Боюсь засыпать, опаска не проснуться больше никогда
( На счёт псевдонима, как хотите так и называйте. Мне всеровно, хоть тупым, главное прошу помочь )
Доброй ночи,у меня проблема, я боюсь засыпать, с опаской не проснуться больше никогда. Не знаю почему, начинаю засыпать, и появляеться чувство тревоги, паники, появляеться опаска на душе, что я никогда больше не проснусь.
Мучаю себя так иногда к 6 утра, в потом автоматом вырубаюсь не по своей воли.
Бывает и по меньше времени, как сейчас ( пишу в 4:37 утра)
Я не знаю почему так, может это какая то защитная реакция, или что-то другое.
Не понятное мне.
Но почему так происходит я не знаю досихпор.
Спасибо за ответ на перед!
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Здравствуйте, как давно это с вами происходит? Обращались ли к врачу за помощью?
психолог онлайн
Здравствуйте, Нету.
Разговаривали ли вы со своими родителями о состоянии, которое вас беспокоит?
психолог онлайн
Здравствуйте! Хорошо, что Вы ищите для себя помощи. Можете ли Вы обратиться к родителям, родственникам, чтобы они отвели Вас на консультацию к психологу?
психолог онлайн
Здрастуйте))
Що батьки знають про це? Які стреси у вас є, або були? Коли почались симптоми? Що їм передувало?
Співчуваю вашому стану!! Тривала відсутність сну може погано позначитись на здоров'ї! Батки можуть допомогти!
Дополнение от автора
Була розмова з батьками на цю тему, відповіді я не почув, а тільки - я не знаю чому так, або шутку - " Що боїшься що тебе бабайка з'їсть " ( це не смішно, і це не є загвоздкою проблеми , просто мама не знає відповіді, тому і так відповідає ) ".
Мені важко просто піти до мами і сказати що треба до психолога. Вона не послухає.
Вона починає думати про це тільки коли почує від 3-х лиць - подружок, знайомих і т.п.
До лікаря не звертався, по вище відомим причинам.
Як давно це почалось, я не знаю, тому що перші рази такої паніки я скидував на випадковість, но думаю вже давно.
Стреси були, але думаю вони тут не грають ролі.
психолог онлайн
Стреси завжди грають роль! Вони даремно не минаються, а завжди мають наслідки для організму. Просто наслідки мають ту силу, якої сили були стреси. Якщо стреси були перманентними (постійними), то приділіть увагу тим почуттям, які стреси залишили, не "заганяйте" емоції і далі в себе.
Або, можливо, у вас гормональний дисбаланс - у вашому віці так буває. За продуктивний сон відповідає гормон, який може сильно страждати від висого рівня гормону стресу ( вони антагоністи один одному). Якщо у вас був стрес, то у вас на деякий час порушився сон, як наслідок ви почали вже стресувати від відсутності сну. Тобто замкнене коло: ви стресуєте, бо у вас немає сну, чим більше ви стресуєте з приводу відсутності сна, тим гірші справи зі сном.
Знайдіть причини переживань, подумайте коли і після чого це почалось.
Але, знову ж, без батьків вам не обійтись. Говоріть батькам про проблему так, щоб вони вас почули! Не нехтуйте шкільним психологом. Просіть допомогу!!!
психолог онлайн
Як Ви вважаєте, якщо Ви покажете своїй мамі, що звертались за допомогою на цей сайт, і, що декілька психологів порадило звернутися за професійною допомогою, це допоможе їй прийняти рішення відвести Вас до психолога?
Дополнение от автора
Дуже мала вероятність що вона согласиться, може перевести на то що мені нічого робити і т.п
психолог онлайн
Здрастуйте)
А ви спробуйте. Покажіть))
психолог онлайн
Підтримую пораду колег. Якщо дійсно хочете отримати допомогу, вам все одно необхідно буде звернутись до дорослих, які за вас несуть відповідальність. По-іншому не вийде. Можливо є хтось, до чиєї думки мама прислухається і він може допомогти вам поговорити з нею на цю тему.