Як вийти з даної проблеми?
Доброго дня! Допоможіть вийти із ситуації яка склалась у моєму житті. В 2017 році була аналогічна ситуація що й Зара тільки закінчилась трагічно і не хочу я повторення. В 2017 в мене був перший чоловік офіційний жили ніби нормально але так склалось що він почав набирати онлайн кредити один за одним тобто один взяв бо треба було на щось потім коли потрібно було віддавати а не було чим то брались інші і дойшло до того що не було чим віддавати і де брати і + я попала в лікарню по жіночому лікували і треба було операція і за той момент чоловік мав вирішити проблему з грошима. Так склалось що спочатку говорив що вирішив а насправді взяв і повісився. Важко я це все перенесла. Але у 2018 році я знайшла людину яка мене підтримала і яку я дуже сильно покохала. Вже думала щастя і все добре але знову не тут то було. Ніби зустрічались в цьому році і одружились і за 7 тижнів чекаємо на народження синочка. Але знову і тут ці кредити і борги одне і те саме. Виходу не баче ні я ні чоловік. Єдине що в нього на думці це здати нирку чи щось в цьому роді. Я не знаю як його переконати щоб цього не робив бо Зара реально не знаємо що робити. Криша їде, мені нервуватись не можна. Таке враження що навколо мене самі борги крутяться і більше нічого.... Я у відчаї не знаю що робити
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрий вечір! Вам треба зараз думати про своє здоров"я і здоров"я дитини. Які варіанти виплатів кредитів є - напишіть їх з чоловіком. Самий реалістичний варіант оберіть і розробіть до нього план втілення. А потім потрібно щось вирішувати у глобальному плані з цією проблемою.
Дополнение от автора
Поправка. Мені 23 роки
Дополнение от автора
Нам Зараз потрібно віддати 7000$ але Зараз терміново 1500$ віддати і мати на родом. Щоб потім розгрібати далі. А єдиний вихід який він баче це здати нирку. А я категорично цього не хочу. І що робити не знаю. Він ледве тримається, а я вже з останніх сил. І сьогодні я реально розумію що виходу немає з даної ситуації
психолог онлайн
Крім того, щоб здати нирку, які є варіанти?
Дополнение от автора
Така ситуація в нього не в перше. Перший, другий раз помогли. Тато його важко працює за кордоном і він не знає про дану ситуацію. А знає тільки його мама бо перший раз допоміг тато, другий раз або, третій раз тьотя а цього разу вже немає в кого позичити навіть. Бо о чоловік що його мама бояться недай бог взнає його тато. З моєї родини ніхто не знає і я не можу їм сказати бо як взнають що в мене одне і те ж саме знову то будуть боятись щоб не повторилось знову і можуть не пустити до чоловіка жити. Бо до родів я живу в місті і після того як народжу то переїду до нього і його мами. Чоловік всі варіанти перепрошував. І реально що Зара треба це мати 1500$ щоб хоч якось вийти, рушити з даної ситуації а ні чоловік його не баче ні я вже ні в чому не розуміють що і до чого. Весь час його підтримувала що вийдемо і викарапкаємось із ситуації а тепер і в самої руки опускаються нічого вже не розумію
психолог онлайн
Розумію і співчуваю... але Вам треба думати пол дитину і себе. Хай чоловік. Сам вирішую проблему. Потім будете разом думати, що з цим робити. Чоловік повинен бачити і вирішувати наслідки своїх дій сам, інакше він не буде і подальшому вирішувати проблему. Чим Ви можете йому допомогти?
Дополнение от автора
От і я це розумію маючи досвід з першим чоловіком. Я коли йому помагали всі рази я казала ще при другому не даруйте йому це нехай віддає і відповідає за те що накоїв. Але є в мене зараз дуже великий страх того що він баче єдиний вихід піти на операцію. А потім як щось буде не так, чи не дай бог стане інвалідом чи ще щось як я з цим потім буду жити. Саме більше я боюсь лишитись сама з малим. І не знаю чи в цій ситуації і в його виборі підтримати чи діяти якось по іншому.
Дополнение от автора
Адже в першій ситуації з першим чоловіком я мовчала бо чомусь була впевнена що він вирішить сам що на коїв. Таке було не одноразово. От той і вирішив повіситись залишивши всі борги на його маму і мене. в цій ситуації боюсь так все пускати на самотік. Хотя коли я йому казала що я буду робити як щось піде не так з тими боргами, а він зразу каже що лишишся з грошима адже там перед операцією дають всі гроші наперед. А мені знаєте як на душі. Одного втратила через гроші лишившись з боргати. А зараз втратити ще одного і лишитись з 100 000$ але не дай бог без нього або з інвалідом або я не уявляю як він потім з цим буде жити. Я все-таки думаю він не буде щасливим. Я про це так мрію щоб було просто все спокійно і було щасливо.
психолог онлайн
Продать почку, а дальше всю жизнь тратить деньги на то, чтобы поддерживать здоровье, которое однозначно очень сильно пошатнется после такой операции.
Хочу спросить, а как вы сами и как ваш и первый муж и второй относятся к деньгам? Как планируете бюджет? Почему не можете жить по средствам, которые есть? На какие такие нужны вы брали первый займ?
Дополнение от автора
Я в принципі проти любих авантюр з грошима. Тобто що з першим чоловіком так і з другим я весь час говорю того не потрібно і так далі. Але якщо для мене 4000 це нормально для одної прожити і ще лишиться то для мого чоловіка ні. При тому він зараз працює на роботі і не погано заробляє якби не було цих боргів то би всім було би добре. Перший чоловік розвивав свій бізнес йому всі помагали але коли він забивав на роботу мусила розгрібати я. І перший займ брав щоб оплатити за оренду потім коли треба було віддавати то він той кредит він брав інший щоб закрити а потім продовжити і так пішло до того що було багато прострочки. Я попала в лікарню і сказала що коли я вийду щоб все він вирішив. Казав що найшов гроші. А насправді поки я була в лікарні він мене обманював і в кінці помер. Другий чоловік я не знаю від коли це тягнеться але він по характеру дуже впертий і в нього з дитинства як він потім розказав легкі гроші. Почав програвати. Йому раз помогли я про це не знала. Потім виявилось другий раз і то якби йому не дали департацію то я би не знала бо він би погасив і все. А тут йому помогли але дещо потрібно було віддати гроші хлопцям. І він десь знову в то вліз йому знову помогли але треба було віддати вже хлопцям і рідним і в нього був на це час і можливість заробити але він хотів щоб не рік за дурно робити а швидше віддати. Щоб все було добре. От тепер все і 'добре'. Тепер треба віддавати а немає де брати. Тому що тепер що він получає то як капля в морі для тих боргів. Карочє хлопці кажуть їм вже треба. І ще 20000 грн треба вже тоже віддати а ще на родом треба мати. Карочє моя ідея була така щоб зараз в когось позичити хотяби 1500 $ а після родів він би їхав на заробітки і віддавав би все решта. А вот зичити немає ні в кого. Бо я кажу щоб він в тата позичив а він каже що мама його молиться щоб чоловік не дізнався про це все. Бо не пробаче, вижене, і так далі. А я не знаю що робити
психолог онлайн
Как-то оба мужа производят впечатление безответственных и любителей легких денег. А вы их пытаетесь спасти.
Хочется пожелать вам заботиться о себе, тем более вам скоро рожать. Пусть бы муж сам решал вопрос. Может повзрослеет и станет ответственнее. Максимально обезопасьте себя, чтобы вам были деньги и будущему малышу. Какие у вас отношения с вашими родителями? Поддерживают ли они вас?
Дополнение от автора
Мої рідні мене підтримують в усьому. Вони допомогли мені після першої ситуації як грошима так і морально. І тому я не хочу щоб зараз вони взнали що є така ситуація знову. Чоловік і хоче вирішити шляхом операції тому що розуміє що потрібні гроші як йому а в першу чергу мені з малим. Його мама каже щоб я не переймалась за гроші в родом бо вони все оплатять. Але чи так буде чи ні не знаю. З цим якось вирішиться щоб в родом були гроші за то я сильно не переживаю. Я переживаю за те щоб його рішення не було фатальним для мене. Тому що другу втрату я не знаю як переживу. Адже з першої дипресії витяг саме мій другий чоловік. І я його дуже люблю. Тому не знаю чи підтримувати його в любому рішенні навіть операції чи не підтримувати чи пустити все як йде так йде. От що мене цікавить. Бо раз пустила і той помер. А тут як бути не знаю.
Дополнение от автора
В мене чомусь таке враження що це дежавю. І можливо я щось не зробила правильно і маю зробити зараз щось чи якось так щоб не повторилося як в перший раз. Не знаю що маю робити
психолог онлайн
Добрый день. Если Ваш 2-й муж игрок, то это очень большая проблема. Это зависимость, как наркотики, алкоголь. Отстраниться. Только отстраниться. Вы с ребенком не пропадете и деньги на роды будут и на ребенка. У Вас есть поддержка Ваших родных и зря Вы молчите. Вы ему ничем не поможете и не должны помогать, если он игроман. Решение должен принять он сам - перестать играть и отвечать за свои поступки. Есть реабилитационные центры, для таких людей правда, они широкого профиля для зависимых. Есть психологи-ему надо лечиться. С трудом вериться об операции. Если в Вашем городе есть группы Аланон или по скайпу поищите группы для со-зависимых родственников наркоманов, игроманов, алкоголиков - там Вам расскажут что это. И очень рекомендую проработать с психологом/психотерапевтом Вашу со-зависимость. Ваша со-зависимость очевидна, что с 1-м мужем, что со 2-м. Вам, тоже, нужна психологическая помощь и группы о которых написала выше. Могу скинуть адреса групп по скайпу, но для не подготовленного человека это сложно воспринять. Зависимость и со-зависимость -это семейная болезнь. А Вам сейчас надо заниматься собой, ребенком и не нервничать и не вариться в кутерьме зависимого. И да, деньги у родственников брать на его долги не надо , а то Вам теперь есть на что их тратить. Отдать за него долги -это означает пособничать его болезни, пусть сам зарабатывает и возвращает.
Дополнение от автора
Він вже не грає він зараз думає де найти гроші які програв.
Дополнение от автора
І погодився на лікування.
психолог онлайн
Нирку продавати не потрібно. Тут треба зупинити чоловіка. А в іншому хай вирішує сам.
психолог онлайн
Ощущение, что вы как будто взяли вину на себя за смерть первого мужа. И теперь боитесь, что если с мужем что случится, то вы опять виноваты.
А в чем ваша вина?
Что самое страшное произойдет, если узнают ваши родители или родители мужа о том, что он хочет сделать?
Дополнение от автора
Якщо взнає його мама то будуть плачі істерікі і не дай бог доведе до лікарні. Але мама знає за борги. А як інші взнають то не знаю. В мене якийсь бар'єр стоїть то сім'я чоловіка і влазити не хочу, але з другої сторони може варто розказати але тоді чоловік буде тоді мовчати якщо щось і потім нічого не буде і мені говорити. Своїм не хочу нічого казати. Тому що вважаю що це наші проблеми. Були би мої тоді я би точно не хотіла щоб знали його родичі. І боюсь що якщо мої взнають то можуть не пустити мене до чоловіка
психолог онлайн
Вы не хотите никому рассказывать.А какие варианты решения вопроса вы видите?
психолог онлайн
Вы не внимательно читали мой пост. Совсем невнимательно. Игромания - семейная болезнь. И ложь во всем -это любимая тема зависимого человека. И редко когда лечение помогает с первого раза-это сильный труд над собой зависимого на всю оставшуюся жизнь. Считается, что даже наркомание легче лечиться, чем игромания-там такие эмоции, что очень сложно остановиться. Задача всем членам семьи заняться собой, как со-зависимым и сплотиться против зависимости - ни копейки денег. Мама знает, и думаю, знает больше, чем Вы -это не первый раз с ним. Если есть на нем какие то материальные ценности-недвижимость, авто - постарайтесь это все как то обезопасить. Не ведитесь на эмоции. Вам надо, тоже, заняться собой.
Дополнение от автора
Я хочу щоб він сам розказав. Розумієте це як чорна полоса якась в липні місяці сума боргу була 2000$ це він якби поїхав на три місяці в Чехії то все би віддав і ще би лишилось. Але поступила пропозиція по роботі через його маму щоб не їхати по біометриці можна їхати на офіційну роботу з нормальним графіком і якоби вже робляться документи але кожного разу коли приїхав той родич то казав що ще не передали. Вже вирішили що має їхати 2 вересня по біометриці ніби все добре так тут знову той родич каже що вже готуються документи на дворічну візу. Вони зважили всі за і проти і вирішив почекати. Бо якщо би вдруг злапали то би точно не розгрібся а тут вже роблять документи ну 16 десь мали би бути і знову ще не має. А зараз йому в чехію їхати на місяць смислу не має бо і норм не заробить і на дорогу більше потратить. Бо хочу щоб був на родах а потім переїзд мій до нього також потрібна буде допомога. І я не знаю як вийти з тої ситуації. Тому що як тільки щось по трохи вирішується так знову щось не так. От рішили по кредитам що там через суд можна зробити так щоб тільки віддавати тіло кредиту і на певний термін. Так тут вже його колеги нагадались і просять віддати борг бо винен ще від січня місяця. І зараз просто така ситуація що він не може поїхати через мене по трохи віддавати але треба зараз до родів закрити 20000 грн кредит і хлопцям 700$. А далі би поїхав і по трохи віддавав. Я вже казала щоб позичив в тата. А він з мамою категорично проти цього. А я лізти в то не хочу. Його зі всіх сторін їсть все але з другої сторони наука буде. Але всерівно вже треба щось вирішувати а як правильно до кінця не розумію.
психолог онлайн
Якщо Ви наважитесь і відпустите на заробітки чоловіка, це може покращити ваше становище?
Дополнение от автора
Але не дивлячись на ці всі труднощі на то що мені потрібні гроші він дає і находе. На лікарство чи аналізи чи ще щось він ніколи мені не відказує. Для мене в цій ситуації найгірше не гроші і не борги. А моральний стан мого чоловіка. Я за це дуже переживаю. Бо деколи є таке що він може в одну точку дивитись і замикається в собі але не на довго потім пройдеться і трохи попускає. Він сам коли натворив це то кожен раз казав що він такий і сякий що він не достойний мене і останній урод що довів всіх до крайнощів. Мене не цікавлять гроші, мене цікавить щоб кохана людина була поруч, чомусь я впевнена що все буде добре і з усього виберемось але кожен раз якийсь форс мажор трапляється. Мені з ним дуже добре і більше ніхто не потрібен. Його мама дуже за мене що інша вже би давно би пішла а я ні. А я вважаю що ламати не строїти. Адже в моєму з ним житті було більше хорошого а ніж поганого. І то для мене щастя наприклад то саме моє день народження ще коли ми були просто парою щоб він прийшов був біля мене і ми весело провели час, а в його розумінні треба було о їдемо в Буковель на пару днів все. Тобто я хочу його поруч а він не хоче чи не вміє так. Адже від початку він за все платив я з ним сварилась за це. Можливо тому мені встидно просити гроші на щось в нього. Але він всерівно до мене відноситься по особливому.
Дополнение от автора
Мені не є проблема його відпустити на заробітки. Але мені потрібна буде допомога з переїздом, з документами.
Дополнение от автора
Навіть тато його приїжає із заробітків на хрести. Тому що в нас була домовленість що до хрестин я живу в себе дома. А потім після хрестин переїжаю до нього. І він би їхав вже на скільки треба. Мені головне щоб він був на 2 тижні в листопаді.
психолог онлайн
Тобто чоловік зі всім справляється - вірте у нього і підтримуйте його. Він сам впорається з цією проблемою. Вам зараз потрібен спокій і турбота про себе і свій стан.