Через скільки сеансів у психолога пацієнт відчуває якісь зміни в собі?
Постійно відчуваю страх, постійно ходжу в депресії. В мене страшенно занижена самооцінка і т.д... Нарешті наважилась записатись до психолога. В мене відбулися вже 3 сеанси, знаю не так і багато, але не відчуваю ані каплі змін в собі, ні грама переосмислення. І немає бажання взагалі туди іти. Це нормально? Все так і відбуваються?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Мария, доброе утро!
цитата:
мене відбулися вже 3 сеанси, знаю не так і багато, але не відчуваю ані каплі змін в собі, ні грама переосмислення. І немає бажання взагалі туди іти.
Обычно 3-5 сеансов занимает сама диагностика проблемы, а потом уже начинается постепенно работа психолога. Все зависит от глубины проблемы и от того, в каком подходе работает специалист. Если Ваша проблема глубоко, то лечение ее может занимать несколько лет. Как сработает Ваша психика никто не знает, но хороший специалист всегда старается помочь в решении Вашего запроса. В моменты терапии бывают обострения. Психика включает различные свои механизмы защиты. Вы должны понимать, что психика не работает быстро, она ригидна и с ней нужно обращаться очень бережно
психолог онлайн
Якщо у Вас справді депресія, то це велике зрушення, що Ви вже ходите туди
психолог онлайн
Маріє, у кожного психолога свої методи роботи: хтось полюбляє швидкі та дієві технології, хтось віддає перевагу не таким швидким методам, але таким що ведуть в глибину та допомагають виявити справжні причини проблеми. Та в залежності від запиту та індивідуальних особливостей є клієнти, яким важко працювати швидко, а є такі, що готові діяти та отримують дуже швидкий результат. Наприклад, я намагаюся якомога швидше привести клієнта до результату, адже працюю у напрямку коучінг, але є клієнти які не готові до швидких змін, або їх запит потребує більш довгої роботи. В такому випадку я перенаправляю клієнта до своїх колег, які зможуть допомогти краще, ніж я. Рекомендую Вам обговорити це питання з психологом, з яким працюєте. Це дуже важливо. Психолог має знати, що відбувається у Вас насправді, щоб підібрати необхідні методи роботи або направити до іншого фахівця.
психолог онлайн
Доброго дня, Марія.
Трьох сеансів буває недостатньо, іноді треба набагато більше.
цитата:
І немає бажання взагалі туди іти.
Можливо, Вам не підійшов спеціаліст. Дуже важливо, щоб це був саме "Ваш психолог" чи "Ваш психотерапевт". Щоб Ви відчували довіру до нього, його компетентність...
психолог онлайн
Здравствуйте.
цитата:
В мене відбулися вже 3 сеанси, знаю не так і багато, але не відчуваю ані каплі змін в собі, ні грама переосмислення. І немає бажання взагалі туди іти. Це нормально?
Хорошо, что у вас возникают такие вопросы. Почему вы не выбираете прояснить их со своим психологом, а обращаетесь на сайт?