Що робити коли син проявляє сексуальний потяг до мами?
Доброго дня, підкажіть що мені робити, мій син( йому 16) проявляє до своєї мами натяки в сексуального характеру.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго дня, Олено! Не зовсім зрозуміло з Вашого посту, що Ви маєте на увазі?
Дополнение от автора
Син почав робити натяки і взагалі якось дивно дивитися, це коли чоловіка нема в дома, а коли є, то веде себе як і завжди.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Натяки найкраще прояснювати. Або говорити про те, як Ви себе відчуваєте, коли він щось двозначне говорить, або напряму запитувати, що він має на увазі. Але треба мати сміливість потім говорити на теми сексуальності з ним, і, якщо Ваші побоювання мають сенс, про інцест.
Чи знаєте Ви зараз про сексуальний досвід сина? Чи коли-небудь обговорювали тему сексуальності з ним? Чи дивиться він порно?
Дополнение от автора
Я запитувала еа пряму, він каже, що не хоче щоб хтось знав і це наш секрет. А говорити не хоче і тікає від таких розмов, я колись розказувала про контацепцію і інше, але тоді він був меншим, а тепер на такі теми він не хоче розмовляти. Досвіду у нього немає, так як він нікуди не хоче виходити з дому і я точно знаю, що нема, бо колись була розмова про дівчат. Думаю, що дивиться, так як закривається у своїй кімнаті, з комп'ютером чи телефоном.
психолог онлайн
Добрый день!
Здесь не совсем понятно, о каком секрете Вы говорите. Как он это проявлял и как Вы реагировали на это? Возможно, что Ваш сын не чувствует своих и Ваших границ? Когда он был маленький, то где он спал? Он спал отдельно и с какого возраста?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ви запитували напряму, чи хоче він з Вами близькості?
В 16 років дійсно вже підлітки уникають прямого спілкування про секс з батьками.
Чи говорив з ним колись батько про "чоловічі" речі? (до речі, Ваш чоловік - це його батько чи вітчим?) Як правило, для хлопчика саме батько є тим, хто підштовхує його до виходу у світ, бо до мами природньо діти близькі і прив"язані, від мами треба відділитися, щоб стати дорослим. В цьому плані сексуальний потяг до мами теж може бути викривленим прагенням повернутися до дитячого стану абсолюьної поєднаності з мамою.
Я запитала про порно тому, що в порноіндустрії є в тому числі сюжет інцестуальних зв"язків, інтимних стосунків молодого хлопця і старшої жінки. У підлітковій сексуальності є феномен імпринтингу - коли досвід першого статевого збудження закріплюється як бажаний і впливає на подальші статеві уподобання. Саме тому порно для підлітка шкідливе тим, що дає неправдиві, непродуктивні, навіть збочені сценарії.
Дополнение от автора
Він коли робить натчки то каже, нехай це буде наш секрет. Спав до 6 років зі мною. Проявляє так каже, давай пограєму в гру ти і я, але щоб про це ніхто не знав і каже але треба сходити разом в душ. Я сказала що я твоя мама і нам треба серйозно поговорити, він не хоче розмовляти і закривається в кімнаті.
Дополнение от автора
Батька немає, чоловік йому вітчим. На пряму говорити не хоче, тільки сміється з мене і каже, що тут говорити і так все знаєш. За порно я не думала, що воно погано впливає, аое я не знаю що він дивиться коли заченяє кімнату.
психолог онлайн
Скажите, а почему он спал с Вами до 6 лет? Ребенок должен спать отдельно от своих родителей. него сейчас есть своя комната? Он не чувствует границ сейчас. Как давно это началось? Как он реагирует на Ваши объяснения? У него сейчас подростковый период и он очень сильно переполнен своими сексуальными желаниями и ему сложно с этим справляться. Вам нужно набраться терпения и попытаться объяснить ему, что можно, а что нет. У него как-то все смешалось. Если Вы увидите, что это продолжается, то, возможно, что понадобиться консультация врача психиатра
Дополнение от автора
Спав, бо у нас було тільки одне ліжко, я тоді жила з ним на квартирі, а потім вже спав окремо. Зараз у нього є своя кімната. Це почалося недавно, десь тиждень тому, раніше такого не було і ми з ним спілкувалися часто, він зі мною завжди радився, а тепер не хоче розмовляти ні про що. Я казала що мені не приємно чути такі натяки бо я твоя мама, він ображається і не хоче навіть їсти з нами, майже весь час сидить в кімнаті.
психолог онлайн
Какие у Вас с ним отношения? Какие отношения у Вас с мужем и у него с отцом?
Дополнение от автора
Колись ми розмовляли про все були дуже дружні, всюди ходили і їздили разом, зараз він дуже скритний, не хоче ні про що розмовляти, їхати кудись відмовляється. З чоловіком і у мене і нього хороші відносини, він йому допомагає в навчанні і матеріально, мене від дуже любить. З татом своїм він не спілкується, ми дпвно розійшлися, спочатку спілкувалися, а тепер не хоче.
психолог онлайн
Как давно разошлись и какая была причина? Почему не хочет общаться со своим отцом?
психолог онлайн
Добрий день! Ви вже почали розмову з сином - висловте чітко свою позицію. Почекайте, що буде далі. Чи є у сина друзі? Інтереси?
Дополнение от автора
Розійшлися десь 8 років тому, були постійні сварки через усе, я не хотіла, щоб дитина це все бачила і пішла з ним на квартиру, він нам не допомогав і взагалі рідко з нами спілкувався, а потім мт переїхали далеко від нього і взагалі перестали спілкуватися, я йому не забороняю з ним говорити, але він не хоче.
Дополнение от автора
Доброго дня, друзі є, тільки останнім часом він нікуди не хоче виходити, і спілкується тільки онлайн з ними. Колись займався волейболом і музикою, а тепер каже, я хочу відпочити від всього. Розмову я починала декілька разів, але він ухиляється і не хоче розмовляти.
психолог онлайн
Для него это тоже большой стресс и в какой-то степени за этим предложением может шее скрываться агрессия на Вас. В каких отношениях он со своим отчимом?
Дополнение от автора
Я вже писала, що з вітчимом він в хороших стосунках, вони дружні, він допомагає йому у навчанні і матеріально.
психолог онлайн
Окресліть свої межі, зосередьтесь на своєму житті.
психолог онлайн
Вам нужно стараться держать свои границы и уверенно говорить об этом, потому что он это чувствует. Ему сложно удерживать внутри себя эти желания, поэтому, если Вы сможете донести ему жестко, что так нельзя, то Вы поможете своему сыну. Такие желания часто бывают у подростков к своим родителям, но не всем удается их сдерживать. Если это происходит, то они инвалидизируют психику своего ребенка
Дополнение от автора
Як це зробити? Межі зрозуміло, це треба йому прямо сказати? І що робити якщо він не захоче мене слухати?
психолог онлайн
Наталия Горская
Да, прямо и уверенно. Возможно, что Вам сложно проявить строгость и он этим пользуется
психолог онлайн
Досить складно уявити, що раптом за тиждень так різко змінилися стосунки, і при цьому нічого не трапилося.
Можливо, Ви можете припустити, що могло стати причиною такої різкої зміни?
Якими були ваші стосунки з сином, наприклад, 3 тижні тому?
Можливо, він про щось розповідав Вам, або Ви бачили якісь інші тривожні сигнали?
Як загалом, чи прислухався раніше син до того, що Ви йому казали, чи дотримувався певних правил, які Ви встановлювали?
Чи важко Вам взагалі відмовити синові в тому, що він просить?
Чи часто Ви відмовляєте йому?
Чи не намагався раніше проявляти до Вас подібний потяг, але менш явно?
Чи не бачиться Вам така його поведінка, як не властива йому, можливо це якийсь виклик, (можливо він щось хоче довести Вам, чи за щось «мститься»), чи може його хтось примусити до такої поведінки (наприклад, компанія, на спір)?
Варто розібратися, що ним керує.
Звичайно ж, що стосується поведінки, то тут варто чітко та впевнено дати відповідь, що про такі стосунки навіть мови йти не може.