Проблеми з комунікацією
Моє ім'я Сергій. Мені 27 років. У мене проблеми з комунікацією. Я маю хорошу освіту і потрапив на правильну роботу, де у мене є шанс просуватися по кар'єрі. Але я відчуваю себе не повноцінним у спілкуванні в компанії друзів чи при не формальному спілкуванні з колегами. Коли інші говорять я відчуваю не задоволеність собою, у мене погіршується настрій, я замикаюся в собі. Узагалі батьки говорять що я спокійний по житті, але мені треба більше спілкуватися. Мені набридло своє бачення життя, своє не задоволеність собою. Мені не вдається приймати похвалу, тому що вважаю що мене "підстьобують". Я розумію що дай іншій людині ті умови і освіту яку я маю можна було б досягнути успіхів у житті. Але ключовими я вважаю є особисті якості. Яких я чомусь не маю.
3 місяці назад я взбунтовав і від батькіа(так як був 2 міс без роботи і жив з ними) переїхав за 500 км від дому. Тепер я неподалік від Києва працюю на виробництві технологію якого вивчав в університеті.
Але як каже сестра: Де б ти не був, ти завжди береш себе з собою.
Шановні психологи мені потрібна Ваша допомога. Мені дуже не вистачає віри в себе. Часто себе картаю за помилки які зробив за останні 4 роки. Батьки мені часто про це нагадували. Я просто моментами зривався на них, не міг тримати себе в руках.
Я ще молодий, але часто бувають моменти відчаю. Але саме головне є усвідомлення того що моє життя залежить від мого внутрішнього світогляду, від моїх думок і вчинків.
Так далеко від рідних і мені не вистачає підбодрювання від сестер, з якими інколи бачилися. Або від мами яка завжди знаходила слова підтримки. Тепер я розумію що маю стати самодостатнім як в емоційному так і в матеріальному плані.
Але чомусь не можу бути впевненим у собі...
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый день!
В начале, Вы написали, что Вас иногда критиковали мама и сестры, и Вы решили уехать из дома и стать самостоятельным. А вконце сообщения, Вы написали, что Вам не хватает их поддержки.
Почему, Вы тогда приняли решение, уехать из дома?
Дополнение от автора
Поїхав з дому по тій причині, що вони забороняли мені працювати на виробництві по змінному графіку роботи. На мене дуже мають вплив слова рідних. Але в більшості випадків вони йшли в розріз з моїми бажаннями. Не встигав я поїхати на якусь співбесіду як уже починали телефонувати люди з родини яким розказав хтось із батьків. Тому зв'язався з університетським другом який працює на виробництві і вирішив переїхати, бути подалі де ніхто з рідних не знає місцевості і задають менше запитань.
психолог онлайн
Здравствуйте,
вы не сможете решить ваш вопрос общаясь на сайте. Проблемы с самооценкой возможно решить только в длительной личной терапии.
психолог онлайн
Вы приняли правильное решение, что решили уехать и стать самостоятельным
Очень важно, вовремя отделиться от родителей и жить своей жизнью, совершать свои ошибки и добиваться успехов.
Критика и контроль родителей и родственников, только тормозят эти процессы
Согласна с коллегой (Мария Александровна Костюкевич), что проблемы с самооценкой, можно решить только на личной терапии
психолог онлайн
Добрий день! Кращий варіант - індивідуальна терапія. На сайті можемо лише підтримати!
психолог онлайн
Доброго дня! Це ваш перший досвід самостійного життя?
психолог онлайн
Добрый день Сергей.
Ваш поступок, то что вы переехали от родителей, действительно смелый, и это поступок из вашей уверенной части, которая безусловно у вас есть.
Чаще слушайте себя, то что хочется сделать именно вам. Ошибки будут конечно, но без ошибок не возможен рост.
Вы уже сейчас чувствуете как вам бы хотелось чтоб было, на эти ощущения и ориентируйтесь, следуйте им.
И старайтесь убирать самокритику, не вешать на себя ярлыки, то что вы какой то не такой, хуже в чем то. Вы такой, какой вы есть сейчас, уже можете достичь многого в жизни.
Любое изменение себя должно начинаться с принятия себя таким какой вы есть сейчас. Без этого не просто будет развиваться.
Если хотите, напишите мне на почту, пришлю вам некоторые техники в помощь к работе над собой.
Если готовы попробовать пообщаться в режиме консультации, обращайтесь.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Ваш вопрос скорее звучит как проблема в отношениях с семьей. Вы хотите отделиться от них и жить самостоятельной жизнью, но Вы еще нуждаетесь в их поддержке. Вы начали делать только свои первые шаги в отделении от семьи и много уже достигли. Вы говорите о каких-то социальных достижениях, но в своей психике Вам еще сложно отделиться эмоционально. Вы еще нуждаетесь в поддержке и отклике близких людей. Есть ли у Вас еще какие-то близкие отношения с друзьями или подругами, кто бы мог Вас поддержать?
Дополнение от автора
Так, є університетський друг. Який працює на цьому ж виробництві.
психолог онлайн
Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально, если ВЫ чувствуете, что Вам самостоятельно очень тяжело с этим справляться
психолог онлайн
Як Ви з другом комунікуєте? Чи може Вас підтримати?