що робити як себе вести
Добрий день чоловік каже, що хворий але всі врачі кажуть що він здоровий .(Це трапилось як одного разу піднявся тиск,визвали скору не знали як збити(скору приїхала теж сказала все добре не має нічого страшного,буває таке)
Я не знаю як себе поводити, що робити?
Він каже що в нього депресія але лікарі такого не ставлять.
Він читає статті при депресію і потім в нього появляються дані симптоми. Я їх не бачу в нього.
У мене нерви здають іза того що мене почало після місяць стану такого бісити спочатку хвилювалася потмі я бачу що не має нічого серьезного почало нервувати.
Почав читати книгу ,,Стрес тревожность дересия,, Светлана Семенда.Мені здалось у нього появилось быльше сиптомів і не має настрою.
Допоможіть як мені себе вести моживо книги якісь щоб він заспокоївся він мнітельний і писиміст
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Настя, добрый день!
Да, действительно, у Вашего мужа может быть все нормально физически, но психическое состояние может очень сильно влиять на его давление и иметь психосоматическую причину. Что у Вас происходит в жизни? Были ли какие-то проблемы у мужа на работе или в личном плане? О чем его тревога? Вы пытались с ним поговорить? У мужа есть возможность обратится за терапией к специалисту в Вашем городе?
психолог онлайн
Добрый день.
цитата:
Він каже що в нього депресія але лікарі такого не ставлять.
Врачи считают, что физически он здоров. Но обращался ли Ваш муж к психиатру? (Психиатр ставит диагноз депрессия, если она есть).
А как у мужа обстоят дела на работе? Не было ли каких-то сильных стрессов? Что-то могло повлиять на состояние Вашего мужа.
Я бы рекомендовала все же обратиться к психотерапевту, психологу. Нет настроения, возможно Вашего мужа что-то тревожит. Даже если он себя сам "накрутил", специалист поможет разобраться.
психолог онлайн
Іноді не варто суперечити, коли хтось настоює на своєму. Тому що можна почати грати у гру "Так, але..." - ви будете перераховувати чоловікові ознаки його здоров"я, а він буде вам казати - "так, але у мене ж є ось це.... і ось це...", і вам знову доведеться шукати аргументи, щоб спростувати його хворобу, довести, що він не хворий. Тому краще не суперечити, а умовно "піддатися" фантазіям чоловіка. Попробуйте сказати йому - "так, в тебе є цей симптом, мені дуже жаль, що це так. Жаль, що тепер треба щось з цим робити. Сподіваюсь, ти справишся". Заразом ви ще й відповідальеість йому передасте. Але не треба бігати разом з ним по лікарнях, закуповувати ліки і т.п. Якщо розповідає про симптом, просто вислухайте, не перебиваючи, а в кінці пожалкуйте на словах, що йому доводиться мати з таким справу.
Дополнение от автора
Він каже що в нього тиск я міряю в нього не має його пульс після нагрузки 90.
Ми разом працюємо мені здається сам робить якісь провакації для ругані.Не виконує роботу нормально, директор знає який стан мовчить йому. Але це не нормально він грубить директору.У нього не зрозуміла агресія до мене.Я стараюсь підтримити його він грубить я йому кажу візми в руки себе не можна так настроювати себе на якісь хвороби в тебе показують все добре з тобою.Кажу що психологічно потрібно себе постаратися в руки взяти менше нервуватися.
Мені здається в нього агресія тільки до мене тому що він з мамою нормально розмовляє,так буває певна возбужденость.
Історія його стана більш конкретна така трапилась він образився на мене іза чепухи що я сказала про знаки задіока. Він моїй мамі сказав що я больна на голову мені потрібно лічитися мама не змогла на ці слова змовчати. У нас все було пару днів нормально він уїхав до своєї мами в гості. Все його було состоянння хороше.Але в неї стає дома погано і вони почали бігати по лікарях а потім продовжулося і в мене і це уже місяц рішаємо що робити. Я не сказала що депресія він знає що потрібно зі мною говорити зверхню і указувати мені чим більше стараюсь тим більше вимоги.
психолог онлайн
Настя, ви так і не дали мені зворотного зв"язку на мою пораду. Тому я хочу почути від вас, як вам мої ідеї? про те, що не треба приєднуватися до патології чоловіка? що не треба заперечувати його симптоми, але надати йому можливість самому з ними барахтатись? що не треба міряти йому тиск, бо так ви приєднуєтесь до його патології?
психолог онлайн
цитата:
Ми разом працюємо мені здається сам робить якісь провакації для ругані.Не виконує роботу нормально, директор знає який стан мовчить йому. Але це не нормально він грубить директору.У нього не зрозуміла агресія до мене
Такое ощущение, что ему нужна эта болезнь для чего-то, как будто он в нее прячется. Как Вы думаете, какие могут быть на это еще причины, которые Вы не видите?
психолог онлайн
Доброго дня.
Настя, мені здається ваш чоловік обрав роль жертви і йому комфортно в цьому стані, а так як ви йому суперечити і не вірите в те, що він вам старається донести про хвороби, звідси й випливає агресія саме до вас. Ви з його боку для нього найближча людина і саме від вас він хоче уваги, тепла, турботи, а не від директора.
Спробуйте йому розповісти, що ви відчуваєте в цій ситуації, що ви хочете йому допомогти, але не знаєте як, нехай підскаже вам, що він від вас вимагає, а ви вже зможете зробити для себе висновки, як вийти з цієї ситуації.
Дополнение от автора
Дякую, Вам Татяна спробую так зробити можливе вийде.
Він каже що надоїло моя забота, а потім, коли я перестаю заботися за нього він каже ти про мене зовсім не думаешь.
Мені здається не можна так перебільшувати як він в мене були в житті тяжці ситуації але в той час я трималась старалась на цьому зациклюватися я йому кажу не можна так зациклюватися на своєму здорові. Мене таке чувство він хоче найдти якусь хворобу в себе.я наприклад боюсь такого я думаю це невірно. Я за цього сама стаю нервова від не розуміння його
психолог онлайн
Какие у вас вообще отношения с мужем?
Готов ли муж пойти к психологу и психиатру, чтобы тот подтвердил или опроверг его депрессию?
психолог онлайн
цитата:
Мене таке чувство він хоче найдти якусь хворобу в себе.я наприклад боюсь такого я думаю це невірно.
Вы могли бы ему предложить пойти к психотерапевту на прием, если он чувствует психологические причины? Мы не знаем, почему он так реагирует. Мы можем только предполагать
психолог онлайн
Здравствуйте. Предложите вашему мужу посетить психиатра для установления диагноза (депрессию может диагностировать только психиатр). Он же в случае установления депрессии пропишет лечение. В случае, если психиатр скажет, что состояние в пределах нормы, обратитесь к семейному психологу.
Дополнение от автора
У нас можна сказати хороші і погані відносини. Він буває зривається на мене без причин обзивається потім каже що я вина в цьому., може без причин перестати розмовляти з моїй батьками.
психолог онлайн
цитата:
Він буває зривається на мене без причин обзивається потім каже що я вина в цьому., може без причин перестати розмовляти з моїй батьками.
Из того, что Вы описали, то возможно, что человеку действительно может быть плохо, но ему тяжело донести это. Попробуйте проконсультироваться с врачом психиатром. Эти не контролируемые приступы агрессии могут говорить о том, что человеку сложно с этим справляться
Дополнение от автора
В нього ще дуже цікава поведінка . Йому днем погано а вечері хорошо потім ніч не спить так говорить але коли я просинуюсь він хропить а він каже що цілу ніч не спить.Ще його слова мою в сторону що це я його довела.я не починаю з ним ругань він завжди своє не задоволення виставляв іза цього ругань відбувається тому що ми різні.Ще говорить що місце потрібно змінити проживання його тисне тіпа від цього погано я не можу зрозуміти це ігра чи що(піля таких слів )Поїхали де він раніше жив там тіпа йому краще було і він почав казати давай переїдим сюди.Тоже я ж не можу почати жертувати всім що маю.
психолог онлайн
Настя, що ви почали впроваджувати з того, що вам тут написали психологи два дні тому? З того, що я Вам писала? Бо я бачу, що ви залишились на старих позиціях і навіть не пробуєте міняти поведінку. Ви так само доводите нам і чоловікові, що він не хворий. Я ж вам говорила, що така тактика не працює, а лише поглиблює патологію. Я б хотіла вам нагадати також і про вашу відповідальність і вас закликати до роботи. Тому що ви лище скаржитеся, лише переповідаєте нам те, що ми вже й так зрозуміли. Ми, психологи, вкладаємося якось в вашу ситуацію. Хотілося б, що б ви теж почали над нею працювати
Дополнение от автора
Я стараюсь уже. Але він так мені говорить постійно я йому говрю що тобі потрібно самому з цим справитися лікарі не допоможуть поки ти сам не зрозуміешь що це все з голови не потрібно на цьому зациклуватися, я вірю що ти сам сможеш справитися.На даний момент він хоче до психотерепевта але я його не можу найдти в м.києві він постйно говорить про антидіприсанти щоб йому допомогли що він не може справитися з ними нервопотолог йому назначив антидиприсант легкий але він каже що він йому не допомагає. Він дивится в інтернеті врачів і ставить собі діагнози. і розказує мені я вислоховую його але не знаю що робити.просто вислохувати і казати що ти справишся я вірю в тебе.
психолог онлайн
Ви допускаєте ряд помилок. По-перше, ви не допускаєте чоловіка до лікарів. Це, фактично, злочин. Чоловік має потрапити до лікаря. До психіатра, психотерапевта. Я лише говорила, що не треба бути йому рятівником, робити за нього те, що він має зробити сам, водити його за руку, і тому подібне. До лікарів ваш чоловік має ходити САМ. Ось що значить фраза "ти справишся сам". Далі. Ви чомусь тут зараз говорите, що немає психотерапевтів у Києві. Ну, давайте не будемо так говорити. Ви ж не сподіваєтесь, що ми вам повіримо.
І не зовсім продуктивно заперечувати симптоматику, говорити чоловікові, що "це все з голови". Ви не психотерапевт, не перебирайте на себе цю роль. Не кажіть так. Не суперечте. Навпаки, погоджуйтесь з симптомами, ніяк їх не інтерпретуйте і не підтримуйте розмов на цю тему. Просто скажіть - "так. Звісно, так все і є, як ти розказуєш. Мені дуже жаль, що з тобою це трапилось. Ти дійсно хворий. Але я тобі не можу допомогти. Краще тобі допоможе лікар. Ти хотів іти до психіатра, психотерапевта, я думаю, це гарна ідея. Тож тобі дійсно краще сходити до нього"
Дополнение от автора
Звоню лікарям які нахожу на даний момент не має записи. я сама хочу щоб він сходив до них.Просто він то хоче то не хоче то дорогий він я каже не має різниці скільки коштує.Я просто ніколи не сталкувалася з таким кому не звоню вони кажуть а у вас є направлення від семейного лікаря.,а чоловік не сильно хоче йдти до семейного лікаря тому що той сказав йому що він здоровий.Дякую вам за допомогу я буду старитися так робити, це пеної степені і боротьба собою щоб його не сильно опікувати.
психолог онлайн
Приватні психіатри і психотерапевти приймуть вас досить швидко, без великих черг. Навіть на сайті їх тут багато. І для них направлення не потрібне. І не телефонуйте самі. Нехай чоловік телефонує і домовляється. А якщо не хоче - не вмовляйте. Якщо не знайдете в Києві терапевта і психіатра, нехай чоловік приїжджає до Черкас, поведу його до психіатра і сама проконсультую як консультант. Ціни дуже й дуже помірні
Дополнение от автора
дякую вам
психолог онлайн
Во-первых, антидепрессант и правда может не помочь, и иногда требуется и 2-3 попытки подобрать препарат, прежде чем он начнет действовать. Во-вторых, при депрессии "должен сам справиться" это глупости, потому что депрессия это болезнь и нужна помощь врача.
И в третьих, ощущение, что у вас нет доверия к мужу. Почему вы не верите, что ему плохо, что он не спит?
Дополнение от автора
Спочатку вірила йому но коли його мама їхала на відпочинок я сказала їй. що він хвилюется іза зараз йому не добре мені страшно за його стан вона мені сказала нічого страшного не має. а потім я не знаю яким чудом йому на 10 днів стало краще він почав їсти не було роздражоності коли мама повернулось знову почалось і постійно мене венить.я стараюсь для нього я уже знаю чим допомогти. але я в нього вина що йому погано каже що я його довела.
психолог онлайн
Настя, ви самі собі даєте відповіді на свої запитання. Все в ваших руках .
психолог онлайн
Сходите к психиатру и пусть прояснит вам ситуацию. Потому что это может быть как манипулирование, так и реальная депрессия. Даже в депрессии, при некоторых видах, бывает то лучше, то хуже. Не вижу смысла тянуть с походом к врачу, все равно вам не спокойно и нет уверенности.
Дополнение от автора
Таке запитання він якщо грає роль мене обвиняє ми сходимо до лікаря поставлять діагноз при розводі мене винити будуть в цьому. Чому так питаю він часто мене пугає розводими що уйде, в мене оброзувалось тревога по цьому плані тревога ділення майна.Ще Вокруг склалася ситуація бачу як чоловіку уходять від жінок і все забирають жінку лишають без нічого(в мене така ситуація я докладаю до всього сил він не старається).Якесь є навязування думки якщо зі мною так поступать.
P/S я не протів лікаря психотерепевта але він сам не може рішитися в нього напливами то йде то не йде.Навіть записувала відміняти за час прийом.А заставити я не можу.
психолог онлайн
Я так понимаю вы уже задумываетесь о разводе?
И в чем вас могут обвинить?
Что касается все заберет, то по закону совместно нажитое имущество делиться 50 на 50.
А еще знаю тех, кто оставил все жене и так ушел
Дополнение от автора
Я ні не думала,але коли тобі постійно говорять при малейшої ругані що розведется то ти починаешь думати навіщо він зі мною якщо хоче розвестися і уйди.Зараз в нього той стан я йому допомогаю переживаю а він мені говорить що я його довела нам потрібно розійтися я спочатку йому каззала давай поговормо не можна так всі сімї ругаются, але я зараз почала по іншому якщо тобі краще без мене буде і тобі легче буде давай розейдемся, я десь пару років почала задумуватися навіщо тримати якщо він не хоче бути зі мною і не розумію його якщо ти так мені кажеш не зберешся не уйдеш я та людина яка не зможе вигнати вижене. коли сильно дістанить, якщо, я його вибрала для создання сімї чому я його буду вагання потрібно розібратися в чому причина. що ти не хочеш зі мною бути але він замість того щоб поговорити і сказати ми двоє винні в руганні починає мене обвиняти та навіть Мою сімю, що він відать з ними ругается, але ти сам їх оскорбляешь вони на це мовчать тому що переживають за мене йому.А він щось придумує і вірить цього не має.
психолог онлайн
Похоже, что ваш муж мало склонен к откровенным разговорам и обсуждениям вопросов, а предпочитает обвинят вас и скандалить. Это грустно. И в этом месте вы сама мало что можете сделать. Отношения это всегда про двоих.
Важно определиться вам самой, что вы хотите и готовы ли, при условии, что так все и останется, быть с мужем и дальше, закрывая на что-то глаза
Дополнение от автора
так це розумію потрібно мені вирішувати сама чи готова я .Дякую вам