Змінився настрій
Є хлопець ,який старший на рік,ми разом рік і один місяць,у нього останній курс,і він каже що диплом наврятчи отримає,так як у нього безліч боргів,але що мене лякає,він каже що готується до арміі,а потім що не знає що буде яи додому повернеться до себе яи в Київ,але дивно він мене любить,турбується,допомагає,але чому він хоче додому повернутись,недавно казав геть інше,ніби додому не буде повертатись,
Вопрос от: ; Возраст: 20
Дополнение от автора
Далі коли мені стало сумно і я почала поакати він почав мене заспокоювати ,мені здається він не знає що хоче ,боюсь шт сьогодні він каже одне ,а завтра буде геть інше

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здрастуйте))
Скажіть партнеру щиро про свої сумніви!!! Поговоріть відверто. У вашому юному віці у людей ще цілком імовірна відсутність чіткого життєвого плану. Прислухайтесь до себе, до своїх потреб, проаналізуйте та співставте свою внутрішню реальність ( почуття, емоції, потреби) з зовнішніми об'єктивними фактами ( чи зможе ця людина реально задовільняти ваші внутрішні потреби, чи під силу вам жити у здогадках того, що йому хочеться), а тоді прийміть доросле рішення.
У вашому посланні не сформоване питання. Сподіваюсь, що моя відповідь була максимально наближена до того, що вам хотілось запитати.
Будьте здорові!
Дополнение от автора
Доброго дня,розмлвляла,казала що хвилююсь,ну що відповів-заспокоює,каже що буде зі мною
Дополнение от автора
Ну в мене питання були як заспокоітись,і що це означає,те щл він в планах непостійний але любить мене
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Тоді почитайте моє послання уважно починаючи з "Прислухайтесь до себе....."
А краще зверніться до спеціаліста і проговоріть усе!
психолог онлайн
Добрый день!
Если у Вас есть какие-то сомнения в отношениях, то лучше это обсудить с ним и спросить о его планах, о том, как Вы это видите. Возможно, что у каждого из Вас есть определенные планы, но Вы это не обсуждаете
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня
Корисним буде в такому випадку обговорити як ваш хлопець і як ви бачите своє життя, наприклад, через 5 років. так ви зможете краще зрозуміти, чи вам "по дорозі".
Взагалі, вашу тривогу і сумніви можна зрозуміти. Ви обоє дуже молоді і армія, розлука є неабияким випробуванням для кожного з вас і для ваших стосунків. це нормально хвилюватися і обговорювати своє майбутнє.
Загалом, ви описали свою ситуацію і почуття, пов'язані з нею. Але ви не написали питання, чого вам хочеться, у зв'язку з цим і якої допомоги ви очікуєте від психологів.
Постарайтеся поставити конкретне запитання
Дополнение от автора
Доброго дня Соломія,він недавно запитував у мене,що я планую робити після навчання,але тоді я не розуміла чому він це питає,в чому моє питання,не можу зрозіміти,ніби любить мене,але каже додому поіду через хвилину уже буду з тобою,часто змінює свої плани
психолог онлайн
Це чудово, що вас хлопець про це питав. Отже він серйозно ставить до свого майбутнього і намагається планувати життя.
Питання ви так і не поставили. Я бачу, що ви не розумієте, але не розумію, про що ви питаєте.
Дополнение от автора
Гаразд,моє запитання в тому як заспокоітись і як розібратись в цій ситуаціі,мені здавалось дивним,що він мене лююить,але з іншого боку каже поїду додому а через хвилину змінює своі плани,каже залишиться зі мною,непостійний,в деяких моментах мене хвилює те що він мені обіцяє зараз щось,а потім може передумати
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Думаю, що у вашого хлопця так само багато сумнівів і хвилювань як у вас. Ви хочете від нього чітких планів, обіцянок і стабільності, а він не може вам зараз цього дати, бо сам ще не знає, що буде далі. Тому він говорить те, що ви хочете чути, щоб ви перестали тиснути і заспокоїлися. йому самому важко, а тут ще ви засмучуєтеся і треба вас заспокоювати. Думаю, майбутнє ваших стосунків багато в чому буде залежати від того, чи зможете ви зрозуміти і підтримати хлопця в побудові і реалізації планів на майбутнє.
Чи буде мати ваш хлопець де жити в києві після повернення з армії, щоб вам обіцяти, що точно повернеться одразу до києва а не додому. Яка в нього вдома ситуація? Чи не має він обов'язків там, що його туди прив'язують?
Чому взагалі ви пов'язуєте те, що хлопець може повернутися додому з розривом стосунків. він може жити вдома, але стосунки у вас триватимуть? Можливо він запросить вас переїхати до нього.
Постарайтесь підтримати хлопця у період очікування великих змін. може він вам не каже, але йому теж страшно
Дополнение от автора
коли я спитала чи можк бути таке що тебе батьки заберть додому,але він відповів ні,я туди не хочу і там немає роботи,хтозна,просто 1 рік -знаючі його ще може щось прийти в голову і він злякаєтсья
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Будуючи стосунки, варто враховувати реальний матеріальний стан і фінасові можливості, а не опиратися тільки на власні бажання і мрії.
Дорослу людину ніхто не може кудись «забрати» без її бажання.
Ще одне питання. Ви впевнені, що справді мрієте поєднати своє життя з хлопцем, знаючи, що «йому може щось прийти в голову і він злякається»? А якщо йому щось прийде в голову і він злякається, наприклад, коли ви будете вагітна? На такі речі варто звертати увагу і уважно дивитися, поки ще вас нічого серйозного не пов’язує. Бо ви будете жити з таким чоловіком, який він зараз хлопець.
Дополнение от автора
Так впевнена
Дополнение от автора
«враховувати реальний матеріальний стан і фінасові можливості»що ви маєте на увазі?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
То якщо ви впевнені, то значить, що ви свого хлопця з такими особливостями приймаєте і знаєте що робити, вмієте з такими ситуаціями справлятися.
Маю на увазі, що ваш хлопець може непокоїтися про те, чи зможе фінансово справитися, тому йому складно щось вам пообіцяти. Якщо він зараз вчиться в університеті, то ймовірно, йому батьки допомагають з винаймом житла. Після університету батьки цього робити, швидше за все, не захочуть, доведеться самостійно. А це не так і легко.
Дополнение от автора
ДЯкую пояснили,нешодавно при розмові з ним,він хвилюючим голосом сказав скоро»мені доведеться стати самостійним хлопцем»
Дополнение от автора
А також казав шо хвилюється нащод майбутнього
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Те, що він нічого не обіцяє і хвилюється щодо майбутнього - чудовий знак. Отже, він не голослівна і відповідальна людина. Не хоче обіцяти, якщо не впевнений. Погодьтеся, що було б гірше, якби він просто пообіцяв, щоб ви відчепилися, а там- будь, що буде. В його віці і ситуаціі абсолютно нормально не бути впевненим у майбутньому і шукати себе.