Відчуття що не потрібна
Добрий день ,зустрічаюсь з хлопцем  2 роки ,моя мама і тато його не любили і не признавали зразу ,а зараз мені внушають що він страшний що мені буде з ним погано жити що ми будем сваритись ,часто мене гноблять кажуть що я не роблю нічого що така сяка, якось сказали вобше що я не дуже красавіца  що є і кращі діти ніж я,каже мама що нащо я таку дуру родила,каже що коли вже забереш монатки і пиздуй з своїм хлопцем подальше
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, у родителей очень часто возникает чувство страха, что дети вырастут и покинут родительское гнездо. И тогда им прийдётся уделять больше внимания друг другу. А за годы пока дети были детьми, они этому разучились. Возможно, Вам стоит задуматься над вопросом о личной терапии, проработать сепарацию от родителей. Я не знаю как сложатся Ваши отношения с этим и последующим парнем, но если Вы не будете пробовать это делать самостоятельно, то тоже не будете этого знать! Счастья Вам!
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
часто мене гноблять кажуть що я не роблю нічого що така сяка, якось сказали вобше що я не дуже красавіца  що є і кращі діти ніж я,каже мама що нащо я таку дуру родила,каже що коли вже забереш монатки і пиздуй з своїм хлопцем подальше
Сочувствую тому, что Вам сейчас приходится переживать. Я так понимаю, что основная проблема в том, что Вы были не всегда хороши для своей мамы и, поэтому любой Ваш выбор будет плохим. Я бы Вам рекомендовала подумать о том, чтобы жить самостоятельно от родителей и не зависеть от их мнения. Это Ваш выбор и Ваша жизнь
психолог онлайн
Ви зустрічаєтеся з коханим на нейтральній території? Чи Ви з обранцем живете разом з батьками? Слід мати на увазі, що дуже рідко молода сім'я здатна безконфліктно жити під одним дахом зі старшим поколінням. У цьому випадку Ви змушені жити узгоджено з правилами старшої сім'ї, вміти йти на компроміси, вирішувати спірні питання мирним шляхом. В таких умовах складніше сформувати власні сімейні цінності, правила і порядок.
Схоже на те, що образи на Вашу адресу - це спосіб вберегти Вас від помилки (наскільки обгрунтовані висновки ваших рідних - без детального розбору не зрозуміло). Як Ви поводитеся, що батьки не бачать у Вас дорослу особистість?