Стосунки
Зустрічалась з хлопцем більше року. При сварках майже не вибачався , зраджував. Розриваючи стосунки сказав , що я йому не підхожу і що він мене з кожним днем розлюблює. Запропонував залишитись друзями , але з часом , коли я йому написала фиркав і пригнічено відписував. За короткий період знайшов собі подругу)Досі люблю його і чекаю його повідомлення . Чи варто надіятись на його повернення ?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий ранок! Навіщо Вам чекати його повернення? Навіщо стосунки , у яких принижують! Звідки у Вас стратегія підкорення? Які стосунки у Вашій родині між батьками, у Вас з ними? Підкорення - стратегія поведінки, яка притаманна жінкам у нашій краіні, краіні у уцілому - Украіна б не видила, ящо не корилась у певні періоди історіі. Можливо у дитинстві , підкоркння було парасолькою, яка вкривала від доща. Зараз сонце - навіщо парасолька? Чи є навколо ще хлопці, які будуть поважати і цінувати Вас?
психолог онлайн
Доброго дня, а чому Ви чекаєте його? Що такого цінного в цих стосунках?
психолог онлайн
Вітаю
А чи любите Ви себе? Що б було для Вас повідомленням того, що Ви полюбиле себе більше за хлопця?
З повагою Хоменко Олексій
Дополнение от автора
Під час відносин я думала більше про хлопця ніж про себе. На останній місяць захотів паузи , але в той же день пауза завершилась і ми помирились. Все було добре . Рівно через тиждень написав , що хоче розійтись , що розлюбив , що я йому не підходжу . Пройшов місяць. Мав більше 3 подруг за цей період , а може й більше . Мене ненавидить і принижує Ніяк не можу зрозуміти , що я робила не так у відносинах. Адже ніколи не зраджувала і підтримувала. Завжди була на його стороні .
психолог онлайн
Можливо Вам потрібно більше піклуватися про себе?
Як почати поважати себе і не принижуватися перед іншими?
З повагою