Не можу знайти спільну мову з матір‛ю
Тривалий час мають місце скандали в сім'ї. Це погано відображається на стосунках з чоловіком та сином. Ми живемо разом. Мама не соромиться в висловах та діях. Вона вважає що права. Найгірше те що це бачить дитина. Я не виправдовую себе так як в мене досить запальний характер. Хочеться налагодити стосунки нарешті, все таки нам ще жити разом.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Самое сложное для молодой семьи - это выжить в условиях вместе с чьими-то родителями. И не важно это родители жены или мужа. Проблема такой ситуации в том, что Вы не можете изменить других людей, как бы они себя не вели и как бы Вы ни были правы - единственное что Вы можете - это измениться самой, объединиться с мужем и научиться жить счастливо даже во враждебных условиях. Это вопрос смыслов - раз и вопрос границ - два. Но в первую очередь всё же вопрос смыслов. Рекомендую поработать с психологом работающем в экзистенциальном анализе.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Добрий день! Як Ви захищаєте, відстоюєте себе? Як говорите про свої межі? Чи є у Вас варінт відокремитися від мами?
консультация психолога
Доброго дня! Я так розумію, ви живете разом із вашими батьками?
Проблема поколінь - раніше люди жили великими сім‘ями, через те що це було вигідно - безпечно
У наш час потреба у безпеці залишається, а ось потреба жити із батьками - ні
Як ви відстоюєте себе? Чи відокремлюєте свою сім‘ю від батьківської?
Чи є у вас можливість жити окремо?
Дополнение от автора
Добрий день Тетяна. Я не зовсім розумію як можна себе захищати від мами? Меж як таких не признається. А будь яка розмова навіть якщо починається мирно закінчується з протилежним результатом. Варіану жити окремо немає. Та і боюся це питання не вирішить.
консультация психолога
Найкраще, що ви можете зробити для своєї сім'ї - це почати жити окремо.
Якщо зараз це не виходить, варто над цим задуматися і почати працювати над ціллю.
У мами своє бачення життя, як би ви не старалися -проблеми будуть вилазити з різних сторін, адже це потребує роботи не тільки з вашого боку, але з боку мами.
психолог онлайн
Кожна людина повинна мати межі! Говорити людям, чого ми потребуєм. Як вони можуть здогадатися про наші потреби? Чи говорите Ви з мамою про свої потреби?
Дополнение от автора
Добрий день Євгенія. Ми живемо з моєю мамою. Батьки розлучилися вже давно. Як можна себе відстоювати? Говорити я намагалася. Але це ні до чого не приводить. Мені постійно вказують що я не така і що не так роблю. Абсолютно все. Я виховую неправильно, живу з чоловіком не так. І це все приправляється порівнянням з її свекрухою. Мовляв що я не в неї "пішла"...
Дополнение от автора
Жити окремо це проблема яка в нашій ситуації не вирішиться за рік чи два. Придбання житла не така легка справа, а інших варіантів для нас немає. Оренувати неможливо з певних причин.
Дополнение от автора
Татьяна, я чесно намагалася і це не один раз було, і навіть не 10. Це тягнеться роками. Був період коли ми жили окремо до того як я вийшла заміж і після. Навіть тоді коли нас розділяло тисячі кілометрів порозуміння між нами не було. 9 з 10 розмов закінчувалося сваркою, киданням слухавок і дуже неприємними висловами.
консультация психолога
Співчуваю вам, ситуація дійсно важка ::sad::
психолог онлайн
Чому немає можливості жити окремо?
Дополнение от автора
Татьяна, тому що фінансово ми не в змозі придбати квартиру в найближчому майбутньому.і допомоги нам чнеати ні звідки. Та і мали вже гіркий досвід від такої допомоги.
Дополнение от автора
Євгенія, я зі своєю сім'єю це однозначно. Бо вони моя сім'я і єдине що ще тримає мене. Але ж вона моя мама! Добитися того щоб стукали у двері це випадок під настрій, а коли замикати кімнату ще гірше стає. Стосовно похвали, це мабуть вже в'їлося під шкіру якщо не глибше.
психолог онлайн
Як Ви можете пристосуватися до ситуації, якщо не можете її змінити?
психолог онлайн
Налагодити стосунки - ніяк і ніколи не вийде. Ваша мати для Вас є токсичною людиною, по суті ворогом. Вам мабуть важко таке зрозуміти, але повірте, таке буває і на жаль не так вже й рідко. А ворогу треба давати відсіч - іноді дуже жорстку. А ще треба після відсічі переходити в контрнаступ - і бити по слабких місцях. Так робить з Вами вона, бо по суті - вона НЕ матір, просто той, хто Вас породив. Матір - це зовсім інше. Та, хто любить, піклується, захищає тощо. А хто нападає та не дає жити - справжній ворог.
І, крім того, судячи з опису вчинків я припускаю, що вона - психопатка. А це НЕ лікується. І з такими жити разом неможливо, бо вони терористи й насильники, маніпулянти та брехуни. І ніколи такими бути не перестануть.
цитата:
Варіану жити окремо немає. Та і боюся це питання не вирішить.
Вирішить, ще і як. Молодій сім'ї не можна і неможливо жити разом з батьками - це катастрофа для сім'ї.
А живучи окремо є можливість взагалі не спілкуватися зі скандальними родичами, а іноді навіть не говорити, де ти живешь. І це правильно.
Дополнение от автора
Татьяна, мовчати і робити що кажуть. Усім, а не тільки мені.