Как перестать бояться осуждения?
Я подросток. У всех есть свои интересы, свой вкус в одежде, музыке и тд. У меня это все очень неоднозначно, я пока точно не знаю, что мне лично подходит я стараюсь пробовать что то новое, но всегда, кто то говорит мне «это не твое», «лучше сними это», «это что за песня вообще?». Я делаю вид, что мне все равно на мнение других иак как это лично мои вкусы, но потом мне жутко стыдно за то, что людям это не понравилось, я зависима от их мнения и не знаю как это поменять.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Доброго дня, Влада.
цитата:
У всех есть свои интересы, свой вкус в одежде, музыке и тд. У меня это все очень неоднозначно, я пока точно не знаю, что мне лично подходит
Ви зараз у підлітковому віці і це цілком нормально, що Ви шукаєте себе і намагаєтеся відповісти на питання "Хто я?" тому, що формується Ваша ідентичність. Багато людей не може відповісти на питання "Хто я" і в дорослому віці, тому йдуть до психолога. Зараз Ваше завдання - це активно досліджувати та пробувати різні інтереси, хоббі, моду, науку, літературу і т. д., щоб зрозуміти, що саме Вам подобається.
цитата:
я стараюсь пробовать что то новое, но всегда, кто то говорит мне «это не твое», «лучше сними это», «это что за песня вообще?».
А хто саме Вам це говорить? Які у Вас стосунки з батьками?
цитата:
Я делаю вид, что мне все равно на мнение других иак как это лично мои вкусы, но потом мне жутко стыдно за то, что людям это не понравилось, я зависима от их мнения и не знаю как это поменять.
Ви маєте право на свої інтереси та смаки, а якщо інші люди їх обезцінють, то це означає, що це токсичні особи і краще їх прибрати зі свого найближчого соціального оточення. Водночас, такі люди ще будуть зустрічатися у Вашому житті і Вам доведеться з ними, іноді, контактувати і, щоб Вас це так не чіпляло, потрібно розвивати Вашу самоцінність (рекомендую Вам звернутися до шкільного психолога).
Підлітковий вік - це період, коли люди намагаються виділятися і, водночас, не надто вирізнятися від натовпу тому, що саме у цей період жтиття ми починаєио засвоювати різні соціальні ролі (тому і такий сильний "стадний інстинкт"). Проте це не означає, що Ви маєте "йти за всіма" і пригнічувати свої інтереси, надягаючи маску фейковості, а навпаки - чим раніше Ви зрозумієте, де Ваше "справжнє Я", тим у Вас буде менше проблем у дорослому житті.
Скажіть, будь ласка, а у Вас є найближчі друзі, родичі, які приймають Вас такою, якою Ви є?
психолог онлайн
Сочувствую вам. Вопрос кто я сам по себе не самый простой, и требует чувствительности к себе и поддержки среды, а если постоянно сталкиваться с критикой, ещё сложнее.
Конечно, важно слушать себя и свои желания, но в то же время совсем не включаться на реакцию извне невозможно да и не нужно. Чьи слова у вас наиболее острую реакцию вызывают? Родителей, сверстников, друзей?