як жити з зятем ексгібіціоністом
Моя тітка їй 80 років призналась мені , що її зять займається збоченням , а саме показує свій статевий орган то в бані, то в спальні привідкриє двері, так щоб вона це бачила чим він займається і таких випадків було чимало . На даний момент ще включає планшет і там займається своїм збоченством . І все це коли немає дочки дома! Звичайно вона дочці це не говорить (напруженні відносини) , але терпіти вже немає сил і мені щойно позвонила і все розказала . а все це її вже штовхає до думки про самогубство. Як їй допомогти, я просто у відчаї від почутого, я не знаю що робити ? Вона живе за 800км від мене, є ще син поряд , але я не знаю чи йому це повідомити бо він просто його або розірве , або буде ще більш не стерпне життя у моєї тітки. Прошу порадьте, як мені бути, як мені полегшити життя старшої людини . На переїзд до мене не погоджується .
Вопрос от: ; Возраст: 60

психолог онлайн
Пётр Алексеевич Соколов
Ольга Владимировна Головченко
Соломія Лехіцька
Коли мова йде про літніх людей, то тут не так все просто. Справа в тому, що так часто буває, що людина похилого віку може розповідати те, чого в дійсності немає.
Тому перед тим, як приймати якісь міри щодо цього зятя, варто з’ясувати, чи насправді все так, як вона каже.
Нажаль, такі випадки часті, і людина може загалом поводити себе досить нормально, але в певних моментах щось «перемикає».
Можливо є сенс поговорити з кимось, хто міг би встановити відеокамеру, яка б зняла таку поведінку зятя, щоб мати впевненість.
А загалом, якщо Ви живете далеко, то варто розповісти тим, хто живе поруч ф може захистити вашу тітку.
А чиє житло, в якому вони проживають?
Це тітка живе в чужому житлі, чи зять з дружиною проживають у тітки?
Що стосується самої тітки, то можете порадити їй зачиняти двері та не дивитися, хай собі робить, що робить, а вона буде займатися своїми справами. Якщо були б докази, то тут можна і поліцію викликати. Забрати його навряд чи заберуть, але перелякатися він може.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Соглашусь с коллегой. Не совсем понятно, что он делает или это фантазия Вашей тети. Вы говорите, что он это делает, когда нет ребенка дома, то есть он вполне контролирует ситуацию. Мы не можем говорить о другом человеке без его присутствия и желания.
психолог онлайн
Добрий день! Погоджуюсь з колегами, перед тим як діяти , інформацію тітки треба ретельно перевірити!
Дополнение от автора
Дякую за відповідь ! Хочу уточнити , що будинок в якому вони проживають це її будинок і так як вона мені розповіла то я не сумніваюсь , що саме так все і відбувається . Вона хоч вже і людина похилого віку , але у світлому розумі. Я не знаю що порадити ,як її поводитись , щоб у такого хворого не виникало бажання займатись .... саме тоді коли вона це бачить . Як її убезпечити ???
психолог онлайн
Доброго дня.
Погоджуюся з колегами, що ми не можемо бути впевнені, чи справді те, що тітка розповідає відбувається чи вона придумує або, можливо, має місце певне старече відхилення.
Крім того, на скільки я зрозуміла, то зять вашої тітки (за її розповідями) займається мастурбацією, а це не є збоченням, мастурбація - нормальний прояв сексуальної активності, так само як і перегляд порно. Тому навіть якщо він дійсно це робить, то немає причин його називати збоченцем. Жодної небезпеки для тітки від зятя на даний час не було, тому не знаю, чи варто викликати правоохоронні органи, бо складу злочину немає. Ніде не забороняється мастурбувати в себе вдома. В кімнату до тітки зять не заходить, а робить це в себе в кімнаті з привідкритими дверима, то можливо, порадьте тітці просто не зазирати в ту щілину дверей і не травмувати себе.
На рахунок думок про самогубство, то, думаю, що це сильно перебільшено. Вашій тітці 80 років, думаю, вона в житті пережила багато складніших речей. Зараз їй нічого не загрожує. Я розумію, що не всім приємно дивитися на те, як хтось самозадовільняється, то можете запропонувати тітці просто прямо поговорити з зятем і попрохати його зачиняти двері в свою кімнату в таких випадках.
Може зять думає, що теща вже старенька і не бачить чи не розуміє, тому немає необідності хвилюватися. що вона щось побачить.
психолог онлайн
То, что Вы описали может быть реальностью, а может быть уже фантазией человека, который находиться в возрасте. Вы можете поговорить об этом с зятем? Есть ли возможность отдельного проживания ?
Дополнение от автора
Спасибі за відповідь. Нажаль все не так просто! Якби це все відбувалось в межах своєї кімнати , а це і в дворі і т.д. .... Буду шукати якусь можливість розібратись , але яку ????
психолог онлайн
Попробуйте с ним поговорить об этом. Возможно, что он просто ходит так, потому что не воспринимает всерьёз. Или отдельное проживание оградит пожилого человека
психолог онлайн
Поговорити з дочкою?
психолог онлайн
Варто розповісти це тим, хто поруч. Ви пишете, що в тітки є донька і син, і з донькою складні стосунки.
Знаєте, в кожній родині все «складається» так, як це «складають» самі люди.
Можливо саме через складні стосунки все це й діється.
Наприклад, зять може навмисно так вчиняти, щоб «довести» тещу, бо вона в свою чергу щось ще робить, щоб їм не так просто жилося.
Не варто брати на себе відповідальність за те, що поза межами вашого впливу (запрошувати тітку жити до себе), оскільки це її (тітки) життя, її донька, яку саме вона виховувала та будувала з нею саме такі (складні) стосунки.
Все, що Ви можете, це розповісти це доньці та сину вашої тітки, та морально підтримувати її саму.
Взагалі то, якщо це її будинок, то вона може наполягати, щоб донька із зятем виїхали, бо ніхто не повинен терпіти в своєму домі те, що не подобається.
Але, знову ж таки, доки ніхто це не підтвердить, це поки що просто певні розповіді похилої людини. І навіть якщо вона Вам виглядає, як «світлий розум», це може бути не так, адже певні процеси колись починаються, і невідомо, чи не є ці розповіді початком вікових змін.
Можливо сама тітка вміє користуватися телефонною камерою, та зможе зняти все на відео, або домовиться з кимось з сусідів, хто зможе в цьому допомогти. Тоді вже можна буде предметно розмовляти.
Доречі, судячи з віку тітки (80 років), її зятю має бути на менше 50 років, а в цьому віці в чоловіків загалом вже інші потреби, ніж зацикленість на сексуальному задоволенні, виходять на перший план. Хоча, зрозуміло, що все індивідуально.