Подскажите что делать(подруга неделю не берет трубку)без ссор(это уже не раз)
Мене звати Марія,21,маю подругу з якою товаришую,2 роки.
Завжди,коли в неї якісь проблеми,я її підтримую,нещодавно в неї померла бабуся(я допомогала була поряд).І в мене батько зляг місяць тому,вона про це знала,в лікарні був присмерті(в середу на цьому тижні помер).Так от з тієї неділі перестала брати слухавку від мене,таке було і раніш,але зараз дуже образливо,адже знала ,що мій батько присмерті(і знайомі наші спільні,їй позавчора сповістили що батько мій помер,вона збрехала,що знає,хоча ніяк взнати вона не могла,слухавку від мене не бере,в месенжерах я в неї в чс.
Думала,хоча б після того як їй сповістять,що батько мій помер(вона хоча б розблокує і напише співчуваю,але ні...)
Як бути якщо вона подзвонить знову(бо я впевнена,що позвонить через час,коли їй знову буде потрібна допомога,таке вже було не раз,що коли їй добре,вона мене ігнорує,коли їй погано,звертається до мене.)
Як бути(коли вона подзвонить знову і попрохає допомоги для себе,адже таке було вже не раз,але в такому випадку,мене це вкрай обурило...Я все,а до мене ось так...
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Сочувствую вам по поводу отца.
Жаль и что подруга так повела себя. Но она показала свое истинное отношение к вам. Делайте выводы подруга ли это, нужны ли вам такие отношения, где от вас в горе отворачиваются?
психолог онлайн
Марія, співчуваю про вашу втрату.
Дуже добре, що вас нарешті обурює поведінка вашої "подруги". Це вам має бути сигналом, що до вас не відносяться з піклуванням та повагою і що ваша психіка не хоче більше цього терпіти. Тому вам важливо навчитись звільнятись від такого типу людей, котрі використовюють інших (вас) в своїх потребах та інтересах.
Той факт, що дівчину такого складу характера ви називаєте подругою, може означати те що ви не впевнена в собі особистість і що вам здаеться що коли ви відмовляєте ви можете створити страждання людині, і можливо потім вам тяжко стправлятись зі своїм відчуттям провини та відчуттям що ви ніби-то "жорстока" чи "погана" людина і можливо взагалі вам здається що ви всім винні щось?
Дополнение от автора
Я в данній ситуації поступити(я впевнена,що вона зателефонує якщо їй щось буде потрібно(так вже було разів зо 3).
Просто цей раз дійсно образливо,вона спілкуючись зі мнлю,знаючи,що батько при смерті,почала мене ігнорувати,і навіть знаючи зараз, що він помер від спільних знайомих(навіть не напише співчуваю).
Як їй пояснити коли вона мене набере,що дружба,це коли допомога одне одному,а не лише, коли я їй треба,з допомогою вона звертається.
Скажіть,як їй це краще пояснитиколи вона знову до мене звернеться,бо я дуже ображена,адже,коли їй потрібно було будь-що,я її завжди підтримувала і допомогала.
психолог онлайн
А для чего вы хотите ей что-то объяснить?
Дополнение от автора
Чтоб человек понял,что так может нельзя,понял,что мне тоже обидно.
Я же на 100%уверенна,у нее что-то случиться и она сразу же позвонить...
Как ей обьяснить,чтоб человеку так сказать"прояснилось"я просто очень от этого устала.
Спасибо,что нашли время,чтоб ответить,огромного спасибо Вам
психолог онлайн
ви маете розумыти те що вашый подрузы буде не зрозумылим те що ви хочете ъй пояснити.
тому що в неї інші інтереси в житті. їй не цікаво бути другом, їй цікаво використовувати таких відкритих людей як ви.
Дополнение от автора
Вы правы,но просто хочеться ей все высказать,такое уже было не раз...Да она просто пользуеться...А если позвонит поступить так же как она(сьигнорить) или сказать,ты меня не поддержала,я не хочу возле себя иметь такого человека или как?
психолог онлайн
Вы по сути ожидаете, что вот скажете подруге, ей станет все понятно и она станет чуткой, внимательной к вам, как вы хотите. Но, увы, не станет. Если человек не понимает элементарных вещей, то либо у нее просто нет сочувствия, не умеет она, либо ей просто наплевать на вас. В обоих случаях, объяснения бесполезны.
психолог онлайн
конечно же дайте волю вашим чувствам. всегда важно выражать собственные чувства.
просто не ожидайте что кто-то измениться от этого.
и для того чтобы действительно и изменилось что-то в вашей жизни вам необходимо и действовать соответственно вашим рассуждениям.
Дополнение от автора
Главное что я поняла,что я не нала и мною пользуються(позвонит скажу что думаю,не поймет,так и будет,у каждого свое право и свой выбор или дружить по-человечески или просто пользоваться другим человеком в своих целях...
Но это меня так задело,зная что у меня папа присмети,а потом она узнала от знакомых что он умер...Я знала что она пользуеться другими людьми,но чтобы так,я не ожидала...
Спасибо,всем,что ответили мне...
Правда на душе не очень,я не ожидала такого поведения в такое время...(я для нее все всегда,в моем понимании это выслушать и помочь другу,а не пользоваться ним...)
психолог онлайн
на душе очень больно и обидно, возможно одиноко с осадком использованности, покинутости и предательства....
позаботьтесь о своих чувствах. позаботьтесь о себе как вы умеете заботиться о других.
прям сядьте и расспросите себя: как вы себя чувствуете и в чем нуждаетесь ...