Все дратує
Останнім часом мене все дратує,я часто плачу,до цього не було ніяких стресів,єдине шо я працювала 4 дні,багато рухалась,і зараз я не можу нормально спілкуватись ні з мамою ні з хлопцем,він пішов на 2 місяці до своєї сестри жити,так мене це дратує дуже,раніше я реагувала спокійніше,не можу на нього дивитись
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Раздражительность может говорить о том, что Какая-то очень важная ваша потребность хронически не удовлетворяется. Какая?
Дополнение от автора
Відпочинок,я мало відпочиваю,плюс робота не подобається,багато рухаюсь,грошей не вистачає
Дополнение от автора
Але цікавить чому мене так дратує поведінка хлопця і не тільки його,це через невдоволення ?Мені не подобається те шо треба гроші і їх треба заробити,я так працюю ніг не відчуваю,а їх заробляю не дуже багато
психолог онлайн
цитата:
я мало відпочиваю,плюс робота не подобається,багато рухаюсь,грошей не вистачає
є багато такого, що вас не влаштовує...не дивно, що у вас багато роздратування...
хочу задати трохи парадоксальне питання...
що позитивного є у тій ситуації, яка у вас склалася?
Яка ваші здібність(чи здібності) стоять за нею?
наприклад, терпіння...може щось інше...
і ще одне...а як ви б хотіли, щоб було?
психолог онлайн
цитата:
У Вашому житті зараз багато фрустрації, тому не дивно, що Вас дратує спілкування із мамою і хлопцем. Можливо стосунки із хлопцем були засобом для переключення Вашої уваги із професійної сфери на особистісну, а зараз, коли його немає поряд, то Ви сильніше відчуваєте фрустрацію. Ви пишете, що Вам не подобається робота. А яку роботу Ви хотіли б?
психолог онлайн
Возможно стоит переосмыслить какие-то свои убеждения по поводу денег и работы. Много работать не имеет прямой связи с много зарабатывать. Какие у вас отношения с деньгами?