Дратують чоловічі руки на моєму тілі
Починаю стосунки з симпатичним мені хлопцем, та проблема в тому, що його руки його поцілунки на моєму тілі мене страшенно дратують. Таке враження що моє тіло використовують, як інструмент....мені відразливо, мені гидко, мені не приємно. І справа не в цьому конкретному хлопцю, ситуації повториться з кожним з ким починаються відносини......до сексу діло взагалі не доходить, від одних їхніх доторків я вже відчуваю себе використаною..... як бути?
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день! Коли Ви відчували такы почуття в минулому, у дитинстві? "що його руки його поцілунки на моєму тілі мене страшенно дратують. Таке враження що моє тіло використовують, як інструмент....мені відразливо, мені гидко, мені не приємно. І справа не в цьому конкретному хлопцю, ситуації повториться з кожним з ким починаються відносини......до сексу діло взагалі не доходить, від одних їхніх доторків я вже відчуваю себе використаною".. Це може бути пов"язано з травматичними подіями, коли порушували Ваші межі, наближаючиь до Вас без дозволу.
психолог онлайн
Доброго ранку. Це дуже важко відчувати такі переживання поруч з людиною яка подобається. Але і чоловіку який поруч з вами в таких ситуаціях скоріш за все теж непереливки. Як ви реагуєте в подібних ситуаціях, що говорите, як відштовхуєте, яким чином? Для того, щоб зрозуміти звідки ті всі відчуття та емоції взялись потрібна тривала психотерапія.
психолог онлайн
Здравствуйте, сочувствую вашим ощущениям. Срабатывает телесная память. Длительная психотерапия поможет пережить детские травмы и симптом отпустит.
Не соглашайтесь на секс и прикосновения пока не будете готовы. Не «жертвуйте собой» для него, потому что вы таким образом совершаете насилие над собой. Поговорите с ним душевно , скажите что похоже у вас травма и вы будете сами прикасаться к нему, когда вы будете готовы или будете говорить когда вам этого хочется, а он пусть проявит понимание и терпение. А сами идите к психологу потому что ситуация может набрать масштабы.
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
Погоджуюся з колегами: те, що Ви відчуваєте - це ознака того, що колись хтось порушив Ваші особистісні фізичні межі, а тепер у Вас "стоїть блок" тому, що Ви несвідомо відчуваєте небезпеку (це як захисний механізм). Водночас, коли хлопець Вас торкається, то відбувається ретравматизація і це, начебто відтягує Вас у той негативний досвід минулого. Джерело може бути десь з дитинства, чи з Ваших перших стосунків або травматичний досвід спостереження за порушенням чужих особистісних кордонів. На жаль, в режимі переписки цю проблему вирішити неможливо, адже Вам потрібно пройти довготривалу терапію у психолога-психотерапевта.
Бажаю Вам знайти чудового спеціаліста і пропрацювати себе. Вірю у Вас, удачі!