Игра с друзьями
Когда я играю один но в команде с полностью незнакомыми мне людьми я могу отыгрывать свою роль нормально, но когда дело доходит до игры с друзьями у меня в голове появляется как бы блок, и я больше не могу играть так как мог бы, есть чувство как будто-бы я чего-то боюсь но я не знаю что именно.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Олександр.
Скажіть, будь ласка, про яку саме гру Ви говорите (комп'ютерну чи реальну)? Чи відрізняється Ваша взаємодія із незнайомими гравцями і Вашими друзями? Які у Вас стосунки із друзями? Чи є у Вас та "Я-частина", яку Ви соромитеся показувати друзям, однак це не проявляється із незнайомцями?
Дополнение от автора
Я говорю про компьютерную игру. В принципе да, отличается, я не очень хочу каким либо способом навредить дружеским отношениям между мной с друзьями, потому что мне они в ближайшем будущем будут необходимы, а при игре с незнакомцами, я просто стремлюсь не говорить ничего негативного. Отношения с друзьями, просто как команда, ничего более, мы иногда собираемся просто поиграть и всё, про "Я-частина" я не знаю, но вроде бы ничего выделяющегося нету.
психолог онлайн
цитата:
В принципе да, отличается, я не очень хочу каким либо способом навредить дружеским отношениям между мной с друзьями, потому что мне они в ближайшем будущем будут необходимы, а при игре с незнакомцами, я просто стремлюсь не говорить ничего негативного.
Ви відповіди на Ваше запитання, чому у Вас виникає страх: Ви не хочете зашкодити Вашим реальним відносинам (а коли Ви анонімно спілкуєтеся з іншими незнайомими учасниками, то це не відіграє вагомої ролі). Тепер необхідно зрозуміти, що може зашкодити вашим відносинам через MMORPG (на Вашу думку).
Наприклад, можливо, що:
- Ви боїтеся, що Вашому персонажу випаде "рандом", а потім буде сварка через його поділ і це перейде в реал;
- Ви боїтеся, що завалите якусь місію і тоді цей негатив перейде в реальне життя;
- Вас дратує, що друзі можуть попросити якісь поінти чи зброю;
- Ви не можете відкрито сказати у грі, що Вам не подобається у стратегії друзів, бо боїтеся їх образити, однак бачите провал і Вас це дратує;
- Вас відволікає від гри неформальна бесіда із друзями (чого немає із незнайомцями) і тому Ви починаєте дратуватися і т. д.
Можливо у Вас був вже досвід, коли події у грі сприяли тому, що Ви посварилися в реальності?
цитата:
потому что мне они в ближайшем будущем будут необходимы
Для чого саме вони Вам будуть необхідні, якщо Ви кажете, що "отношения с друзьями, просто как команда, ничего более"?
Дополнение от автора
Поскольку это не ролевая игра а соревновательная то предыдущие ответы не в тему, а вот этот подходит:
Для чого саме вони Вам будуть необхідні:
Конкретно эти друзья мне нужны для повышения уровня на платформе чтобы во-первых поднять самооценку, а во-вторых чтобы развиваться дальше, ведь чем труднее противники тем интереснее.
Нет, такого не было, но возможно в реальности было такое что после игры, мы немного ссорились, но я не помню этого.
психолог онлайн
цитата:
У Вас спостерігається суперечність: Ви хочете, щоб у Вас не зруйнувалися стосунки в реалі і, водночас, не бачите за ціль розвивати ці стосунки в реальності (а лише заради прокачки персонажа). Ціль дружби - це спільна гра і, водночас, Ви уникаєте гри. Скажіть, будь ласка, Ваша самооцінка пов'язано виключно із успіхами у цій грі (чи, можливо, є й інші сфери життя)?
цитата:
Ок, чи є у Вас ще якісь свої варіанти? Якщо Вас дійсно відволікає від гри неформальне спілкування і тому Ви починаєте дратуватися, адже не можете зосередитися, то скажіть про це друзям.