Не можу знайти роботу, самотність, депресія
Хочеться поруч людину, яка зможе підтримати. Самій важко. Часто злюсь. Нічого не хочеться. Достало все.
Вопрос от: ; Возраст: 26
консультация психолога
Как давно вы без работы? Когда говорите о том, что хочется найти человека, который поддержал бы, вы про мужчину?
Есть ли у вас друзья, близкие люди, с кем теплые отношения?

психолог онлайн
Здравствуйте.
Как давно у вас такое состояние?
Что именно достало?
В каких отношениях вы с родителями? Они вас поддерживают?
Какой поддержки вам хочется?
Какие у вас отношения с друзьями, есть ли они?
психолог онлайн
Добрий день! Що у Вас трапилось?
Дополнение от автора
Как давно вы без работы? Когда говорите о том, что хочется найти человека, который поддержал бы, вы про мужчину? Есть ли у вас друзья, близкие люди, с кем теплые отношения?
---
Без роботи 11 місяців. І не тільки про чоловіка. Немає таких людей...
Дополнение от автора
Здравствуйте. Как давно у вас такое состояние? Что именно достало? В каких отношениях вы с родителями? Они вас поддерживают? Какой поддержки вам хочется? Какие у вас отношения с друзьями, есть ли они?
---
Точно сказати не можу, не пам’ятаю. Роботи знайти не можу, підтримки нема... В мене тільки мама, відносини напружені... Не можу ділитись з нею своїми переживаннями... Тільки дорікають... Щоб хтось вислухав, пошкодував... Друзів не маю...
Дополнение от автора
Добрий день! Що у Вас трапилось?
---
Добрий день. Роботи нема... Близьких нема... Сама...
психолог онлайн
Что вы делаете для того чтобы найти работу, друзей, поддержку?
Дополнение от автора
---
Стала на облік в Центр зайнятості, розмістила резюме на сайтах пошуку роботи, відгукуюсь на вакансії, дзвоню по вакансіях, прошу знайомих допомоги в пошуку роботи, вчила англійську, програми, які потребувались...
А щодо друзів, я не знаю як їх знайти
Щодо підтримки, прошу її в свого хлопця
консультация психолога
То есть у вас мужчина.
Какие у вас отношения?
Рассматриваете ли работу не по специальности, а просто на какой-то период, чтобы можно было содержать себя?
Какие у вас увлечения? Как любите время проводить?
Дополнение от автора
То есть у вас мужчина. Какие у вас отношения? Рассматриваете ли работу не по специальности, а просто на какой-то период, чтобы можно было содержать себя? Какие у вас увлечения? Как любите время проводить?
---
Якби мала куди з’їхати від нього - з’їхала... Я дуже вперта і емоційна... Після того як звільнилась - піднялась температура до 37 і досі не проходить, підозрюю, що це через стрес, мене тоді також ніхто не підтримував... Та і лікарі так казали... Після того як звільнилась приблизно пів року не шукала роботу, був депресивний стан, боліла голова, часто плакала, нічого не хотілось... Шукала таку роботу, щоб мені подобалась, довго перебирала... Не хочу працювати з клієнтами... 3 роки працювала в кол-центрі банку... Чесно кажучи навіть не знаю які в мене захоплення... Я чомусь завжди вважала себе гіршою за інших... Завжди шкодую щось собі купити... Не можу підпускати людей близько до себе, тільки хлопець знає яка я. Всі інші знають мене іншою. Росла без тата, був вітчим, який часто сварився з мамою і я часто чула як він казав, що покінчить з собою. З дитинства якщо йшло не так я плакала, навіть зараз... Не можу контролювати сльози...
консультация психолога
По какой причине хотели бы съехать от МЧ?
Кто весь этот период, пока вы без работы, поддерживает вас финансово?
По какой причине уволились? Что делали те полгода, пока не работали?
Как думаете, по какой причине было плохое самочувствие и температура те полгода?
Дополнение от автора
По какой причине хотели бы съехать от МЧ? Кто весь этот период, пока вы без работы, поддерживает вас финансово? По какой причине уволились? Что делали те полгода, пока не работали? Как думаете, по какой причине было плохое самочувствие и температура те полгода?
---
Він не вміє мене підтримувати... В мене таке враження, що все почалось під час відносин з ним... Спочатку я сама, потім хлопець... В мене і керівника були різні погляди на моє навчання... Нічого не робила, телевізор дивилась, плакала час від часу, ходила по лікарях, бо ж переживала, щоб нічого серйозного не було... Чесно кажучи, не знаю... І аналізи були не дуже хороші, але і лікарі не знали як так може бути... Також у мене аутоімунний тиреоїдит, при якому можуть бути панічні атаки...
консультация психолога
цитата:
І аналізи були не дуже хороші, але і лікарі не знали як так може бути... Також у мене аутоімунний тиреоїдит, при якому можуть бути панічні атаки...
Наблюдаетесь ли у врача? Принимаете ли препараты?
Говорили ли вы с лечащим врачом по поводу своего состояния?
Можете написать более подробно про ваши отношения с МЧ?
Как давно вы вместе? Что вам нравится, а что нет в отношениях?
В какой форме хотели бы поддержки?
Кто вас содержит, пока вы не работаете?
Дополнение от автора
Спостерігаюсь, ліків зараз не призначали... про мій стан не говорила... З хлопцем 3 роки разом... два роки живемо разом... У стосунках подобається те, що він не "виносить мозок", що підтримує фінансово, намагається морально... Не подобається те, що він не вміє мене підтримувати... Робить те, що злить мене, хоча знає, що мені злитись не можна через проблеми з щитовидкою. Коли я звільнилась з роботи, мені хотілось, щоб він приїхав мене обняв і заспокоїв, або хоча б по телефону... Він дзвонив моїй мамі, щоб вона мене заспокоювала, але їй це також не виходить...
Дополнение от автора
Поки я не працюю за квартиру, комунальні і їжу платить хлопець
консультация психолога
А вы говорили о том, что вы хотите, какой поддержки? Знает ли МЧ от вас, что именно вас злит?
И что значит вам нельзя злиться? Если нельзя испытывать чувства, то они подавляются. А это плохо сказывается на здоровье
Судя по тому, что вы пишите про МЧ, то поддержка у вас есть - финансовая, старается морально поддержать, хоть и не совсем получается.
Дополнение от автора
Говорила, він намагається, але йому не виходить... Він мене ще більше злить... Я йому говорю, що мене це злить, не роби цього, а він всеодно робить... Лікарі мені казали, що злитись не можна...
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете про депресію і безсилля. І якби це була єдина проблема, то її легко було б вирішити в психотерапії (хоча сам процес навряд чи був би швидким). Але є ще додаткова складність пошуку роботи та фінансового забезпечення. Я пишу "додаткова", тому що депресія це не просто "поганий настрій", це відсутність сил, задоволення та інтересу (інтересу жити). Це якраз те, про що ви пишете. На такому фоні набагато складніше робити звичайні щоденні речі, не кажучи вже про щось нове. Тому не дивно, що знаючи і навіть виконуючи стандартні рекомендації (по пошуку роботи, наприклад), кардинальних змін чи покращення якості життя не відбувається.
І щоб якось ситуацію у житті змінити, це треба враховувати. Треба враховувати, що справа не в рекомендаціях, а в вашому емоційному стані. Це і є "мішенню" впливу та самопізнання.
Може здаватись: була б робота і можливість з'їхати від хлопця - все владналося б. Але з ваших слів, депресія почалась не сьогодні, а приблизно півроку тому. Це знову ж таки відправляє до того, що первинно (я маю на увазі, пошук роботи і стосунки з хлопцем - не причина вашого стану, а наслідок).
Звісно, це лише гіпотеза. Я спеціально пишу великий пост, щоб пояснити логіку цієї гіпотези.
Тільки ви знаєте, наскільки це має відношення до вашого реального стану.
Що можна було б порадити?
Я б виділила 2 етапи: спочатку відновити ресурс, хоча б мінімальний рівень сил та енергії, мінімальний але стабільний. А потім вже вирішувати, по якому руслу цю енергію направити.
Тут не обійтись без підтримки. Щодо відновлення ресурсу: може допомогти як хороший психіатр (таблетки), так і хороший психолог (бесіда). Вам обирати, що підходить. Стосовно фінансів, з будь-яким спеціалістом можна домовитись (у певних рамках, звісно), тут важлива мотивація в першу чергу. Також у багатьох містах є кризові центри, які надають різні форми допомоги безкоштовно: терапевтичні групи, індивідуальна психологічна робота, групи по інтересам, тренінги, групи творчості та ін. І плюс є безкоштовні проекти приватних психологів: наприклад, безоплатні групи психологічної підтримки або ж декілька пільгових місць в терапевтичних групах. Деякі приватні психологи беруть навіть в індивідуальну роботу безкоштовно або за мінімальну плату в обмін на можливість описати клінічний випадок. Ну і так далі.
Коли ваш ресурс (тобто енергія та інтерес щось робити і кудись рухатись + розмаїтість почуттів взамін типового "сірого фону") відновлено, далі відкриваються варіанти. Можливо, ви захочете пройти психотерапію, а можливо, отриманої підтримки буде достатньо. Можливо, ви захочете щось кардинально змінити в житті, а можливо, навпаки зберегти те що є. Це наразі невідомо. Але в принципі доступ до вибору варіантів відкривається тільки тоді, коли ви даєте собі право бути і відчувати, коли є ресурс. Ці елементарні речі (сили встати зранку, інтерес працювати, бажання творити) можуть видаватись очевидними, але ними не варто нехтувати.
Успіхів вам у ваших пошуках і діях.
консультация психолога
Можете привести примеры, что именно МЧ делает, что вас злит?
В какой форме вы хотели бы получать от него поддержку?
Дополнение от автора
Мені навіть соромно про таке говорити, це дрібниці, але вони мене злять... Якщо він робить щось не так, як хочу я... Я хочу, щоб був результат від його підтримки, не важливо в якій формі вона буде... Я розумію, що можливо це йому не під силу, що це робота психолога...
консультация психолога
цитата:
Якщо він робить щось не так, як хочу я...
Тут важно различать, где МЧ и правда не хочет пойти вам навстречу и найти компромисс, а где вы хотите, чтобы было только по вашему. Потому и спросила про примеры.
цитата:
Я хочу, щоб був результат від його підтримки, не важливо в якій формі вона буде...
Да, но еще раз спрошу - вы говорили МЧ о том, в какой форме и какую поддержку вы от него хотите?
Дополнение от автора
Я сама не знаю які слова він має підібрати, щоб мене заспокоїти. Чи що зробити...
консультация психолога
Если вы сама не знаете, какую поддержку хотите, то как МЧ может угодить вам?
Вспомнился анекдот
Невестка моет пол. Очень старается, пыхтит. Довольная собой:
— Мама, я все помыла!
Свекровь недовольно:
- Не так! Плохо помыла! Перемывай!
Невестка опять бросается за работу. Моет, моет:
- Мама, так?
— Не так!
Опять перемывает.
- Так?
- Нет, не так!
Невестка в отчаянии:
-Мама, ну, а как?!
— Не знаю как!!! Но не так!