друзья и конкуренция
с переходом в новую школу все было очень плохо. не смотря на то, что я очень даже не тихоня, веселая и открытая, коллектив на то время я меня не принял, и я стала почти изгоем, дружила только с самой не популярной девочкой, а та компания, в которой я хотела быть ( самые популярные девочки ), не обращали на меня внимания, и считали лохушкой. дополняло ситуацию то, что я учусь в класе с девочкой, которая дочка директора. она то и сразу меня не взлюбила. до моего прихода в классе была только одна звезда, одна молодец, а тут появилась я, которая училась на отлично без всяких поощрений. я долго хотела добиться дружбы, внимания и значимости для тех девочек, но у меня ничего не вышло. им нужен был объект для обсуждения, часто розпостранялась ложная информация про меня, и было оочень много сплетен. потом я просто стала игнорировать это. я забила, нырнула с головой в учебу, много читала и тупо училась, так как выбора у меня особого не было. в компании и на вечеринки меня не брали, гулять со мной не хотели. мне стало пофиг, я подумала, зачем унижаться, не хотят – не надо. и перестала за ними бегать. в летнем лагере я поговорила с теми девочками, мы высказали все, и помирились, приняв решение дружить вместе. я была в шоке. как только мне стало пофиг, ко мне сразу потянулись. в следующем учебном году, я доказала всем что я - не пустое место. со мной общаются и уважают. но это не самое главное. есть проблема в другом. Вот та самая девочка, дочка директора, предложила дружить. но я не могу изменить своё мнение к ней. она, это будто 2 разных человека, в одном - полная стерва, идущая по головам, эгоистка, а в другом - хороший и чувственный человек. вот её статус сделал с неё звезду, оценки ей и так и так будут 11-12. олимпиады и научные роботы, МАН, все как на блюдце учителя преподносят ей. меня это очень бесит, как и бесит все в ней. может, это зависть. мои родители всегда меня сравнивают с ней, мол вот, ты стала лучше учить ин.яз. так как и она, ты хочешь себе новый телефон, чтобы доказать, что ты стоишь чего то! у меня чувство ненависти к ней, хоть и мне кажеться, неоправданное. меня бесит, когда кто то лучше, это неприятно признавать. мне кажеться, мы НИКОГДА не станем подругами. вот эти вот вечные хвастанье и рассказы о новых брендовых вещах, поездке за границу… наверное, я ей завидую, хотя мне абсолютно все равно. за её поступки, те самые крутые девочки класса, не хотят с ней общаться, за вот ети её вечные выделования. помогите мне разобраться...
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Доброго дня, Ліза!
цитата:
с переходом в новую школу все было очень плохо. не смотря на то, что я очень даже не тихоня, веселая и открытая, коллектив на то время я меня не принял, и я стала почти изгоем, дружила только с самой не популярной девочкой, а та компания, в которой я хотела быть ( самые популярные девочки ), не обращали на меня внимания, и считали лохушкой.....
Дуже часто, коли людина переходить із однієї школи в іншу - це великий стрес. Ви приходите у вже сформований колектив зі своїми "зірками" та "аутсайдерами", всі соціальні ролі розподілені, а ніяка "зірка" не захоче собі крнкурентку. Крім цього, Ваш перехід припав якраз на підлітковий вік, коли школярі намагаються "завоювати своє місце під сонцем" та визначають свою соціальну роль у суспільстві.
цитата:
что я учусь в класе с девочкой, которая дочка директора. она то и сразу меня не взлюбила.
Як саме Ви зрозуміли, що вона Вас "не взлюбила"? Опишіть її конкретні дії.
цитата:
я долго хотела добиться дружбы, внимания и значимости для тех девочек, но у меня ничего не вышло. им нужен был объект для обсуждения, часто розпостранялась ложная информация про меня, и было оочень много сплетен. потом я просто стала игнорировать это. я забила, нырнула с головой в учебу, много читала и тупо училась, так как выбора у меня особого не было. в компании и на вечеринки меня не брали, гулять со мной не хотели. мне стало пофиг, я подумала, зачем унижаться, не хотят – не надо. и перестала за ними бегать. в летнем лагере я поговорила с теми девочками, мы высказали все, и помирились, приняв решение дружить вместе.
Дуже співчуваю Вам, що Вас не приймали. Це боляче. Ви знаєте, хто поширював про Вас плітки? Скажіть, будь ласка, Ви помирилися із цими дівчатами, проте у Вас напевно залишився "осад", що Вас раніше не приймали?
Знаєте, чому вони почали з Вами дружити, коли Ви почали їх ігнорувати? Припускаю, що Ви перестали прикидатися і намагатися заслужити любов і увагу оточуючих, а почали бути просто собою, а люди цінують відкритість та щирість. Якщо люди не приймають такою, яка Ви є, то це не друзі.
цитата:
Вот та самая девочка, дочка директора, предложила дружить. но я не могу изменить своё мнение к ней.
Ви маєте право пускати в своє життя тих людей, які Вам подобаються і уникати токсичних особистостей. Ви можете з нею товаришувати, однак це зовсім інше, ніж дружба. А чому, власне, Ви хочете "змусити себе" подружитися з нею? Ви боїтеся, що Ваші нові друзі відвернуться від Вас (тоді це не друзі), чи на цьому наполягають батьки? Чи Ви гніваєтеся на себе, що Ви їй заздрите і не можете її прийняти? А Ви і не маєте всіх приймати і Ви маєте право на гнів.
цитата:
меня это очень бесит, как и бесит все в ней. может, это зависть. мои родители всегда меня сравнивают с ней, мол вот, ты стала лучше учить ин.яз. так как и она, ты хочешь себе новый телефон, чтобы доказать, что ты стоишь чего то! у меня чувство ненависти к ней, хоть и мне кажеться, неоправданное. меня бесит, когда кто то лучше, это неприятно признавать.
Я б сказала, що заздрість - це поєднання гніву (на себе, що Ви не досягаєте того, чого вона; на неї - що вона має ресурси і визнання, які не маєте Ви; на батьків - що вони визнають її, але не визнають Вас і постійно Вас порівнюють з нею) + сум (що Ви відчуваєте дефіцит того, що має ця дівчина - увагу і визнання з боку Ваших батьків, вчителів, минулих подруг + матеріальний достаток) + страх (що ця дівчина забере всю увагу на себе і Ви залишитеся без неї; що у Вас немає того ресурсу, який має вона і це пряма загроза для Вас). Насправді заздрість - це вроджене почуття і його дала нам природа не просто так, а для виживання. Найгірше - це заперечувати заздрість тому, що вона тоді нас "з'їдає" зсередини. Я пропоную Вам написати список, де Ви б перечислили все те, через що Ви їй заздрите, щоб краще зрозуміти, де у Вас є дефіцити у потребах та над чим потрібно працювати. Також вивільніть конструктивно гнів, який у Вас накопився, побивши інтенсивно подушку, поки не відчуєте втоми (головне - не зашкодьте собі). Я б також рекомендувала Вам відкрито поговорити з батьками, сказавши, що Вам боляче і образливо, коли вони порівнюють Вас з іншою дівчиною і Вам би хотілося, щоб вони хвалили саме Вас.
Також пропоную Вам розвивати свою самоцінність (напишіть список із 20 ознак, які Вам подобаються у собі та перечитуйте його перед сном та вранці, в моменти, коли Ви починаєте критикувати себе; станьте перед дзеркалом та придивіться уважніше до себе, визначте ознаки, які Вам подобаються у вашій зовнішності, запишіть їх і перечитуйте; два рази на день ставайте перед дзеркалом та говоріть собі "Я люблю тебе", "Ти для мене цінна"; також просіть про компліменти та хороші слова у батьків та друзів - це допоможе відновити Ваш внутрішній ресурс - у цьому немає нічого погано, це лише зміцнить Ваші стосунки).
Помітно, що Ви розумна і талановита дівчина, цінуйте себе і приймайте себе у всіх проявах, фільтруйте своє оточення та будьте собою! Удачі!