Этично ли так делать?
Этично ли поведение моего коллеги доктора, или я себя накручиваю?
Мы доктора разных специальностей, поэтому не конкурируем. К тому же, мы встречались, потом расставались, мирились... Сейчас тепло общаемся, но он то пропадает, то ухаживает, но нравится мне, а сегодня...
Я молодой специалист, работаю 3 месяца. Честно сказать, всё ещё переживаю и продолжаю читать книгу по специальности после каждого пациента. Очень рада, когда они выздоравливают... Но случился первый промах... обратилась ко мне его бывшая пациентка, и как я поняла, они сдружились, молодая девушка, у которой возникли проблемы по моей специальности. Непонятно что, но лечение назначила по симптомам. Не помогло... Поменяла назначение, улучшения были, но чуть-чуть... Ещё раз меняю, но она пошла к другому доктору, моей наставнице можно сказать, которая сделала ей свои назначения.
Сегодня этот мой коллега скинул мне скрин переписки с этой "Аллочкой", как она подписана у него... Так ей наконец помогло то лечение, написала ему что я " тупая курица"...
А мне он пишет- "я на твоей стороне", я ответила что мне неприятно, после чего он резко ответил: "я хотел как лучше, спокойной ночи" и пропал.. Но так плохо мне, даже не знаю что обиднее, что она так меня обозвала и я не смогла помочь, или что он мне зачем то отправил это...
Сижу и слезы текут, первая неудача в работе..
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Добрый день,Алевтина!
Что вас беспокоит больше - Профессиональная неудача, нелестный отзыв о вас пациента или нескладывающиеся отношения с коллегой?
психолог онлайн
Вітаю!
Ваша відповідальність і ініціативність дуже похвально. Не змішуйте свої особисті взаємини НІКОЛИ з професійними- на майбутнє. бо цього ще буде і буде.
Відправляйте до більш досвідчених фахівців, скеровуйте на діагностику, ідіть в парі з іншими так розділите відповідальність і лаври те ж.
Тут бачиться мені між рядками перфекціонізм і всесилля. Зі мною те ж так було та деякі люди не хочуть вилікуватись, а деякі насолити такими вчинками, бо ж навіщо писати смс.
Розуміних вам кроків і рішень
психолог онлайн
Доброго дня, Алевтина!
Хочу Вас підтримати і сказати, що прогрес без помилок неможливий - в цьому суть практики. Для того, щоб "відточити" свою професійну майстерність, Ви будете робити помилки, проте не обезцінюйте себе за це як спеціаліста та як людину. Помітно, що Ви вкладали зусилля у пацієнтку + продумували різні варіанти лікування - Ви вже молодець! Головне - це зробити висновки і рухатися далі.
цитата:
Но так плохо мне, даже не знаю что обиднее, что она так меня обозвала и я не смогла помочь, или что он мне зачем то отправил это...
Насправді, лише Вам про це відомо. Особисто я припускаю, що все одночасно: відсутність чіткості у стосунках із цим чоловіком, що Вас виснажує (адже Ви витрачаєте свою психічну енергію на обдумування) + близькі стосунки цього чоловіка із пацієнткою (Ви починаєте будувати гіпотези, що може бути між ними спільного, хоча Ви вже з ним не зустрічаєтеся) + перший "прокол" та обезцінювання Вас пацієнтом як професіонала (що занизило Вашу самооцінку) + якісь психологічні ігри збоку колишнього, які є не зрозумілими.
Також розкажіть, будь ласка, хто був ініціатором розлучення? Якою була причина розтавання?
Що б я Вам рекомендувала? По перше, розберіться у почуттях до свого колишнього: чи Ви його кохаєте, чи бачите із ним своє майбутнє, чи це просто созалежність. По друге, відкрито проговоріть із ним Ваші стосунки, щоб виключати будь-які моменти непорозуміння. По третє, розвивайте свою самоцінність та дозвольте бути собі не ідеальною.