Соцмережі
Хлопець постійно додає різних дівчат в соцмережах, Моделі, дівчата з відвертими фото і лайкає їхні фото, видно що по всій анкеті лазить бо лайки стоять на фото ще за фіг знає який рік... постійно говорила що не приємно і боляче мені, один раз навіть пішла через це але помирилась потім а тут тільки сказала написала скільки можна просити вже сказав що я його за... і розходимось зразу і мовчить два тижні ... я не права чи він мене ні за що має?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
как вы узнаете о том, что он кого-то лайкает?
Возможно, вам стоит обратить внимание на то, как вы сама к себе относитесь? Цените ли вы саму себя? Зачем тратите свое время в поисках этих лайков?
Дополнение от автора
Збільшується кількість друзів постійно, розуму багато не потрібно щоб подивитись кого він додав
Дополнение от автора
Я розумію що йому можливо чогось не вистачає.. мені наприклад уваги не вистачає з його сторони але я не шукаю на стороні спілкування бо ціную наші стосунки
психолог онлайн
Доброго дня, nik75e.
Помітно, що Ви не довіряєте своєму хлопцеві. Звісно, ситуація із неприємних і дійсно болючих. Як хлопець аргументував той факт, що він додає безліч дівчат із відверитими фото?
Розкажіть, будь ласка, чи був у Вас досвід попередніх стосунків і якщо так, то як вони завершилися? Які стосунки були у Ваших батьків між собою?
Дополнение от автора
Перші серйозні стосунки. Звичайна сім’я. Я не звертала увагу на це спочатку якби випадково не побачила переписку з його колишньою дівчиною( жили разом, зробив пропозицію але вона зрадила, за його словами) зустрілись вони каву випити а він це приховав . От тоді я почала приділяти увагу цим лайкам
Дополнение от автора
Він каже що вони самі додаються і йому не шкода. Безліч разів просила , сварилась, плакала і пояснювала що це неприємно мені.
психолог онлайн
Тобто недовіра пішла після цієї колишньої дівчини. Як Ви змогли "випадково" прочитати його переписку? Чи запитали Ви його, чому він приховав від Вас похід до неї? Якщо так, то що він на це відповів.
Просто додаються - цікаво. Як він аргументував той факт, що Вам боляче, а він і досі не хоче видаляти цих дівчат?
Скажіть, будь ласка, що Вам давали ці стосунки і чого Вам у них не вистачало? Чи Ви досі кохаєте цього хлопця і бачите із ним спільне майбутнє?
Дополнение от автора
Сиділи в кафе і він відкрив перед очима месенджер, я побачила останні повідомлення а перед цим казав що має зустріч і дуже приодівся як ніколи от я і склала все до купи... він казав що зустрівся щоб собі доказати щось, просив не розходитись казав що не сможе без мене і пробачила
Дополнение от автора
По великому рахунку я від цих стосунків нічого не мала... не жили за два роки тільки розмови були, мало бачились. Він чесно кажучи або агресіє реагував на мої зауваження або просто ігнорував і робив дальше як знає собі. Любимі його слова ,, у нього на все своя думка,,
Дополнение от автора
Люблю, майбутнє обговорювали а тут...
Дополнение от автора
За колишню сказав що знав яка в мене реакція буде тому і не казав.вона живе з другим зараз з тим з ким зрадила наскільки я розумію.
психолог онлайн
цитата:
Люблю, майбутнє обговорювали а тут...
У цих цитатах спостарегіається суперечність. Любов не може гірчити. Ви не отримували від цих стосунків задоволення, підтримки та не відчували довіри. Крім цього, Ви написали, що за ці два роки "лише були розмови" і на скільки я зрозуміла, Ви не бачили руху з його боку. Тоді чому Ви так довго із ним зустрічалися? Можливо Ви чогось боялися (наприклад самотності, що не знайдете нового партнера тощо)?
Дополнение от автора
Суперечність у цитатах від болю, я так заспокоюю себе і дивлюсь тепер на речі реально просто
Дополнение от автора
Любила і люблю... але він мабуть ні якщо соцмережі виявились важливіше. Любу проблему можна вирішити, бажання було б тільки.
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Новость, что парень, которому доверяешь, мило переписывается с другими девушками, встречается с бывшей - это всегда приносит огромное разочарование и боль. Это удар по доверию. А именно доверие Вы аре восстанавливается сложнее всего и при условии, что над этим работают двое. В Вашей паре, как я поняла, молодой человек не считает нужным менять свои «привычки». Для него это норма. Но Вы пишите:
цитата:
Любила и люблю
цитата:
Люблю, будущее обсуждали
Как думаете Вашей любви хватит, чтобы не замечать его общение в соцсетях?
И ещё.. А как, в какой форме и какими словами Вы попросили молодого человека ограничить общение с девушками в соц сетях?
Дополнение от автора
І просила, жартувала , підмазувала, сварилась, плакала і істерику влаштовувала і писала повідомлення. останній раз написала повідомлення де просила і казала що мені боляче, нехай запитає куму чи дівчину кращого друга ( дуже дружать)і він відписав що я його зає... і розходимось. Навіть не по телефону а повідомленням
психолог онлайн
цитата:
І просила, жартувала , підмазувала, сварилась, плакала і істерику влаштовувала і писала повідомлення
Понимаете тут возможны два варианта: либо парню просто всё равно на Ваши переживания, либо Вы агрессивно эту тему обсуждали. К сожалению такое тоже очень часто бывает. И если Вы это делали агрессивно (могли и не замечать этого), то ответной реакцией от него будет - отказ. что он собственно и делал. Но это как вариант.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Ваша проблема не столько в том, что он кого-то лайкает а в том, можете ли Вы доверять этому человеку. Какие у Вас с ним отношения, если не брать во внимание то, что он добавляет кого-то в друзья или лайкает. Ваши тревоги больше связаны с тем, что Вы пытаетесь что-то контролировать, что может произойти независимо от Вас. Молодой человек не готов к тому, чтобы что-то изменить в Ваших отношениях.
Дополнение от автора
Не розумію для чого будучи в стосунках займатись такою дурнею. Чесно кажучи це смішно в 33 роки бавитись таким. Самооцінка нижче нуля ... як можна два роки кричати як сильно любить, що я його майбутня дружина і так в один момент вибачте насрати в душу
Дополнение от автора
Я ж не ставила навіть питання ребром а просила
психолог онлайн
Здравствуйте.
Контакты парня в соцсетях - это его территория, на это сложно влиять. Похоже у вас с мч конфликт интересов, для вас такое поведение недопустимо, а для него это нормально. Вы со своей стороны можете говорить о том, что вам неприятно то что он делает, говорить о своих представлениях про отношения. Если он продолжает это делать не смотря на ваши слова и просьбы, возможно вам стоит искать человека, который будет разделять ваши ценности.
психолог онлайн
Скажите, а что для Вас значит, что он ставит лайки и проявляет интерес. Что с Вашей самооценкой? Похоже у Вашего парня все в порядке и он уверенно это делает и знает, что хочет. Это больше Вас беспокоит.
Дополнение от автора
В мене таке враження складається що він шукає собі кращий варіант ніж я
Дополнение от автора
Тобто ви нічого страшного не бачите в увазі до інших дівчат , при чому незнайомих.В чому сенс тоді їх додавати і лазити по фото?
психолог онлайн
Это вполне возможно, но что Вас держит в этих отношениях. Он делает то, что считает нужным, даже не смотря на Ваши просьбы и он будет это делать дальше. Возможно, что Вы сами уделяете этому особое значение. Вы пытаетесь контролировать его жизнь и у Вас есть страх потерять эти отношения.
Дополнение от автора
Так маю страх втрати тому що люблю
Дополнение от автора
І як таких стосунків немає уже.
психолог онлайн
цитата:
Можно долго фантазировать для чего он это делает. Вопрос в том, для чего вам такие отношение, где вас не слышат и ваши ценности не совпадают?
Дополнение от автора
Любила і боялась втратити, тай усе
Дополнение от автора
Як тепер вбити почуття в собі і вийти з цього стану?
психолог онлайн
цитата:
І як таких стосунків немає уже....Як тепер вбити почуття в собі і вийти з цього стану?
На скільки я зрозуміла, Ви вже зробили вибір із ним розлучатися. Дійсно, якщо Ваші інтереси не співпадають, довіри не має, а партнери не працюють над її відновленням, тоді питання - навіщо Вам такі стосунки (це вже схоже не на любов, а на созалежність, адже для любові потрібні двоє?
Перш за все, скажіть, будь ласка, скільки часу пройшло із Вашого розлучення і чи Ви остаточно "розтавили всі крапки над і", сказавши йому, що також припиняєте ці стосунки?
Дополнение от автора
Я багато уже на що закривала очі і згладжувала всі кути гострі, я знаю що далеко не ідеальна і теж маю свої таракани але завжди старалась все обговорити... а тут людина вирішила за двох та ще й перепискою, ну як для нього так просто усе і жопи важливіші ніж два роки стосунків то в цій ситуації тільки я дурна. Два тижні не спілкуємось, він почав писати що я його за... і ромходимось я написала що в шоці. Останнє повідомлення його надіюсь на цьому все. Я і не чіпала більше його, думаю то сенсу і немає.дивна реакція в людини коли кажеш що тобі боляче взяти і добити просто.
Дополнение от автора
На душі паршиво передати не можу від цього всього
психолог онлайн
цитата:
Останнє повідомлення його надіюсь на цьому все. Я і не чіпала більше його, думаю то сенсу і немає.
Якщо Ви вирішили завершити ці стосунки, то Ви маєте поставити остаточну крапку у їхньому існуванні (написавши йому на месенджер про остаточне припинення та видаливши його моб. телефон, соц. мережі і т. д.). Ви робите це не для нього, а для себе. Таким чином, Ви не будете обдумувати постійно ці стосунки, Вам буде їх легше відпустити, адже не буде "примарної надії" на їхнє відновлення.
цитата:
На душі паршиво передати не можу від цього всього
Дуже Вам співчуваю. Зазвичай людина, при будь-якій втраті (це стосується і стосунків) переживає наступні стадії: заперечення, гнів, торги, депресія, прийняття. Припускаю, що Ви зараз знаходитеся на стадії гніву, що повільно перетікає у стадію торгів. Дуже важливо пережити конструктивно всі стадії повністю (найбільше це стосується гніву та депресії). Що Вам робити? По перше, обговорюйте якомога більше свою втрату із іншими людьми (друзі, родичі тощо). По друге, я б Вам рекомендувала звернутися індивідуально до психолога для того, щоб Ви змогли отримати психологічну підтримку + пройшли із ним "стадії втрати" менш болісно.
Бажаю Вам пройти ці стадії якомога безболісніше та цінувати себе. Удачі!