Що мені робити дальше?
Мені зрадив чоловік
у шлюбі ми 18 років, у нас 2 дітей, зрадив уперше. Він мені все розповів, в усьому признався і каже зо не розуміє як він це зробив і що хоче зберегти сім'ю, що кохає мене і не зможе жити без мене. Але проблема в тому що я ніяк не можу з цим змиритися. Як мені помтупити в цій сиьуації? Він дійсно про все жаліє? Я і діти дійсно йому важливі?
Вопрос от: ; Возраст: 36
консультация психолога
Здравствуйте. Лучше всего обратиться к семейному психологу вместе с мужем.
Но так же индивидуальные консультации с психологом нужны вам лично.
Измена может сильно подпортить брак!

психолог онлайн
Добрый вечер.
Ситуация безусловно не простая, тут важно и ваше личное восприятие ее, и искренность мужа.
Лучше всего- обратиться к психологу.
Но для начала ответите себе: чего сами хотите в этой ситуации?
психолог онлайн
Анна Автондилова
Діти відносяться до іншої сімейної підсистеми - батьківської...ваш чоловік залишається їх батьком у будь якому разі.
Ваші ж відносини з ним - подружня підсистема ...
зрада -симптом порушення у цій підсистемі... і ви можете або зруйнувати її, або спробувати відновити. ..
якщо є ваше спільне бажання ...
психолог онлайн
Здравствуйте.
Возможно, вам стоит в первую очередь разобраться со своей болью совместно с психологом и изменить своё отношение к сложившейся ситуации. А потом уже решать,что делать дальше и как поступать.
психолог онлайн
Доброго дня!
З Ваших слів виглядає так, що чоловік дійсно цінить Вас, Ваш шлюб, шкодує про вчинене Вам. Але зрада - це біль, і простити її не так просто, як попросити пробачення. Відновлення довіри вимагає зусиль та часу, навіть якщо є бажання з двох сторін.
Хороша новина в тому, що для багатьох шлюбів, що пережили зраду, це час передивитися свої стосунки і повністю перезавантажити їх після довгого застою. Раджу Вам почитати книгу Естер Перель "Скок у гречку. Переосмислення подружніх зрад" - зараз вона може стати Вам у нагоді. Також можете загуглити виступи Естер Перель на TEDі - також на тему подружніх зрад і виходів із них.