Нудить від стресових ситуацій
Доброго дня. В мене виникла проблема з якою вже неможливо жити. Мене нудить при найменших переживаннях. І я абсолютно не можу з цим справитись. Останніх кілька років це стало нестерпним. Якщо важлива подія типу співбесіди, нудить і три дні. Навіть ввісні прокидаюсь. Якщо попереду дорога починає нудити за 2-3 години перед нею. Шукала роботу і місяць ходила на різні співбесіди. Місяць майже нічого не їла, лише пила йогурти. Схудла на 3 кілограми. Але тепер розумію , що нудить навіть від переживань. Зараз мене чекає велика кількість стресових ситуацій і я не уявляю як з ними справитись. Родичі, друзі кажуть ти себе накручуєш, але я не можу це контролювати. Грала гру на телефоні ,проходило. Але максимум 10 хвилин, а потім знову три дні нудоти. (Не блювала ні разу, лише відчуття нудоти )
Буду вдячна за відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрый день, а вы обращались к врачу?
Дополнение от автора
Доброго дня. Ні. Для мене це ще один стрес, яких намагаюсь уникати по можливості. Але ще і не зовсім розумію до кого саме потрібно. Психіатра чи психолога чи терапевта.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте! Вы пишите, что вас тошнит от малейших переживаний, связанных с любыми изменениями в повседневной жизни, включая поездки, собеседования, стресс. Это продолжается уже много лет. Добро. Скажите, такая реакция организма на тревогу у вас была всегда или появилась в каком-то возрасте? Вы обращались с этой проблемой к неврологу или невропатологу?
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
Я имела ввиду врача - гастроэнтеролога или терапевта. И скажите, как давно у вас тошнота?
Дополнение от автора
До спеціалістів не зверталась так як нудить виключно під час стресів. В звичайний час не нудить. Тому вирішила що це мабуть не до гастроентеролога але до кого звернутись не знаю точно.
Піднуджувати почало в старших класах школи. Але нудило набагато легше і переставало швидко. Зараз 10 років як закінчила школу.
психолог онлайн
что происходило в вашей жизни в старших классах? Может, это после какого-то стресса начало с вами происходить ? Или какая-то другая ситуация способствовала появлению тошноты?
Дополнение от автора
Насправді конкретної ситуації не було. Я дуже боялась вчительки однієї і ще з 5 по 8 клас конфліктувала з однокласницею. Але не впевнена що це такі серйозні обставини.
Але про своє відчуття в старших класах це те що я пам'ятаю. Є ймовірність що почалось раніше.
Пам'ятаю що в мене дуже трусилися руки в школі при стресах. І зараз тремтять весь час (не лише під час стресів). Можливо це теж якийсь симптом.
психолог онлайн
Это запрос на личную работу, видимо со стрессом у вас «особые отношения» ещё с более раннего периода. Рекомендую при возможности обращаться в индивидуальную работу
Дополнение от автора
Я вдячна вам за консультацію. Вибачте за потрачений час.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы говорите о высокой тревожности и с этим нужно разбираться на терапии при индивидуальном консультировании
психолог онлайн
Коли внутрішні переживання занадто насичені "на допомогу" психиці приходять фізиологічні симптоми. Одна з моїх кліенток мала великі проблеми з тілом в особливості - спина. Від того часу як вона розібралася зі своїми емоційними переживаннями та пов*язаними з ними реакціями, її фізиологічні проблеми відійшли.
Фізиологічні симптоми є сигналами, що емоційно людина дуже страждае по тим чи іншим причинам.
Ви розповідаєте, про тремтіння рук, про страх, про конфлікти з однокласницею... можливо для вашої свідомості це може здаватись чимось не суттєвим, а ось для вашої емоційної частини це може сприйматись чимось дуже небезпечним.
Щоб дійсно розібратись і зуміти допомгти собі, важливо розуміти що це глибокі переживання, які на поверхні не можливо розгледіти, тому важливо заглибитись в себе в супроводі спеціаліста.
психолог онлайн
Lilia. доброго времени суток!
цитата:
Мене нудить при найменших переживаннях. І я абсолютно не можу з цим справитись.
цитата:
Пам'ятаю що в мене дуже трусилися руки в школі при стресах
У нас очень уный организм и в ситуации опасности он работает очень слажено. Во время стресса, когда мозг считывает опасность любого рода - даётся защитная команда "бей-беги". Идёт сильный выброс гормонов адреналина и кортизола и в процесс защиты включается всё тело. Желудок и прямая кишка пытаются освободиться от содержимого, чтобы организм не тратил лишнюю энергию на переработку пищи. Потому Вы чувствуете тошноту. Так же вовремя стресса у некоторых начинается рвота или понос.
Тремор - это тоже защитная реакция тела. Когда в мышцах скапливается большое количество кортизола, а человек его не использует (это гормон сохранения энергии, его задача - держать в тонусе и силе мышцы при физической активности) - тело начинает освобождается от него - дрожать.
Поддерживаю коллег - Вам нужна помощь специалиста. Предположу, что у Вас уже за 10 лет выработался автоматический круговой процесс работы организма: зная о своей особенности в стрессе Вы начинаете переживать, чтобы этого не произошло - мозг считывает стресс=опасность, даёт команду на выделение гормонов защиты (они же и стресса) и вы чувствуете тошноту и дрожь. И чем больше Вы будете бояться проявление этих симптомов - тем сильнее и стабильнее они будут. вот над изменением это цепочки и надо работать.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!