Здається психолог не захоті зі мною працювати....
Мені 25 і я невпенена в собі, в тому що роблю, я ревнива, заздрісна і ненависна , ненавесна до себе за всі ці риси. А сташенна боягузка. Але не так давно виріши пора вже міняти свою свідомість, розбиратися з своїми «тарганами» . з великий острахом записалась до психолога, при першшій же розмові лікар повідомила, що після першого нашого сеансу(була конкретна дата) вона їде з міста на 3 тижні, після чого ми зможемо продовжити терапію. Я погодилась. Коли настав день і час прийому(першого) я страшенно хвилювалась, мені як замкнутій особі до смерті важко розповідати щось комусь, тим паче чужої людині. І так склалося що годину прийому я плакала, розповідала і плакала. Тепер розумію, що через хвилювання багато пропустила розповісти. ..... Ну от, після цього сеансу ми домовились продовжити терапію через 3 тижні. Як працююча людина після 2 з половиною тижні, я вирішила зателефонувати психологу щоб заздалегідь узгодити дату прийому, на що мені відповіли, що ще тиждень не будуть на місці, а коли приїде сама мене набере.... пройшов тиждень, другий, вже іде третій після мого дзвінка, а зворотнього зв'язку не має. Це можна розцінювати , як відмову працювати зі мною?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня. Ви правильно зробили, що вирішили розбиратися із " тарганами". Про цю ситуацію - то не є відмова, бо психотерапевт відмовляє прямо, мотивуючи чому так. Має сенс , як на мене, ще раз зателефонувати і обговорити це з психологом, якщо не вийде - то шукайте іншого психолога, зазвичай ми не зникаєм)
психолог онлайн
Добрый вечер, Анна!
Да, для Вас ситуация может быть достаточно тревожной. Вы правильно поступили, что обратились за профессиональной помощью. Вы не знаете реальных причин, почему так происходит. Психотерапевт такой же человек и у него могут быть свои жизненные обстоятельства. Вы можете сами позвонить и выяснить ситуацию, ведь прошло уже достаточно времени. Вы можете потом обговорить эту ситуацию с ней на сессии. Если вы ощущаете свое состояние как острое и нет сил терпеть, то обратитесь к другому специалисту.
психолог онлайн
Людмила Александровна Павлова
Анна, такое ощущение, что у Вас с психологом не сложился контакт. Как-то много недопонимания между Вами. Вы еще сами хотите к ней идти?
Похоже для Вас такие не проясненные ситуации, только подтверждают Ваши собственные негативные убеждения о себе. Тут я бы рекомендовала относиться к себе бережнее и пока не двигаться в сторону новых травматичных переживаний, если Вы к этому не готовы. Возможно Вам стоит найти другого специалиста, не зацикливаясь пока на ситуации. В процессе терапии Вы все равно к этому случаю еще вернетесь, но безопасно, при наличии профессиональной психологической поддержки.
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Здравствуйте, Анна. Если договоренности между вами с психологом были нарушены и сроки озвученные психологом вас не устраивают, вы вправе обратиться к другому психологу.
психолог онлайн
Если с первых встреч возникает недопонимание и напряжение в отношениях между психологом и клиентом, то продолжать дальше работу не имеет смысла, иначе всё только усугубится.
У Вас самой возникло чувство доверия и ощущение взаимопонимания со специалистом?
психолог онлайн
Анна, добрий ранок! Розумію, що не просто було мати відвагу, щоб звернутися до психолога, і тут перерва на 3 тижні і ігнорування. Анна, спробуйте написати і дізнатися, чи будете Ви працювати далі. Але перша зустріч і три тижні перерва - це вже якийсь не професійний початок... Розумію, що йти знов до нової людини буде складно. Але це досвід, який може принести і користь. Яку?