Що робити, якщо ступор в житті.
Ступор в житті. Навіть вийти в магазин для мене проблема. В мене пустота, немає енергії, постійно здається, що я смертельно хворий. Немає бажання нічого робити. Я то пив таблетки, то не пив. Куча раз був синдром відміни і в тому числі зараз. Мені дуже погано, страшна втомленість, в желудку дискомфорт.
Одним словом, не відчуваю себе людиною. Не хочеться жити. Не знаю за що мені це!!!!!!!!!!!!!!
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго вечора, Ігор
Я вам співчуваю і розумію наскільки погано ви себе почуваєте.
Ви пишете, що пили таблетки, я так розумію, що маєте на увазі антидепресанти, можливо ще транквілізатори. Їх виписують не просто так, а у зв'язку з певними симптомами, наприклад депресія чи панічні атаки.
Хочу вам пояснити, до такі стани як депресія та ПА не з'являються просто так, вони виникають як наслідок від певних психологічних проблем, сильного психічного напруження. Так от, таблетки, допомагають полегшити цей наслідок, наприклад послабити депресію, але вони не позбавляють вас причин, що до неї призвели. тому і ефект такий короткочасний, тому що причини залишаються.
Тому, для того щоб вийти з цього стану, потрібно лікуватися в комплексі: з одного боку при необхідності - медикаментозно, з іншого - обов'язкова робота з психологом, щоб зрозуміти і забрати причини.
тому вибирайте спеціаліста і працюйте. можете особисто (багато де карантин послабили і робота психологів дозволена), можете онлайн, як вам зручніше.