профорієнтація?
Добрий день. Мене наразі дуже сильно хвилю проблема вступу у вищій навчальний заклад. Як і всі люди , звичайно ж, я хочу реалізуватись у житті. Амбіції є, але як складуться обставини невідомо. Тому, щоб хоча б трішки заспокоїтись, я би хотіла обрати правильний напрям для себе.
Ці напрями спорідненні, бо поєднує їх медицина, але ж є різниця між «лакувальною справою», де навчання триває 6 років з інтернатурою у 2 роки (8 років рутини) , а потім ти прикутий до одного місця і нароблюєш собі практику. В такій призмі я бачу перспективу в цій справі. Так, це дасть те, чого я, можливо, прагну, отримати: спеціальність у галузі «Психіатрія». Не знаю, чи варто мордувати себе, чи краще буде закінчити «біомедицину»(біологія мене дуже приваблює), і почувати себе більш вільно, і не брати стільки відповідальності за життя людей( в клінічному аспекті). А в подальшому,(якщо буде таке бажання) закінчити справу з «клінічній психології» і жити собі спокійно. Батьки кажуть, що є час перевчитися, але така невизначеність найбільше мене лякає.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Доброго дня, Ptashka.
Цілком розумію Ваше хвилювання, адже це новий етап Вашого життя. Скажіть, будь ласка, а що саме Вас приваблює у медицині, психіатрії та біохімії? Що Вас лякає у навчанні та роботі психіатра, біохіміка? Ви бачите себе більше як психіатра чи клінічного психолога (бо це дві окремі спеціалізації)?
цитата:
Батьки кажуть, що є час перевчитися, але така невизначеність найбільше мене лякає.
Я Вам скажу більше - якщо на 1-2 курсі Ви зрозумієте, що це не Ваше, Ви можете легко перевестися на іншу спеціалізацію (у ВНЗ це поширена практика, так робить приблизно 15 % студентів), здавши невелику академрізницю.
А Вас взагалі лякає невизначеність як така? Що Вас лякає саме у цій невизначеності? Ви тривожна людина? Життя непередбачуване, водночас Ви маєте розвинути у себе толерантність до невизначеності.
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Доброго дня, Ptashka.
Напевне, майже кожен стикався з проблемою вибору професії, та відчував при цьому тривогу та страх. Це нормальні емоції на цьому етапі життя. Оскільки напрямки споріднені, вам дуже важко зрозуміти, на який саме поступати. Я б запропонувала скласти лист "за" та "проти" кожного напрямку, так ви пропишете всі негативні та позитивні сторони і стане зрозуміліше, який напрямок вам обрати.
Бажаю успіхів!
психолог онлайн
Добрый день. Понимаю ваши сомнения. Но не понимаю в чем ваш вопрос?
Гарантий как будет никто не даст, даже самое лучшее образование совершенно не гарантия успеха в будущем.
А вот что может быть гарантией- это ваш интерес ( то,что нравится сейчас) и практический опыт ( т.е. опыт работы важнее образования)
психолог онлайн
А если не брать в расчет планы, сколько вам учиться и как сложиться ваша карьера, а брать просто интерес ваш к профессии. Что вам интереснее изучать? на что не жалко тратить много времени, порой в ущерб чему-то, если учебы будет много? Что вас привлекает в том, чтобы быть психиатром? Что привлекает в биомедицине?