Психотравма
Доброго вечора, мені 28 і з дитинства я маю комплекс. Я ніколи не була худенькою, але завжди мала зайву вагу, мій тато будь як хотів мене підколоти що я повна-психологіно тиснув на мене, обміряв мою спину і спину мами-і мені дошкуляв що моя спина більша, таких прикладів безліч, або в гостях привселюдно казав шо якщо похудаю то дасть мені велику суму грошей, шо я дуже багато їм, хоча , насправді їм не багато, мама завжди говорила, що я найтовстіша в нашому городі. Все це, відклалалось в моїй підсвідомості і мені так і здавалось, що всі проблеми у мене ізза зайвої ваги, хоча я не урод, і є жінки повніше за мене. Я маю дитину, хоча вже розведена, лише рік прожила з чоловіком і я зрозуміла що не моє. За сім років розлучення я не мала жодного чоловіка, не кажучи вже й про секс.
Я часто сидютна дієтах, на правильном харчуванні, але зайвих кг 30 є. Хіба, якщо позбудусь цих зайвих кіло і життя стане іншим, хіба справа не в людині, а в її кг? Але маю комплекс що в усьому виною є мої кг, які не хотят мене покидать.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго дня, Anna.
Дуже співчуваю, що Ваше оточення (особливо батьки) сприяло розвитку Ваших комплексів. Насправді, Ви маєте рацію, якщо Ви скинете вагу - чи допоможе Вам це остаточно прийняти себе?
цитата:
Я маю дитину, хоча вже розведена, лише рік прожила з чоловіком і я зрозуміла що не моє. За сім років розлучення я не мала жодного чоловіка, не кажучи вже й про секс.
Скажіть, будь ласка, хто був ініціатором розлучення і якою була причина? Що саме було "не Вашим"? Чи хотіли б Ви побудувати нові стосунки? Що Вам заважало і заважає знайти нового партнера? Ви підтримуєте контакт із батьком дитини?
Я б Вам рекомендувала звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта, щоб пропрацювати Вашу самоцінність та дитячі травми + розлучення з чоловіком.
Дополнение от автора
Ініціатором розлучення була я, развод пережила дуже гарно, дитина на відчула що батька не стало, а розлучились, бо він мамій.з батьком дитини контакт не підтримую, але дитина з ним гарно спілкується.
Звичайно хочу пару, але надійну. Можливо, я не вмію з чоловіками знайомитись, а ще я ніколи нікуди не хожу-дім і робота і дитина.
психолог онлайн
цитата:
а розлучились, бо він мамій
Можете, будь ласка, детальне пояснити слово "мамій".
цитата:
Що Ви вкладаєте у поняття "надійність"? Опишіть, якого чоловіка Ви б хотіли і яких стосунків. Так, звісно, щоб зустріти чоловіка - потрібно відвідувати різні місця та визначити для себе критерії, чого саме Ви хочете. Ви пишете, що у Вас лише робота-дім, а чи є у Вас друзі?
Дополнение от автора
Мамій і квартирант в одному обличчі, зранку й до ночі у мами, вдім гроші не приносив, спільних справ не було, ні порадити ні розрадити- підтримка відсутня. Якого б хотіла-мабуть, сім‘янина, визідні разом, щоб забезпечав родину, спільні справи, відпочинок на природі, щоб з таким чоловіком, я відчула себе жінкою, що комусь потрібна.
психолог онлайн
цитата:
Мамій і квартирант в одному обличчі, зранку й до ночі у мами, вдім гроші не приносив, спільних справ не було, ні порадити ні розрадити- підтримка відсутня.
А що тоді Вас спонукало взяти із ним шлюб? Що Вам у ньому подобалося? Які стосунки були між Вашою мамою і татом?
цитата:
Якого б хотіла-мабуть, сім‘янина, визідні разом, щоб забезпечав родину, спільні справи, відпочинок на природі, щоб з таким чоловіком, я відчула себе жінкою, що комусь потрібна.
У Вас цілком реалістичні бажання, проте, перш, ніж Ви "були комусь потрібною", щоб Вас любили і прийняли - Ви маєте стати важливою і коханою для себе самої.
Дополнение от автора
Взяти шлюб- завагітніла і дуже дуже його любила, він не показував що він мамин. Мої батьки це приклад для мене, незважаючи нінащо, але з дитинства мій тато мене дуже бив и ображав, він хотів шоб все було по його, мама боялась йому перечити. Хоча тато до мами гарно відносився, гроші в сімью, спільні відпочинки, але для мене з острахом, бо боялась що можу щось не так зробити-і знову ж буду бита і покарана.
психолог онлайн
цитата:
Мої батьки це приклад для мене, незважаючи нінащо, але з дитинства мій тато мене дуже бив и ображав, він хотів шоб все було по його, мама боялась йому перечити. Хоча тато до мами гарно відносився, гроші в сімью, спільні відпочинки, але для мене з острахом, бо боялась що можу щось не так зробити-і знову ж буду бита і покарана.
Я б не брала стосунки Ваших батьків у приклад, адже вони були деструктивними і насильницькими. Дуже Вам співчуваю. Водночас, чи хотіли б Ви мати чоловіка, якому б Ви могли вільно перечити і який би проявляв до Вас ніжність? Можливо, у Вас, несвідомо існує образа на чоловіків тому, що Ви проектуєте на них фігуру свого батька і, таким чином, можете проробляти через своїх партнерів свої дитячо-батьківські травми.
Дополнение от автора
Ні, чоловік має бути чоловіком, не перечила б йому, якщо це здоровий глузд, мабуть, би будувала здорові стосунки, де б я нічого не боялась, не брехала і відчувала жінкою, за чоловіком, і де знала б що тебе підтримають і вислухають.
психолог онлайн
Добрый день, Анна.
Буду говорить по-русски, т.к. не уверена, что смогу выразить на украинском, и, надеюсь, это не помешает Вам меня услышать.
В Ваших строках слышится много отчаяния, страдания. И связанного с глубоким прошлым, и с повтором этого прошлого уже во взрослых парных отношениях. Это так. И нельзя игнорировать такой значимый симптом, о котором Вы говорите постоянно - о весе. Когда я говорю значимый, я именно это имею в виду: именно эти дополнительные килограммы важны для Вашей психики. Они на многое подвязаны, они удерживают тот необходимый статус-кво, который да, заставляет Вас страдать - НО - и удерживает от какого-то еще бОльшего страдания.
Приходите, поработаем над изобретением более здорового и счастливого варианта развития Вашего жизнеустройства, в обмен на Ваш симптом (килограммы, одиночество, отсутствие парных отношений и т.д.), я вместе с Вами пройду этот путь.
В любом случае, не вздумайте отчаиваться - та данность, что есть сейчас, она необходима Вашему психическому, поэтому так и обставляет Вашу жизнь, делая ее такой одиноко-воспитывающей героиней между работой-ребенком и т.д. Нужно понять и посмотреть в это.
Всего Вам доброго,
Екатерина