Допоможіть справитись зі страхом...
Доброго вечора, у мене така делікатна проблема, після невдалого першого статевого акту, у мене з'явився страх перед сексом, я вже кілька років не можу наважитись, розслабитись,мені дуже страшно, здається що зараз буде дуже боляче і що я не витримаю,секс асоціюється у мене з чимось жахливим, я не можу більше так, я старалась сама з цим бооротись але не можу страх сильніший....що мені робити, підкажіть, до кого звернутись в такій ситуації??
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Оля, добрый вечер!
Вы можете об этом поговорить с мамой? Что произошло в первый раз, что это Вас так напугало?
психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Здравствуйте,
цитата:
старалась сама з цим бооротись але не можу страх сильніший
лучше всего с этой проблемой обратиться к психологу-сексологу.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Необходимо выяснить причину такого вашего состояния, когда это началось и после чего. Такие симптомы обычно не возникают на пустом месте. Возможно, был какой-то стресс, неудачный сексуальный опыт или эмоциональное потрясение, что сильно повлияло на вас. С этим вопросом вы можете работать с психологом индивидуально.
психолог онлайн
Добрий ранок! Що саме Вас налякало? Чи є зараз у Вас стосунки? Які вони?
психолог онлайн
Здравствуйте!
С этим вопросом работают психологи - сексологи. Напишите мне и дам контакт.
психолог онлайн
Оля, дорого времени суток!
Що саме, окріб болю, було жахливим у перший раз? Хлопець, з яким бло у перший раз - які у Вас з ним були стосунки? Чи продовжуються вони далі? Як він сее поводив у перший раз?
Я б дуже Вам радила попрацювати з психотерапевтом безпосередньо. Або звернутися до сексолога - це було б ще краще. Схоже, що у Вас є як психологічна травма, так і на соматичному рівні є питання з якими треа розібратися. На жаль, формат сайту ц цим не впорається.
Мудрості Вам та бережіть себе!