вживу ми мало зачіпаємо щось таке, ми просто насолоджуємося одне одним. Погляди і цінності повністю співпадають. Зазвичай розмовляємо про щось глобальне та інтелектуальне. Наприклад, книги, новини, психологія також. Для мене романтика - це коли більше духовне ніж матеріальне. Коли хлопець може написати тобі вірш і взагалі якось розмовою створити романтику. Тут головне уява. Я не кажу,що мені багато треба, але можна ж банально квіти подарувати) Через відсутність романтики почуваю себе більше другом якимось. Хотілося би, щоб він запропонував дивитися на зорі, з'їздити на ночівлю кудись із палатками або просто поїхати в кінотеатр. Я це можу йому запропонувати,але тоді вся романтика якраз і зникає,бо це ж моя ініціатива..
психолог онлайн
Звезды, стихи и палатки это больше из фильмов и книг про любовь (при чем редко счастливую).
В реальности такие романтики. как правило, больше ничего предложить и не могут, кроме звезды с неба. И к реальным отношениям и любви, а не страсти, это мало относится.
Про цветы, приглашения куда-то, вроде кино, вы можете сказать МЧ, что вам хотелось бы такое внимание от него.
Но есть масса людей, которые и правда мало говорят о чувствах, не носят букеты, но при этом делом и поступками показывают свои чувства.
Если вы хотите романтики, то вы ее и организовываете) просто вы сами дальше портите себе настроение от свидания мыслями "ну конечно, это не он предложил, а я". И уже самим общением, прогулкой вы мало можете наслаждаться.
Но если отбросить то, кто кого куда позвал и расстраиваться из-за этого, то вы можете просто сама говорить, куда хотите, и вместе ходить.
Возможно, МЧ не умеет придумывать, но легок на подъем и готов эти прогулки оплачивать например. И тогда вы получаете и то, что вы ходите/ездите куда хотите и компанию МЧ.
Если не брать в расчет романтику, то как МЧ реагирует на ваши просьбы? Внимателен ли к вам, когда вы о чем-то говорите? Легок ли на подъем и охотно встречается с вами и готов ходить гулять? Какие поступки его показывают, что вы ему дороги?
Дополнение от автора
Коли я кажу,що кудись хочу, то він погоджується. Я йому казала,що хочу більше романтики,а він зрозумів,що це його помилка була, не водити мене на побачення і т.д, він все зрозумів,але поки нічого так і не відбулося із його сторони. У нього просто із жодною дівчиною не було романтики,побачень,тому й зі мною йому це важко зробити. Так, він уважний до моїх прохань. Так, гуляти він із задоволенням йде зі мною. Про поступки важко сказати... Я не помітила нічого. Кілька разів купив мені батончики)) Бо пообіцяв раніше. Але це тому,що він хоче на дещо прискладати. Завжди за себе я плачу
психолог онлайн
А вас устраивает, что вы платите за себя?
А когда вы жили вместе, пусть недолго, кто покупал продукты, как распределялись обязанности?
Сомнительно, чтобы МЧ глобально изменился. И не только про романтику. Но ощущение, что он ещё банально скуп, если ни цветочка, ни в кино пригласить.
Важно принимать МЧ как он есть сейчас, не ожидая, что вот он поменяется и тогда супер будет.
Если много моментов, которые вам не нравятся, то какой смысл себя заставлять?
Дополнение от автора
Я не проти платити за себе,але інколи хочеться,щоб він такий сказав "заховай гроші,я плачу". Ми домовилися, що порівну,бо він не працює,а гроші бере у батька і не хоче його обтяжувати. Я не проти платити порівну за те,чим ми користуємося разом, але, хочеться,щоб він купляв мені щось, не так часто звісно, але знаки уваги і щедрості,я би хотіла побачити. Обов'язки теж порівну,разом прибирали, готували їжу. Одного разу,мені стало погано і він настояв на тому,щоб купити мені води,але я не хоітла,бо не мала грошей і думала, що він сам заплатить і зраділа,що хоча би щось він мені купив, а наступного дня він попросив перекинути йому ті гроші... Я поговорила з ним про це і він зрозумів, що був не правий у цьому випадку. Сказав,що йому не шкода на мене грошей,просто зараз він хоче купити собі навушники і знову ж таки не хоче обтяжувати батька і самому оплачувати свої курси польської. Я поки чекаю, адже він казав,що зміниться і мінусів менше ніж плюсів. Якщо все таки він далі залишиться таким скупим, то напевне вже буде кінець
психолог онлайн
Случай с водой это совсем грустно. Это скупость в чистом виде и простите, но такое не исправляется. Вопрос не в том, что МЧ не романтик, а в том, что он жадина.
И если вы, когда вам плохо, отказываетесь от воды, потому что нет денег, а МЧ вам не купит, то зачем он такой рядом нужен?
Страшно представить, если родить с таким ребенка и стать зависимой на время, это ж как вместе жить?
Вспомнился крот из мультика советского про Дюймовочку, который зернышки считал. Если не смотрели, то посмотрите обязательно.
психолог онлайн
цитата:
Тоді що це, якщо не любов?
Понятия не имею). Попробуйте определить сами. А чтобы Вам было проще это сделать, приведу в ответе выдержку с определениями со своего сайта "Психологической помощи" из главы "О любви и не только":
цитата:
Интерес – в человеке есть что-то, что привлекает наше внимание, нам становится интересно с ним и хочется понять, разгадать загадку.
Влечение – может быть не только сексуальным, но и личностным, т.е. человек может нас привлекать как личность.
Страсть – это тоже влечение, но только в сексуальном плане и очень интенсивное: в короткий промежуток времени и по принципу «всё и сразу».
Симпатия или приязнь – когда нам приятно находиться рядом с человеком, он нам нравится, нам приятны его черты лица, мы принимаем его характер и нам понятны его поступки. В чём-то мы, скорее всего, даже похожи. Часто симпатия перерастает в дружбу, а бывает что и в любовь.
Дружба – чувство глубокой симпатии, понимания и верности, единения в мыслях и делах.
Влюблённость – волнующее чувство восхищения и любования человеком, когда нам трудно отвести от него взгляд или не думать о нём.
Привязанность – это эмоциональное прилипание к человеку. Дело в том, что когда мы долго живём или просто общаемся с каким-либо человеком – мы проецируем на него свои эмоции и чувства, т.е. отдаём ему часть себя. То же делает и другой человек в отношении нас. Поэтому так трудно разорвать привязанность, даже если и общение с человеком приносит нам одни минусы. Ведь мы привыкаем посылать свои эмоции определённому человеку. А если посылаем их, значит, человек нам не безразличен, с ним связана часть нашей души. Кроме того, есть общие переживания и воспоминания. И не всегда они неприятны. Ведь бывают и счастливые моменты. А ещё есть и страх: как мы будем без этого человека и встретим ли когда-нибудь другого? Всё это и определяет ту степень сложности, с которой сталкиваются люди, пытающиеся разорвать привязанность.
Любовь – это божественное чувство, в котором соединяются:
· обожание и восхищение человеком;
· полное его принятие со всеми достоинствами и недостатками;
· желание заботиться о нём и готовность дать всё, что ему нужно;
· ощущение необходимости всегда находиться рядом с ним, видеть и чувствовать его.
Что из вышеперечисленного больше отзывается?
Дополнение от автора
Симпатія, прив'язаність і страх
психолог онлайн
Із переліченого Вами тільки симпатія є чимось вартим того, щоб продовжувати стосунки і далі. Але вона є з Вашого боку, а з боку хлопця?
Що ж стосується прив'язаності, і не кажучи вже про страх, то навіть незрозуміло, як вона могла утворитися за такий невеликий період стосунків...
І сама прив'язаність говорить про наявність у Вас невротизму, який утворився задовго до цих відносин. Взагалі, схильність прив'язуватись говорить про певні проблеми з батьками (більше з батьком). Це потребує глибокої терапевтичної роботи з психологом.
Дополнение от автора
З боку хлопця є сильна закоханість
психолог онлайн
Ну тоді може щось і вийти з цього.
Все залежить тільки від вас обох - наскільки кожен буде вкладатися у відносини.