Причина в мені чи в чоловікові?
Доброго вечора. Допоможіть розібратися: проблема в мені чи в моєму чоловікові? Суть в тому, що мене починає дратувати все. Я працюю, графік роботи по 12 год позмінний, на роботі звичайно втомлююся. Після роботи або ж у вихідний я займаюся приготуванням їжі, прибиранням, пранням, справами у місті і т.д. Тобто часу на відпочинок не має. В голові постійно думки про те, щоб щось змінити в житті, щоб легше було жити, більше заробляти, працювати на себе. Зробити ремонт в квартирі, купити машину. Чоловік цим не переймається, він живе , як мені здається одним днем. Щоб щось змінити, це потрібно одне місце підняти з дивана і пахати, але ні, його влаштовує робота. Ми отримуємо плюс-мінус одну зарплату. Я розумію, що це не справедливо. Я працюю + дім , а в нього лише робота. Тоді мені потрібно менше працювати, але я не можу. Я хочу бути незалежною і отримувати те, що отримуюю. Звичайно, я із задоволенням займалася б домашніми справами, якби чоловік заробляв добре. Але він мені каже: що він не бізнесмен. Як бути?
Вопрос от: ; Возраст: 27
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня, ответственность за ситуацию, которая складывается в результате взаимодействия пары несут оба партнёра в равной степени. Один позволяет что-то, другой делает. Если есть желание что-то изменить - меняйте, партнёр или подстроится к новым обстоятельствам или перестанет быть партнёром.
Дополнение от автора
Віталій, а як же те, що чоловік повинен бути чоловіком і забезпечувати сім'ю. І вже зараз про це думати. А я повинна подумати про народження дитини, створити уют в домі. Як мені можна поєднати це все разом? Я не хочу ставати "мужиком в штанах"
психолог онлайн
Доброго дня! Як давно Ви у стосунках з чоловіком? Чи обговорювали Ви питання щодо забезпечення сім'ї на початку стосунків?
З описаного вище, я так розумію, що Вашого чоловіка все влаштовує і він не планує нічого змінювати, ситуація не влаштовує тільки Вас?
Дополнение от автора
В шлюбі декілька місяців, а разом 2 роки. Чоловік знає, що має забезпечувати сім'ю, але він думає, що на фінанси його якось проживемо. Міняти нічого не хоче, а мене звичайно не влаштовує.
психолог онлайн
В отношения мы приходим с какими-то своими идеями о том как должно быть. И не всегда эти наши идеи совпадают с идеями наших партнеров, а заранее мы эти нюансы между собой не обсуждаем, к сожалению. Вы считаете что муж должен обеспечивать семью. Он считает, что того что он зарабатывает достаточно. Вас не устраивает что вы занимаетесь домом, еще и работаете. Вы считаете, что вы делаете больше работы чем муж. Но меньше вы не можете себе позволить. Причина в том, что ваш уровень притязаний выше чем у мужа. Ну и как-то с этим нужно быть.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Буду думати, що з цим роботи, щоб нам було комфортно.